Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

Er det noen forskjell på kvalitet mellom kanalene? ESPN, Guangdong etc..

40899[/snapback]

Det kommer ann på hvor mange seere det er på hver kanal.

Er det veldig mange som ser på Shandong Sports-kanalen f. eks, så vil det være bedre kvalitet der enn på en annen kanal som har mindre seere.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply
Shanghai sports bruker eg, og eg synes det er veldig god kvalitet på den.

40900[/snapback]

Er enig i det.

40904[/snapback]

 

Kvaliteten er bra, men lyden er litt rar og streamen er litt forsinka dessverre. Men jeg skal ikke klage. Nå kan jeg se kamper hjemme :-|

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er det nokon som veit kva kabel eg treng for å koble PC-en til TV-en?

 

Du trenger en s-video-kabel, med scart-endestykke. Du trenger muligens også et adapter som kobler sammen Audio L og R til én plugg.

 

De forstår akkurat hva du trenger på en elektrosjappe. Tror jeg ga 200kr eller noe slikt på Elkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Er det nokon som veit kva kabel eg treng for å koble PC-en til TV-en?

 

Du trenger en s-video-kabel, med scart-endestykke. Du trenger muligens også et adapter som kobler sammen Audio L og R til én plugg.

 

De forstår akkurat hva du trenger på en elektrosjappe. Tror jeg ga 200kr eller noe slikt på Elkjøp.

 

Det kommer helt an på hva slags video-utgang du har. Er ikke sikkert at du har S-Video, og da er ikke en S-Video-kabel mye verdt. At det går er jeg ikke i tvil om, men du må vite hva slags video-utgang du har.

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Er det nokon som veit kva kabel eg treng for å koble PC-en til TV-en?

 

Du trenger en s-video-kabel, med scart-endestykke. Du trenger muligens også et adapter som kobler sammen Audio L og R til én plugg.

 

De forstår akkurat hva du trenger på en elektrosjappe. Tror jeg ga 200kr eller noe slikt på Elkjøp.

Eg skjønnar ikkje, men dei gjer det sikkert på elkjøp :) . Takk for hjelpa

 

Er det nokon som veit kva kabel eg treng for å koble PC-en til TV-en?

 

Du trenger en s-video-kabel, med scart-endestykke. Du trenger muligens også et adapter som kobler sammen Audio L og R til én plugg.

 

De forstår akkurat hva du trenger på en elektrosjappe. Tror jeg ga 200kr eller noe slikt på Elkjøp.

 

Det kommer helt an på hva slags video-utgang du har. Er ikke sikkert at du har S-Video, og da er ikke en S-Video-kabel mye verdt. At det går er jeg ikke i tvil om, men du må vite hva slags video-utgang du har.

Eg har s-video utgang på tv-en, trur eg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Nå er hele sports-greia borte hos meg på pplive :-| Andre som opplever det samme? Den sxtvs-sports finner jeg heller ikke ;)

 

Hjelp! Plis. Noen link elr no.... :)

Link to comment
Share on other sites

Tar med linkene jeg har sålangt til Arsenal - Charlton kampen:

 

ESPN Asia : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=86c4cc439963ec7f

GreatSports Channel (SHTV) : ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA

GreatSports Channel (SHTV) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=df11e84350077b5a

GreatSports Channel (SHTV) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=e2b7bd43e31e5f0e

Guangdong (GDTV-Sport) : ppstream://218.16.123.220:22222/FOMIOIUT27CZRN7NKXC2SHULLB5V73PO

Guangdong (GDTV-Sport) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=7e696b439d11eb3e

Link to comment
Share on other sites

Nå er hele sports-greia borte hos meg på pplive :-| Andre som opplever det samme? Den sxtvs-sports finner jeg heller ikke ;)

 

Hjelp! Plis. Noen link elr no.... :)

sxtvs Sports ligger under "ChinaLocal_TV" i kanallisten på PPLive.

 

Den er der hos meg ihvertfall. Bare se ordentlig! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Nå er hele sports-greia borte hos meg på pplive :-| Andre som opplever det samme? Den sxtvs-sports finner jeg heller ikke ;)

 

Hjelp! Plis. Noen link elr no.... :)

sxtvs Sports ligger under "ChinaLocal_TV" i kanallisten på PPLive.

 

Den er der hos meg ihvertfall. Bare se ordentlig! ;)

 

Å! der var den jo :P min feil :P Men, jeg skal se'n på canal +. Spørr etter link for en annen ;) Takk for hjelpen ihvertfall ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Tar med linkene jeg har sålangt til Arsenal - Charlton kampen:

 

ESPN Asia : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=86c4cc439963ec7f

GreatSports Channel (SHTV) : ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA

GreatSports Channel (SHTV) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=df11e84350077b5a

GreatSports Channel (SHTV) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=e2b7bd43e31e5f0e

Guangdong (GDTV-Sport) : ppstream://218.16.123.220:22222/FOMIOIUT27CZRN7NKXC2SHULLB5V73PO

Guangdong (GDTV-Sport) : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=7e696b439d11eb3e

Når eg open url og legger inn en av disse linkane skjer det ingenting. Channel list er updated. Må eg finne dei i channel lista mi og da eller?

 

EDIT: og er det nokon kanaler på pplive som har eng. kommentator overhodet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...