Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Kampen vår er helt uinteressant sammenlignet med de andre kampene. Jeg skulle gjerne sett kampen med tanke på talentene som forhåpentligvis får prøvd seg, men jeg er fornøyd så lenge jeg får sett extended highlights. 101greatgoals / footytube fikser det :)

Link to comment
Share on other sites

Kommer det noe på 101gretgoals eller footytube, så kommer det streams også. De henter utklippene fra streams, så om det skal komme noe der, så finnes det også stream. Tviler på at det i det hele tatt er noen som sender kampen på TV-kanalene, desverre. Men vi får krysse fingra :)

Link to comment
Share on other sites

Kommer det noe på 101gretgoals eller footytube, så kommer det streams også. De henter utklippene fra streams, så om det skal komme noe der, så finnes det også stream. Tviler på at det i det hele tatt er noen som sender kampen på TV-kanalene, desverre. Men vi får krysse fingra :)

...Eller opptak fra MOTD :)

Link to comment
Share on other sites

Kommer det noe på 101gretgoals eller footytube, så kommer det streams også. De henter utklippene fra streams, så om det skal komme noe der, så finnes det også stream. Tviler på at det i det hele tatt er noen som sender kampen på TV-kanalene, desverre. Men vi får krysse fingra :)

...Eller opptak fra MOTD :)

 

Er det mulig å få lastet opp dette på forumet, eller ihvertfall linke til torrent eller noe, etter kampen? Vi gjerne se unggutta i aksjon igjen! :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg driver å prøver å streame noen EM-kamper på PC'n min, men når jeg bruker TVAnts lagger det skikkelig. Jeg prøvde så vidt å bruke Sopcast, men der var kvaliteten mye dårligere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slutt på denne laggingen?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

PLIZZ HJELP MEG NÅ

Registrerte meg på MyP2P er innpå kamptråden men vet ikke hva jeg skal gjøre :blink: Vil virkelig se trenings kampen NÅ.

Hvilken treningskamp? Arsenal sin går i morgen. Det blir lagt ut streams til kampen noen timer før kampstart. :)

Link to comment
Share on other sites

PLIZZ HJELP MEG NÅ

Registrerte meg på MyP2P er innpå kamptråden men vet ikke hva jeg skal gjøre :blink: Vil virkelig se trenings kampen NÅ.

Hvilken treningskamp? Arsenal sin går i morgen. Det blir lagt ut streams til kampen noen timer før kampstart. :)

Ok takk for det. ble litt flau nå :) . Da får jeg heller prøve i morgen. :P

Link to comment
Share on other sites

PLIZZ HJELP MEG NÅ

Registrerte meg på MyP2P er innpå kamptråden men vet ikke hva jeg skal gjøre :blink: Vil virkelig se trenings kampen NÅ.

Hvilken treningskamp? Arsenal sin går i morgen. Det blir lagt ut streams til kampen noen timer før kampstart. :)

Ok takk for det. ble litt flau nå :) . Da får jeg heller prøve i morgen. :P

Hehe, ja! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...