Jump to content

På Bohemen


Rune

Recommended Posts

Noen som dukker opp på lørdag mot Norwich?

Lørdagskamp og endt skisesong = Øl og fotball med god samvittighet...

4402[/snapback]

 

kommer nok jeg vaffal. vaffal jeg kommer nok. kommer nok vaffal jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply
Guest Jazzmakrellen

Dessverre må dere nok også denne lørdagen greie dere uten mitt selskap. Jeg vender snuten sørover for å se om makrellen er kommet for sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Noen som dukker opp på lørdag mot Norwich?

Lørdagskamp og endt skisesong = Øl og fotball med god samvittighet...

4402[/snapback]

du ble overmannet av dårlig samvittighet allikevel? :)

4964[/snapback]

 

Samvittighet har jeg ikke, men ble med en kamerat for å spille en innendørs fotballturnering hvor jeg ikke hadde regna med å gå videre. De var faktisk ganske gode, så da rakk jeg ikke kampen på Bohemen. Sorry!

 

Forhåpentligvis klar til ny dyst mot Blackburn klokka 13.15. For de med samvittighetskvaler håper jeg på regn, 2 plussgrader og generelt møkkavær. Flere som kommer?

Link to comment
Share on other sites

Dårlig oppmøte på lørdagen.. Men alle kommer på onsdagen, ikke sant??! Jeg kommer i hvert fall! :D

6160[/snapback]

Beklager så mye at jeg ikke kom på lørdag ;)

Tro det eller ei, men jeg kommer på onsdag og regner med å være dere rundt kl 1800 :D

Link to comment
Share on other sites

Dårlig oppmøte på lørdagen.. Men alle kommer på onsdagen, ikke sant??! Jeg kommer i hvert fall! :D

6160[/snapback]

Beklager så mye at jeg ikke kom på lørdag ;)

Tro det eller ei, men jeg kommer på onsdag og regner med å være dere rundt kl 1800 :D

6193[/snapback]

 

Nei det var labert oppmøte på lørdag så her må det skjerpings til! Vi sees til 3 poeng på onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Canal+ sender fra Harrys sportsbar på onsdag og i den forbindelse oppfordrer de lagenes supportere til å møtes der.

Jeg foreslår at vi tar en samling på Harrys og viser hele TV-norge at det er bare ett lag i London. Ihvertfall bare ett lag med skikkelig supportere.

6207[/snapback]

Og hvor ligger Harrys sportsbar ???????

Link to comment
Share on other sites

harrys sportsbar... kunne de ikke hatt det på blaze istedet!? ;)

vi er kun ett dårlig oppmøte fra å bli henvist til en krakk ute på terrassen på bohemen, så skal vi virkelig selge oss som horer og dra til et sted som sikkert tar 58,- for 0.4 på onsdag?

Link to comment
Share on other sites

Syns vi skal skal dra på Harrys. Litt flaut om Chelsea fansen skal få eie canal+ sin direktesending derfra.......

6227[/snapback]

 

jeg stiller på harrys om redaktøren streaker naken gjennom lokalet hver gang arsenal scorer.

Link to comment
Share on other sites

Syns vi skal skal dra på Harrys. Litt flaut om Chelsea fansen skal få eie canal+ sin direktesending derfra.......

6227[/snapback]

 

jeg stiller på harrys om redaktøren streaker naken gjennom lokalet hver gang arsenal scorer.

6229[/snapback]

 

HUFFDA, nok en god grunn til å holde seg på Bohemen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...