Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

Her diskuteres mulighetene for å følge kampene til Arsenal via stream eller radio.

Merk: Prøv å holde et saklig nivå ved etterspørsel på streams og/eller stream-relaterte spm/innlegg.

 

Er du ny og ikke skjønner noe av dette stream greiene? Da skal du få en kjapp leksjon:

Sjekk hvilken kanal og program kampen går på. Deretter laster du ned det programmet som har den kanalen (Eks: Kampen går på Star Sports og PPLive har den kanalen. Last ned da PPLive!). Når du har lastet ned programmet så venter du til kampstart. Når kampen begynner åpner du programmet, velger eksempelvis Star Sports og venter til den har koblet seg opp. Da er det bare en ting å gjøre: Nyte kampen!

Merk: Når du først har lastet ned et av programmene trenger du ikke laste ned det samme programmet en gang til! Da bare åpner du programmet og dobbeltklikker på kanalen kampen går på.

Hvis en annen Arsenal kamp skulle bare gå på en kanal som ikke er på det programmet du har lastet ned, så er du nødt til å laste ned det andre programmet og velge kanalen der.

Håper dette gjorde deg litt klokere.

 

 

Sjekk www.myp2p.eu for linker til Arsenal's kamper som går på stream.

 

 

Nedlasting av de vanligste stream programmene:

PPLive | SopCast | TVKoo! | TVants | PPStream | Pcast

 

Kanal-info: (kanal:program)

ATV: PPLive, TVants

Caifu Sports: Pcast

DragonTV: PPLive, SopCast, TVants

ESPN Asia: PPLive, TVants

Fujian: PPLive, TVants

Guangdong Sports: PPLive, PPStream, TVants

Guangxi Sports: PPLive

Guangzhou: PPStream

HK Asia: PPStream

Jiangsu: TVants

Shandong Sports: PPLive, TVants

Shanghai Sports: PPLive, PPStream, SopCast, TVants, Pcast

Shaanxi Sports: PPLive

SIPTV: Pcast

Star Sports: PPLive, SopCast, TVants

sxtvs Sports: PPLive

Tianjin: TVants

Tianjin 5: TVants

Wuhan Sports: PPLive

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Takk og priiiiis for at denne tråden endelig ble laget... jeg har lenge hatt lyst selv, men jeg er ikke akkurat dreven innen det der, og jeg bruker det aldri selv, men som Imers sier så ødelegger det delvis kamptrådene med alt dette snakket om dette streams-greiene osv. så ja, dette er bra!

Link to comment
Share on other sites

Vil gjøre oppmerksom på at posten øverst vil bli oppdatert etter når nye kamper skal spilles og nye streams kommer inn.

 

Hvis det skulle være noen streams jeg har glemt eller ikke listet opp så send meg en PM og jeg skal skrive den opp så fort jeg er logget på. Hvis noen skulle ha forslag til hvordan posten kan gjøres bedre så send meg forslagene på PM.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Eg lurte på om nokon vil anbefale eit av dei programma? Eg har berre PPlive og lurte på om det kanskje var eit anna program som var betre.

38361[/snapback]

PPLive er bra det, men som sagt; Ikke last ned noen andre programmer før du vet hvilken kanal kampen går på og hvilke programmer som har den kanalen.

 

Selv synes jeg TVKoo er grei og brukervennlig - anbefales.

SopCast er det eneste programmet av disse, som jeg vet ihvertfall, som ikke er kinesisk. Denne er også bra.

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas
Hei. Eg lurte på om nokon vil anbefale eit av dei programma? Eg har berre PPlive og lurte på om det kanskje var eit anna program som var betre.

38361[/snapback]

PPLive er bra det, men som sagt; Ikke last ned noen andre programmer før du vet hvilken kanal kampen går på og hvilke programmer som har den kanalen.

 

Selv synes jeg TVKoo er grei og brukervennlig - anbefales.

SopCast er det eneste programmet av disse, som jeg vet ihvertfall, som ikke er kinesisk. Denne er også bra.

38365[/snapback]

Ok. Takk for hjelpa ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian
Går det ann å få engelske menyer? en del av programmene er på kinesisk ellerv noe..

38611[/snapback]

det går på pplive

men det ser ikke ut som om kampen i dag går på noen stream siden EPL som var den eneste kanalen som skulle vise kampen direkte er nede for øyeblikket :D

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lettere og få orden om du har streamprogrammene først og så hvilke kanaler som viser kampene?

 

eks.

 

TVKoo: EPL Live

PPLive, PPStream: Greatsports Channel

 

?

 

Bare ett forslag, jeg tror hvertfall det hadde blitt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lettere og få orden om du har streamprogrammene først og så hvilke kanaler som viser kampene?

 

eks.

 

TVKoo: EPL Live

PPLive, PPStream: Greatsports Channel

 

?

 

Bare ett forslag, jeg tror hvertfall det hadde blitt bedre.

38722[/snapback]

Slik jeg har skrevet i øverste tråd er også slik det står alle andre steder også, så jeg kommer til å skrive slik jeg gjør nå!

 

Men send forslag på PM neste gang! :)

Da vil ikke denne tråden bli brukt opp til forslag.

Link to comment
Share on other sites

PPLive er bra det, men som sagt; Ikke last ned noen andre programmer før du vet hvilken kanal kampen går på og hvilke programmer som har den kanalen.

 

Selv synes jeg TVKoo er grei og brukervennlig - anbefales.

SopCast er det eneste programmet av disse, som jeg vet ihvertfall, som ikke er kinesisk. Denne er også bra.

38365[/snapback]

Du sier at TVKoo er bra, men hvordan finner du riktig kanal ettersom det er kinesisk?

Link to comment
Share on other sites

så, blir kampen streamet direkte, evt hvor,, eller går den bare i opptak?

38777[/snapback]

Les øverste post! Kampen går live på EPL, men den kanalen bare kommer og går som den vil på TVKoo, så det er lite sannsynlig at den vil bli sendt live idag.

Men kampen blir sendt i opptak på Guangdong kl. 23:00.

Link to comment
Share on other sites

Du sier at TVKoo er bra, men hvordan finner du riktig kanal ettersom det er kinesisk?

De viktigste kanalene er oversatt til engelsk.

38810[/snapback]

 

Eg har det samme problemet med ppstream. Alle kanalane står på kinesisk. Løysning?

Link to comment
Share on other sites

Du sier at TVKoo er bra, men hvordan finner du riktig kanal ettersom det er kinesisk?

De viktigste kanalene er oversatt til engelsk.

38810[/snapback]

 

Eg har det samme problemet med ppstream. Alle kanalane står på kinesisk. Løysning?

38816[/snapback]

Ja!

Velg kanalene direkte fra kanallisten her: PPStream kanalliste

(De er alle listet nedover på venstresiden der!)

Bare trykk avbryt hver gang det kommer tilbud om å laste ned språkpakke!

Link to comment
Share on other sites

jeg skjønner ikke! Går kampen live på noen kanaler elr ikke? Altså, finnes det da stream?? *stress*

38823[/snapback]

Hvis EPL-kanalen skulle dukke opp i tide, ja, da kan vi se kampen live, men akkurat sånn som det ligger ann nå, må vi nok nøye oss med å se den i opptak.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
jeg skjønner ikke! Går kampen live på noen kanaler elr ikke? Altså, finnes det da stream?? *stress*

38823[/snapback]

Hvis EPL-kanalen skulle dukke opp i tide, ja, da kan vi se kampen live, men akkurat sånn som det ligger ann nå, må vi nok nøye oss med å se den i opptak.

38824[/snapback]

Ok. men hvis den kanalen skulle dukke opp. Hvor dukker den opp da? Altså må jeg laste ned noe allerede nå?? :unsure:

Og, når går kampen i opptak? går den da på PP-live`? :D

Link to comment
Share on other sites

jeg skjønner ikke! Går kampen live på noen kanaler elr ikke? Altså, finnes det da stream?? *stress*

38823[/snapback]

Hvis EPL-kanalen skulle dukke opp i tide, ja, da kan vi se kampen live, men akkurat sånn som det ligger ann nå, må vi nok nøye oss med å se den i opptak.

38824[/snapback]

Ok. men hvis den kanalen skulle dukke opp. Hvor dukker den opp da? Altså må jeg laste ned noe allerede nå?? :unsure:

Og, når går kampen i opptak? går den da på PP-live`? :D

38827[/snapback]

EPL-kanalen er visst også på PPLive etter hva jeg har funnet ut av.

Ja, kampen går i opptak på Guangdong sports på PPLive kl. 23:00.

Sjekk første post i denne tråden!

Link to comment
Share on other sites

jeg skjønner ikke! Går kampen live på noen kanaler elr ikke? Altså, finnes det da stream?? *stress*

38823[/snapback]

Hvis EPL-kanalen skulle dukke opp i tide, ja, da kan vi se kampen live, men akkurat sånn som det ligger ann nå, må vi nok nøye oss med å se den i opptak.

38824[/snapback]

Ok. men hvis den kanalen skulle dukke opp. Hvor dukker den opp da? Altså må jeg laste ned noe allerede nå?? :unsure:

Og, når går kampen i opptak? går den da på PP-live`? :D

38827[/snapback]

EPL-kanalen er visst også på PPLive etter hva jeg har funnet ut av.

Ja, kampen går i opptak på Guangdong sports på PPLive kl. 23:00.

Sjekk første post i denne tråden!

38829[/snapback]

 

har jeg misforstått den første posten eller vises ikke kampen før opptakene klokka 23 på divsere kanaler? Sikker på at det ikke er 23.00 i en annen tidssone?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...