Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

God dagen.

 

Har et lite problem her.

Jeg skal studere i USA til neste år, nærmere bestemt San Diego. Er det normalt at de sender PL kamper på noen vanlige amerikanske kanaler? Eventuellt at de har Sky Sports eller Canal + der borte? Tenker da på om disse kanalene ligger i en "normal" TV-pakke slik som "NRK, TV2, SV1, SV2, TV3" i Norge.

 

Tviler jo selvfølgelig på at det er slik, men kan jo alltids hende.

Ellers blir vel streaming eneste alternativ...

ESPN har vel kjøpt rittighetene til PL for de kommende årene, så bør ikke være noe problem det :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

God dagen.

 

Har et lite problem her.

Jeg skal studere i USA til neste år, nærmere bestemt San Diego. Er det normalt at de sender PL kamper på noen vanlige amerikanske kanaler? Eventuellt at de har Sky Sports eller Canal + der borte? Tenker da på om disse kanalene ligger i en "normal" TV-pakke slik som "NRK, TV2, SV1, SV2, TV3" i Norge.

 

Tviler jo selvfølgelig på at det er slik, men kan jo alltids hende.

Ellers blir vel streaming eneste alternativ...

ESPN har vel kjøpt rittighetene til PL for de kommende årene, så bør ikke være noe problem det :(

 

Nydelig! Takk for meget positivt svar. ESPN ligger da antageligvis i kanalpakken på TV'en i leiligheten jeg skaffer meg?

Link to comment
Share on other sites

God dagen.

 

Har et lite problem her.

Jeg skal studere i USA til neste år, nærmere bestemt San Diego. Er det normalt at de sender PL kamper på noen vanlige amerikanske kanaler? Eventuellt at de har Sky Sports eller Canal + der borte? Tenker da på om disse kanalene ligger i en "normal" TV-pakke slik som "NRK, TV2, SV1, SV2, TV3" i Norge.

 

Tviler jo selvfølgelig på at det er slik, men kan jo alltids hende.

Ellers blir vel streaming eneste alternativ...

ESPN har vel kjøpt rittighetene til PL for de kommende årene, så bør ikke være noe problem det :(

 

Nydelig! Takk for meget positivt svar. ESPN ligger da antageligvis i kanalpakken på TV'en i leiligheten jeg skaffer meg?

Det vet jeg ikke. mulig det er noe betalingsgreier, men er vel verdt penga i så fall:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eg regner med at Valencia kampen BARE går på ATVO?!

http://atdhe.net/8307/watch--valencia-vs-arsenal

Så en treningskamp før Emirates Cup på denne siden som var fra ATVO!

 

 

Eg bare lurte på om den gikk på andre kanaler, for eg hadde tenkt å se den ute på pub, men eg har ATVO, så ingen problem..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som har erfaring med "Watch Live Sports"? De tilbyr denne uka et "livslangt" abonnement for engangssummen $29.95 (kampanjepris). Er jo veldig billig for å se så mye man vil i ubegrenset tid...

 

De tilbyr også en 60 dagers prøveperiode hvor man kan få pengene tilbake dersom man ikke er fornøyd. Fint om noen her kunne gitt tilbakemeldinger om dere vet noe om dette.... tenker da spesielt på streamingkvalitet, stabilitet, etc.

 

http://www.watch-football-now.com/thisweek.html

 

Send meg gjerne en mail (runewcarlsen@gmail.com) eller PM

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...