Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Eg skjønner ikke helt hvorfor Highbury puben ikke er den offisielle Arsenal puben i Oslo..er ikke det en Arsenal pub i utgangspunktet? Eller er det mer en pub for VIF?

 

Highbury er iallefall ikkje ein pub for Vif, då den ligg midt i lynland, rett ved bogstadveien.

Highbury er ein vestkantpub uten atmosfære.

Eg meiner den einaste koblinga til Arsenal er navnet.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag er det kamp igjen gutta! Reading skal slås, og alle bør møte opp. Vi er da ikke medgangssupportere, ikke sant? Er faktisk ikke en uviktig kamp, vi bør virkelig vinne for å holde Pool bak oss.

MØT OPP PÅ LØRDAG PÅ BOHEMEN

 

No sist laurdag var vi 2 eller 3 med arsenaldrakt, nokon få fans med vifdrakter + ein vif/blackburn som hjelpte oss, det hjalp dessverre ikkje.

United stilte med sin vanlige og utidige gjeng som kosa seg med å synge om oss.

Men dei blei faktisk veldig stille då vi gjekk opp i ledelsen, Då byrja ein del av vif-supporterane å synge "Nå er det stille i fjøset". Det var eigentleg dagens høydare før klokka passerte 20:00.

Link to comment
Share on other sites

Eg skjønner ikke helt hvorfor Highbury puben ikke er den offisielle Arsenal puben i Oslo..er ikke det en Arsenal pub i utgangspunktet? Eller er det mer en pub for VIF?

 

Highbury er iallefall ikkje ein pub for Vif, då den ligg midt i lynland, rett ved bogstadveien.

Highbury er ein vestkantpub uten atmosfære.

Eg meiner den einaste koblinga til Arsenal er navnet.

Ok, da skjønner eg!

Link to comment
Share on other sites

Var en del som tok turen til Highbury på søndag, i håp om (naivt) at atmosfæren der har bedret seg. Flere år siden jeg har vært der på Arsenal-kamp. MEN NEI! aldri mer Highbury pub på majorstua. Mange gooners, men null atmosfære.

Er tilbake på Bohemen på lørdag! en FOTBALLPUB

Link to comment
Share on other sites

Var en del som tok turen til Highbury på søndag, i håp om (naivt) at atmosfæren der har bedret seg. Flere år siden jeg har vært der på Arsenal-kamp. MEN NEI! aldri mer Highbury pub på majorstua. Mange gooners, men null atmosfære.

Er tilbake på Bohemen på lørdag! en FOTBALLPUB

 

Nesten bra at ting ikkje hadde forandra seg.

Highbury er ein ekte gubbepub på vestkanten der fotballfans blir bedt om å dempe seg.

Nesten rart dei ikkje har dress code.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Siste hjemmekamp for denne sesongen! Håper alle stiller i morgen og vi avslutter på en god måte.

 

Må jobbe, så eg blir ikkje å finne der imorgon.

Håper det går greit, og at eg ikkje blir savna for mykje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meget imponerende oppmøte i dag gitt, nesten flere i dag enn til vanlige PL-kamper. Nydelig, vi går mot en herlig "Arsenal-sesong" på Bohemen!!!!

 

Det er ikkje snakk om nesten. Oppmøtet igår er det største eg har vore ute for på lang tid, iallefall viss vi ser vekk frå dei store oppgjera.

Jåper at det fortsett slik og at den faste kjerna vert endå større enn kva den har vore.

 

Edit:

 

Vert det foresten mange som stiller imorgen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...