Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

United skal slås! Og Bohemen skal fylles av GOONERS!!! KOM KOM KOM

 

Fantastisk laurdag formiddag.

Vi knuste gjengen både på stadion og på Bohemen.

 

Det her har for min del vore ei fantastisk helg, men levra mi sa at den ikkje vil ha slik behandling kvar helg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

det er veldig fra og til. Men lørdager pleier å være bra stemning. Det som er så rart er at noen lørdager er vi virkelig mange, andre ganger dukker det opp bare 10 stk. Tottenham og Manu er MYE flinkere til å møte opp, men uansett, bare å komme! Bohemen er en meget bra fotballpub.

Link to comment
Share on other sites

Var i byen i går og gikk derfor innom Bohemen. Hadde håpet- ut i fra hva som har vært skrevet her tidliger- at de hadde sluttet med "10 kamper med lyd samtidig fra alle kanter" konseptet. Men desverre, like rotete som før. Var nok siste gang jeg gidder å bruke penger på øl der nede.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bohemen på SØNDAG! La oss gjenskape den utrolige stemningen under bortekampen i CL i fjor, da vi sykt ufortjent tapte på banen men på Bohemen KNUSTE VI POOLFANSEN så helt vanvittig.

 

Så møt opp på søndag, stå sammen med oss andre goonere og SYNG MED!

GLEDER MEG!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

North London Derby!!! Alltid moro med lokalet fullt av gooners og yids. Møt opp og syng med oss i "Arsenalgjengen" i kroken innerst i lokalet.

 

Who's shit????? TOTTENHAM

Who's Tottenham.....................

 

Come on Arsenal.

 

No er det altfor lenge sidan sist eg såg ein skikkeleg kamp på Bohemen, så eg stiller med nystroka skjorte og fisherman så stemma holder hele seansen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Skal gjøre mitt beste for å rekke det!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke vært så ekstatisk etter en kamp siden Villarreal i '06 (også på Bohemen). Hadde vært ufattelig surt om de bleikfeite United-supporterne hadde fått anledning til å mobbe oss på vei ut! Takk for kampen, fellow bohemer!

Link to comment
Share on other sites

Herlig stemning i går, og når den stygge italienern satte den siste straffe over....... Bohemen kokte! Mye dyrisk, rar dansing rundt i lokalet da :-)

Takk til alle som var der og gjorde dette til en legendarisk kveld for oss gooners på Bohemen. FAEN SÅ DEILIG!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

CL KVARTFINALE I KVELD!!!

Bohemen er stedet for å se Arsenal i Oslo, glem Highbury eller Belfrys.

Ses kl 20.45 da?

 

Må nesten innom Bohemen en tur.

Regner med at du holder av en fin stol til meg :)

 

Takk for god sitteplas Avenell :D

 

Gledeleg med så mange medGooners på plass på Bohemen igår kveld.

Bra med liv, spesielt dei gongane Porto fekk ballen i mål, synginga var og seiersmålet var eigentleg det som mangla. Håper vi kan oppleve slikt oppmøte litt oftare, og i helgane.

 

Litt Off-topic: Til den det angår, har sikkert spurt før men all øla forsvann med svaret, korleis må man gå fram for å få bli medlem og få tildelt skjorte i Bohemen Gooners?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...