Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

har noen funnet streams til PPstream??

Guangzhou, Guangdong og Shanghai sender kampen på PPStream.

 

Vil bare informere om at første posten i denne tråden er "oppdatert". Fra nå av vil bare kanalene som sender kampen ligge under hver kamp, hvis dere skjønner. "kanal-infoen" ligger nederst i kalenderen. Der vil du finne ut hvilke programmer som har den kanalen som sender kampen. Dette fordi det skal bli enklere for meg, egentlig. Da slipper jeg å finne ut hvilke prgrammer som har den kanalen for hver gang det dukker opp en ny stream.

 

Kanalene i kanal-infoen og under hver kamp er SELVFØLGELIG alfabetisert!

 

Håper dere skjønte dette! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply
Guest fabregas

Eg har kobla PCen til TVen med ein S-video kabel, men Tven viser ikkje bilde. Er det nokon som veit kva som kan vera problemet? Eg har veldig lite peiling på dette, men fekk beskjed på butikken at dette skulle verka.

Link to comment
Share on other sites

Eg har kobla PCen til TVen med ein S-video kabel, men Tven viser ikkje bilde. Er det nokon som veit kva som kan vera problemet? Eg har veldig lite peiling på dette, men fekk beskjed på butikken at dette skulle verka.

 

Ja, det skal funke det, om alt av drivere og slikt er oppdatert og du har skifta til rett AV...?

Det er dei første tinga som slår meg før du forklarer nærmare kva du har gjort og kva som skjer...

Link to comment
Share on other sites

For alle som sliter. Kjøp dere patabol med 4 hoder + en Dreambox. Da får dere inn bla TPS og Canal+ Frankrike og Spania. Villa kampen gikk på begge disse kanalene.

 

Husk det er VIKITG å ha 4 hoder på parabolen!!!

 

Mer om Dreambox finner dere på www.dreambox.no

 

Jeg har dette og går veldig sjelden glipp av en Arsenal kamp. Alle ser jeg direkte, eneste problem kan være at komentatoren snakker et språk jeg ikke helt forstår :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Kva kanaler viser Arsenal idag? Eg veit berre om ESPN Asia. Nokon som veit om andre?

Desverre, men det er kun ESPN Asia som streamer kampen idag, etter hva jeg har funnet ut.

Jaja, det går vel fint det. Men det er ganske merkelig at kun ein kanal viser kampen som blir, av mange, sett på som den største i England.

Link to comment
Share on other sites

Se på første siden av kamptråden. Dragon tv viser også kampen, iflg infoen der.

Jo, stemmer sikkert det, men jeg har nettopp funnet ut at RTS2 også streamer kampen.

OBS! Du trenger RealPlayer!

 

EDIT: Link til RTS2 for RealPlayer ligger i første posten.

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Se på første siden av kamptråden. Dragon tv viser også kampen, iflg infoen der.

Dragon TV er, etter min meining, den beste kanalen å se fotball på. Så då blei eg svært letta.

Link to comment
Share on other sites

Kva kanaler viser Arsenal idag? Eg veit berre om ESPN Asia. Nokon som veit om andre?

Desverre, men det er kun ESPN Asia som streamer kampen idag, etter hva jeg har funnet ut.

 

 

er ESPN Asia det samme som ESPN Sports? d står bare ESPN Sports på det programmet eg har..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...