Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Forskjellen på dere goonere og oss Yids er at vi fylle rpuben og synger uansett om det er Man Utd eller Norwich vi møter.

 

Dere er helt klart på plass når dere møter Spurs, Man Utd, Liverpool osv. men ellers så er det dårlig. Har vært på Bohemen når Spurs og arse**l har spilt samtidig og det har vært 50-60 Spurs supportere, og kanskje 5-6 goonere som sitter og nipper til en cola eller øl og holder kjeft.

 

ja, og grunnen til at det ikke er så mye arsenalfolk på bohemen lenger er at det hele tiden gjaller spurssanger fra hundrevis av gullstruper gjennom lokalet. :D

dette kan du umulig tro på selv petter?

jeg har vært mye på bohemen og sett folk i spursdrakt, ikke 50-60 akkurat, men rundt 10 kansje, og uansett hører man svært lite til dere.

det har vært stille fra oss denne sesongen også, men det er ytterst få som synger på bohemen og 5-6 syngende er nok til å ta opp kampen med hvemsomhelst.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

I den tiden jeg har vært på KC, så kan jeg ikke påstå å ha sett noe som skulle tilsie overkjøring. Det er faktisk ganske mange Arsenal-supportere som bruker KC som sitt samlingssted. Og de gangene jeg har vært der når Arsenal og Tottenham har blitt vist samme dag, så har vi vært i overtall.

 

Blir spennende å se hvordan oppmøtet blir i morgen

6801[/snapback]

Så det er der goonerene som gikk på Bohemen har blitt av, de fulgte deg dit :D

6804[/snapback]

 

Hehe...

 

Kan ikke akkurat påstå å ha sett så mange fra Bohemen på KC nei.

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på dere goonere og oss Yids er at vi fylle rpuben og synger uansett om det er Man Utd eller Norwich vi møter.

 

Dere er helt klart på plass når dere møter Spurs, Man Utd, Liverpool osv. men ellers så er det dårlig. Har vært på Bohemen når Spurs og arse**l har spilt samtidig og det har vært 50-60 Spurs supportere, og kanskje 5-6 goonere som sitter og nipper til en cola eller øl og holder kjeft.

 

ja, og grunnen til at det ikke er så mye arsenalfolk på bohemen lenger er at det hele tiden gjaller spurssanger fra hundrevis av gullstruper gjennom lokalet. :D

dette kan du umulig tro på selv petter?

jeg har vært mye på bohemen og sett folk i spursdrakt, ikke 50-60 akkurat, men rundt 10 kansje, og uansett hører man svært lite til dere.

det har vært stille fra oss denne sesongen også, men det er ytterst få som synger på bohemen og 5-6 syngende er nok til å ta opp kampen med hvemsomhelst.

6823[/snapback]

 

Du må huske det Eivind, at yidsa er vant med å overvurdere sine egne evner. De overvurderer sitt lags muligheter foran hver sesong, og de overvurderer stemningen de lager. Det ligger rett og slett i deres natur :)

Link to comment
Share on other sites

Hallo!

1.st mann som kommer på Bohemen av Arsenal fansen, kan de være så snill å holde av en plass til meg?

6927[/snapback]

Tror ikke det er så lett i dag.

Jeg er forøvrig på plass på Bohemen et sted mellom 17:30-18:00

Link to comment
Share on other sites

Hvordan var stemningen på Bohemen i kveld gutter? På KC var det iallefall kun ett lag på tribunen, og det var selvfølgelig oss goonere. Vi hørte ikke et kvekk fra Tottenhamfansen :)

Link to comment
Share on other sites

Ryktene tilsier at vår gutter, stolte av dere :) , blåste yids`en rett av banen! Petter sur som ei potte. Enkelte andre yids bød opp til bråk, lite finkultur blant de karene der! ;)

 

Once again; proud of you lads!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Stor stemning i går gutter. Meget bra. Det skal mere enn 60 Yids til for å synge ut oss......

 

Så kan Petter bare mase så mye han vil om at vi var få. Er ikke alle som har skjønt at kvalitet er viktigere enn kvantitet.

 

Når det gjelder "julenissen" som yppet til bråk, så var vel det samme typen som kastet øl på goonerne sist kamp. Som han selv sa: Jeg kan ikke vente annet når jeg går med drakt med 23 Campbell bak.........Elle prøvde å si. Vanskelig å skjønne hva han sa i skuffelsen og etter alt for mange øl

Når det er sagt så blir man ikke så vettskremt av små gutter med samme slags solskjerm som er in blant mine elever på barneskolen :)

 

Dagens høydepunkt: Uten tvil Jazzmakrellens rumpedans!!! Den må bare oppleves. Stor idrett

Link to comment
Share on other sites

Stor stemning i går gutter. Meget bra. Det skal mere enn 60 Yids til for å synge ut oss......

 

Så kan Petter bare mase så mye han vil om at vi var få. Er ikke alle som har skjønt at kvalitet er viktigere enn kvantitet.

7051[/snapback]

MartinJols_bluenwhitearmy wrote:

Takk til alle dere på Bohemen idag. Vi viser at vi er de desidert beste fansene i Oslo..

 

Jeezez, lurer på om de hadde noe metanol i Solo light flaskene sine...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hmmm....jeg prøver å følge linken din og gå inn og se etter den kommentaren du quoter Kjellus. Den virket bare for utrolig til å være sann! Men etter å ha trålt igjennom noen av de mest stusselige og sytete innleggene jeg noen gang har lest, kan jeg ikke finne. Kanskje vedkommende har våknet opp edru, og editert sine fylleskriverier?!

 

Forresten så var det en ny legendarisk kamp på Bohemen, hva stemning angår. Når vi faktisk greier å synge over tottene ved så mange anledninger og de er minst det dobbelte av antallet vårt, sier det mye om engasjementet i begge leirer. Hos oss sang ALLE. Hos de var det stort sett Petter +/- èn stk som sang. Det gjorde selvfølgelig en i utgangspunktet deilig seier, enda deiligere:)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm....jeg prøver å følge linken din og gå inn og se etter den kommentaren du quoter Kjellus. Den virket bare for utrolig til å være sann! Men etter å ha trålt igjennom noen av de mest stusselige og sytete innleggene jeg noen gang har lest, kan jeg ikke finne. Kanskje vedkommende har våknet opp edru, og editert sine fylleskriverier?!

 

7066[/snapback]

innlegg nr 11 på den siden, i slutten av innlegget skriver han det

Link to comment
Share on other sites

Hmmm....jeg prøver å følge linken din og gå inn og se etter den kommentaren du quoter Kjellus. Den virket bare for utrolig til å være sann! Men etter å ha trålt igjennom noen av de mest stusselige og sytete innleggene jeg noen gang har lest, kan jeg ikke finne. Kanskje vedkommende har våknet opp edru, og editert sine fylleskriverier?!

 

7066[/snapback]

innlegg nr 11 på den siden, i slutten av innlegget skriver han det

7067[/snapback]

 

han mener nok "de fleste fansen". de var 4x så mange som oss, men han som skriver i den tråden at vi ble utsunget, og kun kan en sang, bør gå å legge seg nedpå litt. :)

er også en som hevder at vi sang "you`ve never been in europe!" og at vi med det viser at vi ikke kan historien.

til det må jeg bare si "hø?"

hørte ingen som sang det i går?

"champions league, we`re having a laugh" derimot ble såvidt sunget, og såvidt jeg vet har ikke spurs kvalifisert seg for champions league noensinne.

det jeg husker var at vi ble bedt om å ikke synge så høyt av betjeninga på bohemen, for ikke å provosere tottene.

 

bra kveld. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...