Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Jasså, så Bohemen har blitt Luckypool-pub nå. Prioritet på storskjerm - kjedelig utvikling. Jeg trodde disse menneskene trivdes best på Andy's, der kan de jo synge "You Always Fuck Alone" helt uhemmet.

 

Det virker nesten som om alt anna enn Arsenal er prioritert, men det er litt forståeleg med tanke på at vi ikkje kan skryte på oss gigantoppmøte.

 

Eg liker ikkje å skryte av yidsa, men å stille opp i samla saueflokk for laget sitt er dei flinke til.

 

Håper med dette å tenne flest mogleg til å stille opp på Bohemen så ofte som mogleg å synge laget fram.

 

Blir det mange som kjem idag?

Link to comment
Share on other sites

Vi er ihvertfall 2 som kommer i kveld. Gooners i Oslo er spredt på mange puber, mens yidsa stort sett er samla på Bohemen. Skulle ønske folk innser at et sted som Highbury pub er håpløs som fotballpub og heller trekke til Bohemen. Men yidsa fortjener skryt, meget bra oppmøte uke etter uke, godt gjort når man følger ett sånn drittlag med tap etter tap. De er ihvertfall ikke medgangssupportere.

 

Men i kvelds skal Newcastle knuses og Bohemen fylles av syngende Gooners!! (håper jeg;)

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg en tur på Bohemen i kveld selv, pleier det å være smekkfullt der? eller er det greit med plasser ?

 

På 4kampen er det greit å vere tidleg ute, men det tømes i rekkene etter kampslutt, så eg ser for meg at det skal vere greit til kveldens kampstart.

I tillegg spelar verken tottenham, liverpool eller united, som er dei laga som trekk mest folk.

 

Håper at vi får ein ny mann i Bohemen sin faste arsenalgjeng, vi treng alle vi kan få.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tenkte meg en tur på Bohemen i kveld selv, pleier det å være smekkfullt der? eller er det greit med plasser ?

 

På 4kampen er det greit å vere tidleg ute, men det tømes i rekkene etter kampslutt, så eg ser for meg at det skal vere greit til kveldens kampstart.

I tillegg spelar verken tottenham, liverpool eller united, som er dei laga som trekk mest folk.

 

Håper at vi får ein ny mann i Bohemen sin faste arsenalgjeng, vi treng alle vi kan få.

 

Eg fekk heilt rett i mine antagelsa, sjelden det har vore so mykje plass på bohemen som det var for 2 helgar sida. Men idag blir det stinn brakke frå 13:00 når dei 2 raude frå vestkysten brakar samen.

 

Er det nokon som tek turen idag eller?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ny kamp, nye muligheter! Vi legger Hull-fadesen bak oss gutta og møter opp på Bohemen alle sammen og støtter Gunners i kveld! Kjenner jeg bare blir enda mer gooner når vi "ligger nede" som nå. (Hull)

 

Victoria Concordia Crescit for FAEN!!! sitt ikke hjemme i kveld, ut på pub, øl og masse norske gooners og ARSENAL TILBAKE I STORSLAG!

Link to comment
Share on other sites

Ny kamp, nye muligheter! Vi legger Hull-fadesen bak oss gutta og møter opp på Bohemen alle sammen og støtter Gunners i kveld! Kjenner jeg bare blir enda mer gooner når vi "ligger nede" som nå. (Hull)

 

Victoria Concordia Crescit for FAEN!!! sitt ikke hjemme i kveld, ut på pub, øl og masse norske gooners og ARSENAL TILBAKE I STORSLAG!

 

Eg dukker nok opp, men blir dessverre en smule sein pga jobb.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kamp igjen i morra! Og ser ut til at Bohemen har tatt til fornuft og satt Arsenal opp som "hovedkamp"/ på storskjermen. Da har vi å møte opp og vise at det er vi som bør prioriteres, ikke de arrogante united smågutta.

 

Mulig jeg tar en tur i kveld. Når bør man møte for å få plass?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

NORTH LONDON DERBY ! vi kaller inn til krigen, alle må møte på onsdag. Til dere som henger rundt på andre steder enn *

Bohemen, kampene mot Scum på Bohemen er veldig spesielle, må oppleves, yids og gooners går ikke spesielt godt sammen, men fy... for en stemning det er i disse kampene, nerver, MASSE SANG og "nesten slagsmål" . SÅ MØT OPP ONSDAG KL 20!!! SPURS SKAL KNUSES

Link to comment
Share on other sites

NORTH LONDON DERBY ! vi kaller inn til krigen, alle må møte på onsdag. Til dere som henger rundt på andre steder enn *

Bohemen, kampene mot Scum på Bohemen er veldig spesielle, må oppleves, yids og gooners går ikke spesielt godt sammen, men fy... for en stemning det er i disse kampene, nerver, MASSE SANG og "nesten slagsmål" . SÅ MØT OPP ONSDAG KL 20!!! SPURS SKAL KNUSES

 

Tony stiller sjølvsagt, for dette er årets kamp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer ihvertfall, og håper virkelig MANGE tar turen. Spursgutta stiller alltid bra opp, og håper vi stiller opp minst like bra. Tror dette fort kan bli en uforglemmelig kveld! (På en positiv måte selvfølgelig)

 

Eg er veldig imponert over kor mange som faktisk heier på det laget. Og verkar faktisk som om det blir fleire og fleire av dei også.

 

Så alle medgoonera i Oslo, kjenn dykkar besøkelsestid på Bohemen imorgon.

Link to comment
Share on other sites

NORTH LONDON DERBY ! vi kaller inn til krigen, alle må møte på onsdag. Til dere som henger rundt på andre steder enn *

Bohemen, kampene mot Scum på Bohemen er veldig spesielle, må oppleves, yids og gooners går ikke spesielt godt sammen, men fy... for en stemning det er i disse kampene, nerver, MASSE SANG og "nesten slagsmål" . SÅ MØT OPP ONSDAG KL 20!!! SPURS SKAL KNUSES

 

Er vel ikke mer enn et par år siden det gikk noen ølglass og et par spurs-fans ble geleidet ut. Var veldig nært stygge scener den kvelden.

 

Var endel på Bohemen for et par år siden, men gikk lei av "10 kamper samtidig konseptet" samt mye håpløse provokasjoner og småkrangling fra United og Spurs-supportere. Har det blitt bedre eller er det like rotete med lyd fra alle kanter og småkrangling fortsatt??

Link to comment
Share on other sites

NORTH LONDON DERBY ! vi kaller inn til krigen, alle må møte på onsdag. Til dere som henger rundt på andre steder enn *

Bohemen, kampene mot Scum på Bohemen er veldig spesielle, må oppleves, yids og gooners går ikke spesielt godt sammen, men fy... for en stemning det er i disse kampene, nerver, MASSE SANG og "nesten slagsmål" . SÅ MØT OPP ONSDAG KL 20!!! SPURS SKAL KNUSES

 

Er vel ikke mer enn et par år siden det gikk noen ølglass og et par spurs-fans ble geleidet ut. Var veldig nært stygge scener den kvelden.

 

Var endel på Bohemen for et par år siden, men gikk lei av "10 kamper samtidig konseptet" samt mye håpløse provokasjoner og småkrangling fra United og Spurs-supportere. Har det blitt bedre eller er det like rotete med lyd fra alle kanter og småkrangling fortsatt??

 

Hvis du gidder å gå inn på Bohemen.no vil du se at kampen vises i hele lokalet (1+2 som det heter). Og det er sjelden kost. Stygge scener hører absolutt til sjeldenhetene tror jeg. Meningsutveksling og stor stemning må påregnes.

 

Dessverre som kommer nok vi i mindretall, SÅ MØT OPP (i god tid)!

Link to comment
Share on other sites

Takk til alle som møtte på Bohemen på onsdag! Vi var som vanlig i kraftig undertall, men ga godt med lyd fra oss til å være så få. Yidsa sang som vanlig høyt og mye, kan ikke ta fra de det. Artig med sånne kamper, men selvfølgelig synd Arsenal ga bort seieren på slutten.

STOLT GOONER

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...