Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Guest Jazzmakrellen

Har de cola på Harrys?:)

 

Bryr meg ikke så mye hvor vi ser den så lenge vi greier å unngå at vi deler oss i to cirka like store, eller skal jeg heller si små, gjenger. La oss samles hele bunten og la alle få skjønne at det er kun ett lag i London!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Turbogooner

Harrys ligger i samme bygg som paleet tror jeg... helt "til høyre", men ikke inne på paleet.. Stemmer for Bohemen, men det er sant at vi "mister ansikt" hvis vi ikke drar på Harrys.. ALLE har å komme på en av stedene i hvert fall..!

Link to comment
Share on other sites

Syns nesten det er litt flaut for oss som snakker om hvor dårlige supporterne til Chelsea er om de faktisk skal få enerett på å eksponere seg i beste sendetid på norges beste fotballkanal......

 

Jeg kan gjerne betale dobbel pris for ølet jeg for å få bedre stemning på kamp enn det som har vært på Bohemen denne sesongen........

 

Dessuten ryktes det om at Belfry er plassen med mest Arsenal tilhengere i byen for tiden. Ihvertfall ikke Bohemen :)

Link to comment
Share on other sites

Men færre enn vi har vært på Bohemen denne sesongen blir vi vel uansett ikke........

For alt vi vet så er det kanskje flere Arsenalfan på Harrys sportsbar enn det er på Bohemen. Skal vel ikke så mye til egentlig!

 

Men folk må få gjøre som de vil, og hva som passer hver enkelt best. Men jeg syns som sagt det er en smule flaut om vi Arsenalfan ikke klarer å markere oss på en sånn sending som det der

Link to comment
Share on other sites

ok, jeg får stille jeg også da. men jeg forbeholder meg retten til å være sur og innesluttet hele kvelden altså! er vel der rundt 18.00 jeg også.

6298[/snapback]

 

altså, hvis folk ikke er enige om å dra på harrys, så holder jeg meg på bohemen altså.

jeg sitter faen ikke og drikker øl til 70,- kroner halvliteren (!!) i et halvtomt lokale! :(

hvis den faste gjengen kommer til harrys, kommer jeg også.

hvis ikke blir det bohemen som vanlig. vi kan ikke utvanne goonermiljøet mer enn det har blitt det siste året.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Jeg stemmer for at vi alle møter på Harrys og ser hvordan det er der en time eller to før kampstart. Er det dødt, så stikker vi til Bohemen. Kanskje noen kunne opplyse Kjell om vårt dilemma?

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer for at vi alle møter på Harrys og ser hvordan det er der en time eller to før kampstart. Er det dødt, så stikker vi til Bohemen. Kanskje noen kunne opplyse Kjell om vårt dilemma?

6301[/snapback]

 

Kjell ringte akkurat. Han planlegger morgendagen og jeg sa som sant var at "folket" skulle på Harrys. Han skulle uansett reservere bord og 15-20 plasser til Chelsea - Arsenal kampen. Han regnet med stinn brakkke siden United og Liverpool sendes samtidig.

 

Da sees vi vel på Bohemen??

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer for at vi alle møter på Harrys og ser hvordan det er der en time eller to før kampstart. Er det dødt, så stikker vi til Bohemen. Kanskje noen kunne opplyse Kjell om vårt dilemma?

6301[/snapback]

 

kjell er opplyst av tommy. han holder av at bord, men regner med det blir mye folk pga av liverpool og unitedkamper samtidig.

men oppmøte for å se an harry er greit for meg, jeg er der ved 18 tiden da.

og som et incentiv for å få makrellen til å møte opp tidligere enn 5 minutter før kampstart, så vil jeg være villig til å diskutere tippeliga fram til klokka 19.30.

etter det vil jeg ikke høre et knyst om hverken makrellfotball eller pirajaer.

 

:(

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer for at vi alle møter på Harrys og ser hvordan det er der en time eller to før kampstart. Er det dødt, så stikker vi til Bohemen. Kanskje noen kunne opplyse Kjell om vårt dilemma?

6301[/snapback]

 

kjell er opplyst av tommy. han holder av at bord, men regner med det blir mye folk pga av liverpool og unitedkamper samtidig.

men oppmøte for å se an harry er greit for meg, jeg er der ved 18 tiden da.

og som et incentiv for å få makrellen til å møte opp tidligere enn 5 minutter før kampstart, så vil jeg være villig til å diskutere tippeliga fram til klokka 19.30.

etter det vil jeg ikke høre et knyst om hverken makrellfotball eller pirajaer.

 

:(

6310[/snapback]

 

Over til noe helt annet: Er det ikke litt Spudz å drikke øl av 0,4 liters glass??

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hmmmm....veldig til vakling og vingling her. Jeg skal på et personalmøte i morgen som begynner ved 17 tiden. Vet ikke hvor lang tid det tar. Men det er en mulighet for at jeg kan få problemer med å være der noe særlig FØR 1930, så skulle dere ende opp på Bohemen før jeg dukker opp, så hadde det vært gull om dere sendte meg en melding. Tippeliga kommer jeg nok til å snakke om gjennom hele kampen uansett :( Jeg lurer nemlig fælt på hvordan det føles å ligge i en tottenham posisjon på tabellen....

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at folket er mere ivrig på å være på Bohemen på akkurat denne kampen, når Dag og canal+ prøver å dra igang noe, enn de er til vanlig..............

Tror forresten at Belfry`s er plassen å være for Arsenalfan i fremtiden. Det har visstnok vært mye Arsenalfan der i det siste. I motsetning til hva som har vært tilfelle på Bohemen det siste året

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at folket er mere ivrig på å være på Bohemen på akkurat denne kampen, når Dag og canal+ prøver å dra igang noe, enn de er til vanlig..............

Tror forresten at Belfry`s er plassen å være for Arsenalfan i fremtiden. Det har visstnok vært mye Arsenalfan der i det siste. I motsetning til hva som har vært tilfelle på Bohemen det siste året

6344[/snapback]

 

men HVA er det canal+ forsøker å dra i gang? omsetninga på harrys?

forklar oss mer om hva som skal foregå, så er kansje folk mer innstilt på å betale 70,- kroner halvliteren.

Link to comment
Share on other sites

Det de vil forsøke å dra igang er vel å vise litt god supporterstemning ute på puben de skal ha sin sending i fra. Og da mener jeg at vi skulle ha forsøkt å moblisere så ikke det blir bare Chelsea fans der. Litt flaut om vi skal få på oss at vi har dårligere fans enn chelsea.

Men på en annen side så er vel ikke stemningen og oppmøte på bohemen det siste året vært velegnet til å konkurere hverken Chelseafansen eller andre lags fan. Det er jo ikke uten grunn at Kjell har skviset oss nærmere og nærmere utgangsdøra.

 

Men som tidligere sagt så må selvsagt folk gå dit de selv har lyst og føler seg mest hjemme.

Blir det ikke noe oppmøte på Harrys vil jeg for min del prøve ut Belfry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...