Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

Guest fabregas

Er det mulig å laste ned Potrsmouth-kampen i sin helhet? Har vært pø fjellet og vet ikkje resultatet så eg vil ikkje gå og se om den finnes i kamptråden. Hadde vært kjekt viss nokon kunne hjelpt meg med ein link.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Er det mulig å laste ned Potrsmouth-kampen i sin helhet? Har vært pø fjellet og vet ikkje resultatet så eg vil ikkje gå og se om den finnes i kamptråden. Hadde vært kjekt viss nokon kunne hjelpt meg med ein link.

Desverre, men det ser ikke ut til å finnes! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Er det mulig å laste ned Potrsmouth-kampen i sin helhet? Har vært pø fjellet og vet ikkje resultatet så eg vil ikkje gå og se om den finnes i kamptråden. Hadde vært kjekt viss nokon kunne hjelpt meg med ein link.

Desverre, men det ser ikke ut til å finnes! :(

Ok. Såg nettopp resultatet nå, men hoppa ikkje i taket av det, dessverre. :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg råder dere til å bruke prgrammet TVkoo! det prgrammet blir det mye indre hakking. fordi der Buffrer det hele tiden under sendinga. Så det er ett veldig godt tips! :P

 

Og denna sida finnere dere det meste av linker til streams kjempe side!

 

Men ett spørsmål!

Hvordan får dere tatt filmen fra den direkte sendte kampen. slik att du for lagra måla osv på pcen?+

Fint vis jeg hadde fått et svar ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg råder dere til å bruke prgrammet TVkoo! det prgrammet blir det mye indre hakking. fordi der Buffrer det hele tiden under sendinga. Så det er ett veldig godt tips! :)

 

Og denna sida finnere dere det meste av linker til streams kjempe side!

 

Men ett spørsmål!

Hvordan får dere tatt filmen fra den direkte sendte kampen. slik att du for lagra måla osv på pcen?+

Fint vis jeg hadde fått et svar ;) ;)

 

Da kan jeg også anbefale TVKoo-kloningen TvNoo. Her streames NRK, TV2, TV2Zebra og TV3. Jeg har utelukkende positive erfaringer med dette programmet...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trur muligens kampen blir streama på guandong sports. Eit bra alternativ for dei som ikkje har ATVO. Men eg er som sagt ikkje heilt sikker. Det vil visa seg når kick off nærmar seg

 

Korleis veit eg at eg velger Guandong Sports når alt berre er krusedullar?

Link to comment
Share on other sites

Last ned www.sopcast.org

 

Etter det da?

veel.. programmet du får er zippa så først må du fiksa det. -deretter er det berre til å installera og velga kanal. som sagt er ikkje heilt sikker på at kampen vises der, men det vil tida vise...

Link to comment
Share on other sites

Last ned www.sopcast.org

 

Etter det da?

veel.. programmet du får er zippa så først må du fiksa det. -deretter er det berre til å installera og velga kanal. som sagt er ikkje heilt sikker på at kampen vises der, men det vil tida vise...

 

Hm...trur ikkje at dette var noko for meg. Satser på torrent etter kampen heller. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...