Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Jeg er en kunde hos Livesport 24/7 for øyeblikket, men har lyst til å stoppe abonnementet nå. Hvordan gjør jeg det? Finner det ikke ut :)

Slet med det samme et par dager... Men dette står på den først mailen man mottar, under "Cancelling Your Subscription"

 

If you would like to cancel this subscription, log in to your PayPal account and go to the "History" subtab of the "My Account" tab. Choose "Subscriptions" from the pull-down "Show" menu and press the "Submit" button. Choose this subscription, and click on its "Details" link. You will be taken to a Transaction Details page from which you may cancel your subscription. Cancelling your subscription will immediately stop all future scheduled payments for this subscription.

 

Sincerely,

PayPal

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en kunde hos Livesport 24/7 for øyeblikket, men har lyst til å stoppe abonnementet nå. Hvordan gjør jeg det? Finner det ikke ut :D

Slet med det samme et par dager... Men dette står på den først mailen man mottar, under "Cancelling Your Subscription"

 

If you would like to cancel this subscription, log in to your PayPal account and go to the "History" subtab of the "My Account" tab. Choose "Subscriptions" from the pull-down "Show" menu and press the "Submit" button. Choose this subscription, and click on its "Details" link. You will be taken to a Transaction Details page from which you may cancel your subscription. Cancelling your subscription will immediately stop all future scheduled payments for this subscription.

 

Sincerely,

PayPal

Takker! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kan noen som abonnerer på livesport247 si om den går der i morra?

Hvis den skal vises på setantasports er vel det eneste mulighet. Det står jo

ATVO på fixtures hos arsenal, men de har da ingen live rettigheter?

 

Så et ukes abonnement hos livesport for å teste er vel en utvei her..

Link to comment
Share on other sites

Kan noen som abonnerer på livesport247 si om den går der i morra?

Hvis den skal vises på setantasports er vel det eneste mulighet. Det står jo

ATVO på fixtures hos arsenal, men de har da ingen live rettigheter?

 

Så et ukes abonnement hos livesport for å teste er vel en utvei her..

 

Sjekka på livesport247 akkurat, men der står det ikke at de viser arsenal-kampen.

 

Men kan hende de endrer til at de viser oss

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

http://www.dagbladet.no/2009/01/23/kultur/...iering/4503720/

 

Dette er veldig trist for de av oss som ikke har canal+ og som har lang vei til puben.

 

I dag stod følgende på myp2p:

Because of pending legal proceedings, Myp2p has removed all links in the following competions:

Elitserien - SM-Liga - NHL - Swedish Allsvenskan - Italian Serie A - English Premier

League - Dutch Eredivisie.

Once a judgment has been given, we

 

Det går ann å finne streams andre steder, f.eks. på forumet til myp2p, men det tar nok ikke lang tid før det forumet også blir stengt :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2009/01/23/kultur/...iering/4503720/

 

Dette er veldig trist for de av oss som ikke har canal+ og som har lang vei til puben.

 

I dag stod følgende på myp2p:

Because of pending legal proceedings, Myp2p has removed all links in the following competions:

Elitserien - SM-Liga - NHL - Swedish Allsvenskan - Italian Serie A - English Premier

League - Dutch Eredivisie.

Once a judgment has been given, we

 

Det går ann å finne streams andre steder, f.eks. på forumet til myp2p, men det tar nok ikke lang tid før det forumet også blir stengt :)

 

La merke til at det ikke lå noen PL kamper oppe på myp2p nå tidligere, hvis dette stemmer så er det i så fall jævlig trist.. blir ikke så mange kamper jeg får sett i Premier League da gitt.. ;)

 

Men er fortsatt et håp i enden av tunnelen da "Once a judgment has been given, we will notify you of the outcome." så det kan hende de fortsetter etterhvert ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heldigvis Canal +, men dette er selvfølgelig en trist nyhet. Blir nok veldig få kamper der jeg får se Arsena live i en cup, det blir nok kun i serie. Jeg bruker dessuten myp2p til å se andre spennende kamper, så dette er utrolig synd. Men jeg skjønner at enkelte vil stoppe dette.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig trist med dette, men det vil alltid finnes linker rundt på diverse forum og lignende, så vi skal nok klare oss! :)

Men det jeg lurer litt på er hvorfor myp2p.eu blir "siktet" for å bryte disse lovene? Det er jo ikke de som streamer live, de linker jo bare videre til disse streamingsidene som for eksempel veetle.com og justin.tv.. Eller er jeg helt på bærtur? (Er vel noe lignende med torrentsider, at de kun legger ut torrentene, men selve innholdet blir lastet ned fra andre torrentbrukere..)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Denne siden leverer som regel kamper i brukbar kvalitet. Om det kommer noe her, vil nok jeg benytte meg av den. Veetle har nesten alltid bra stream-kvalitet. Myp2p.eu er også oppe og går, dermed kan man finne en del streams til Arsenal - Cardiff her. Håper det hjalp...

 

Takker :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

God dagen.

 

Har et lite problem her.

Jeg skal studere i USA til neste år, nærmere bestemt San Diego. Er det normalt at de sender PL kamper på noen vanlige amerikanske kanaler? Eventuellt at de har Sky Sports eller Canal + der borte? Tenker da på om disse kanalene ligger i en "normal" TV-pakke slik som "NRK, TV2, SV1, SV2, TV3" i Norge.

 

Tviler jo selvfølgelig på at det er slik, men kan jo alltids hende.

Ellers blir vel streaming eneste alternativ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...