Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Guest Dansk Gunner

:P

Ud med venner og til koncert, så har man ikke tid til Arsenal??? Det er over min forstand... ;o)

 

Men tak for kort linket!!!

 

Om nogen kommer forbi köbenhavn er her et link til vores pub i byernes by:

 

Gunner pubs i DK

 

Southern Cross Pub er den mest besögte og klart heftigeste. der er mulughed for at se Chelski osse... I KÄLDEREN!!!!!!

 

OBS! tjek nu osse lige: Gutter Aid

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Turbogooner

hehe. Skal jobbe til kl4, inn til sentrum ca 6, da drikke med noen nære venner jeg har tatt alt for lite tid til i det siste.. Etter det er det konsert! Men du sier noe, skal egentlig ikke sette noe(n) foran Arsenal :P

 

Blir nok en del fotball i København etterhvert, har nemlig planer om å studere på CBS fra og med neste høst :huh:

Link to comment
Share on other sites

mye tyder vel på at det blir belfry denne gangen, pga kollisjon med vif-molde?

jeg kommer uansett susende ned umiddelbart etter at vålerenga har overtatt tabelltoppen (ahem.), uansett hvor det blir.

20190[/snapback]

 

 

Mee too, men først 3 poeng mot Molde.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du først skal se kampen i Oslo er Bohemen stedet. At det er liten aktivitet her i tråden har ingenting med liten aktivitet på Bohemen; vi bare anter at de fleste kommer uansett :angry:

 

 

På Bohemen igår så jeg kun 1 gooner som satt der for seg selv og så litt "lost" ut midt blant alle oss Spurs supportere som fyller Bohemen selv under midtukekamper i ligacupen mot Oldham.

 

 

Hva skjer med resten av dere?

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser Arsenal-Thun direkte på onsdag... Mange som kommer eller? Kanskje en smule bedre enn å se i opptak på TV3?

 

Utd spiller samtidig, men det ser jeg ikke på som noe særlig problem, da disse to kampene er de eneste som blir vist, hvertfall i følge bohemen.no.

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser Arsenal-Thun direkte på onsdag... Mange som kommer eller? Kanskje en smule bedre enn å se i opptak på TV3?

 

 

20470[/snapback]

 

Jeg kommer, enten er jeg der kl 2030 eller kl 21 så hold av en plass til meg :huh:

Dette pga er på jobb og vet ikke helt når jeg kan stikke fra jobben :(

Link to comment
Share on other sites

Bohemen viser Arsenal-Thun direkte på onsdag... Mange som kommer eller? Kanskje en smule bedre enn å se i opptak på TV3?

 

Utd spiller samtidig, men det ser jeg ikke på som noe særlig problem, da disse to kampene er de eneste som blir vist, hvertfall i følge bohemen.no.

20470[/snapback]

Dukker nok opp, men hvor tidlig er fortsatt uklart.

Link to comment
Share on other sites

Det ble plutselig litt usikkert om jeg kommer ikveld, etter en ganske intens fotballkamp var det en duell som ble i hardeste laget, og jeg har nå smerter i kneet som får meg til å lure på om det er verdt turen til bohemen for å se laget live.... I tillegg har jeg littegrann dårlig med penger...

 

Argumenter for å dra:

Jeg slipper å se man u

jeg får se kampen live

jeg slipper opptak

sosialt

lenge siden sist bohementur

 

Argumenter mot å dra:

har lite penger,

er ikke i topp form

lite oppmøte??????

 

 

Noen kan kanskje hjelpe å vurdere, noen har kanskje til og med vært i samme situasjon tidligere?

Link to comment
Share on other sites

På Bohemen igår så jeg kun 1 gooner som satt der for seg selv og så litt "lost" ut midt blant alle oss Spurs supportere som fyller Bohemen selv under midtukekamper i ligacupen mot Oldham.

 

Hva skjer med resten av dere?

20376[/snapback]

på Bohemen i går snakket jeg med kun en spurs fan, hvor ble det av resten av dere?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh

Link to comment
Share on other sites

På Bohemen igår så jeg kun 1 gooner som satt der for seg selv og så litt "lost" ut midt blant alle oss Spurs supportere som fyller Bohemen selv under midtukekamper i ligacupen mot Oldham.

 

Hva skjer med resten av dere?

20376[/snapback]

på Bohemen i går snakket jeg med kun en spurs fan, hvor ble det av resten av dere?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh

20719[/snapback]

 

 

 

Hehe, vi har Grimsby i cupen imorra vi. Ikke noe å kimse av det ;)

Link to comment
Share on other sites

Petter, med tanke på at Spudz ikke blir vist alt for ofte på TV, så er det ikke så rart at dere eventuelt klarer å stille stinn brakke når laget først vises på TV. Uavhengig om det er PL-kamp mot et topplag, eller ligacup mot Grimsby.

 

Forrige sesong ble det vist 35 eller 36 kamper fra PL, alle CL-kampene, et par ligacup-kamper og de fleste Fa-cupkampene med Arseanl på TV. Dette sier seg selv at det blir veldig mange kamper i løpet av en sesong. Sa er det ganske naturlig at det på enkelte kamper ikke akkurat er topp oppmøte. Noen kan ikke pga jobb, det går tross alt med en del penger osv.

Link to comment
Share on other sites

Petter, med tanke på at Spudz ikke blir vist alt for ofte på TV, så er det ikke så rart at dere eventuelt klarer å stille stinn brakke når laget først vises på TV. Uavhengig om det er PL-kamp mot et topplag, eller ligacup mot Grimsby.

 

Forrige sesong ble det vist 35 eller 36 kamper fra PL, alle CL-kampene, et par ligacup-kamper og de fleste Fa-cupkampene med Arseanl på TV. Dette sier seg selv at det blir veldig mange kamper i løpet av en sesong. Sa er det ganske naturlig at det på enkelte kamper ikke akkurat er topp oppmøte. Noen kan ikke pga jobb, det går tross alt med en del penger osv.

21144[/snapback]

 

 

 

Hehe, nå er du ute på jordet, Kim.

 

 

Spurs ble vist rundt 40 ganger forrige sesong på Bohemen(over 30 PL kamper), så forskjellen er ikke så stor at det skal ha noe å si.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

nei sørlandsvarianten denne helgen er å se kampen i krsand, da jeg skal se start-vif på søndag.

men nyt stillheten mens dere kan, for neste kamp regner jeg med å være tilbake!:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...