Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

jeg er tilbake i landet og derfor tilbake på bohemen også. noen andre?

Jepp, jeg kommer også, men jeg håper vi blir flere enn de tre, fire som møtte opp sist. Hvem er det forresten Arsanal spiller mot i morgen ? :-|

 

jeg er tilbake i landet og derfor tilbake på bohemen også. noen andre?

Jepp, jeg kommer også, men jeg håper vi blir flere enn de tre, fire som møtte opp sist. Hvem er det forresten Arsanal spiller mot i morgen ? :)

 

Til informasjon; ovenstående innlegget er IKKE skrevet av undertegnede. Rapport sendt til mod.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvilken kanal er det Bohemen har som får inn Fulham-Arsenal? Dette må vi få ordnet i Bergen!

 

Vet ikke hvilken kanal de sender kampen fra på Bohemen, men såvidt jeg vet, sender de kampen fra en arabisk kanal på Three Lions

Link to comment
Share on other sites

Hvilken kanal er det Bohemen har som får inn Fulham-Arsenal? Dette må vi få ordnet i Bergen!

 

Vet ikke hvilken kanal de sender kampen fra på Bohemen, men såvidt jeg vet, sender de kampen fra en arabisk kanal på Three Lions

 

sikkert samme kanal på bohemen.

jeg kommer btw.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Gidder du sjekke dette når du er der i dag og melde tilbake på forumet?

Frå kamptråden:

 

Dette er kanskje feil tråd/del av forumet, men for dere goonere i Bergen vises denne kampen på British Lion (samme bygg som Ricks). Tror de er de eneste. Mener at scotsman ikke har atr6. Rett meg gjerne om det ikke stemmer. Fotballpuben har den, men de prioriterer ikke Arsenal lengre (de viser bla chelsea i morgen for de 5 faste som kommer for å se dem).

 

Eg kan ikkje uansett, men....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg sitter stille og rolig på første rad på lørdag ;) Det er vel Tottnumb-fansen som får storskjermen?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Jepp, håper på mange gooners på Bohemen mot Blackburn på søndag! Viktig med god stemning.

 

 

Vi er 3 gooners som stiller! Ser vi kanskje må ned i kjellern på Bohemen for å se kampen, hvor stort er lokale der nede, noen som vet?

 

 

Kampen vises i Kjelleren under Bohemen ja. Det er vel lokalene til Nylon om jeg ikke tar feil. Går inn på Bohemen som vanlig og ned trappen. Må opp i baren for å kjøpe drikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...