Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

ViasatOndemand streamer kampen, men det koster 39 kr.

http://www.viasatsport.com/index.php?optio...id=1718&lang=no

 

Aner ikke hvor bra kvalitet det er da, men jeg har tenkt å prøve det.

 

Synes synd på dei som måtte ta til takke med dette tilbodet.

 

Nettjenesten til Viasat kollapset

Link to comment
Share on other sites

ViasatOndemand streamer kampen, men det koster 39 kr.

http://www.viasatsport.com/index.php?optio...id=1718&lang=no

 

Aner ikke hvor bra kvalitet det er da, men jeg har tenkt å prøve det.

 

Synes synd på dei som måtte ta til takke med dette tilbodet.

 

Nettjenesten til Viasat kollapset

 

Ja, jeg hadde mistanke om at det var crap, så jeg skjønte det med en gang jeg ikke engang kom inn på siden.

Sparte penga, men fikk ikke sett kampen da :P

Link to comment
Share on other sites

Må bare få sagt at her klarte virkelig Viasat å drite seg godt ut. Faen for noen tullebukker skal du lete lenge etter. At interessen fra norges folk ville være stor kunne en lese i avisen, og da sende alle de interesserte uten Viasat4 utpå en server som helt klart ikke var stor/bra nok er slett slett arbeid. Ei heller var det en beløp som fikk noen til å si nei, selvfølgelig kjempepositivt men og en indikator på at mange ville prøve å se kampen på nettet. Heldigvis fikk ikke dette noe å si for meg, siden jeg var på kino, men jeg håper de som ikke fikk sett på kampen på viasatondemand gikk inn på Uefa.com sine sider å så den der. Hadde jeg sett kampen på internett ville jeg nok gjort det der, sjansen for at det ble noe tull der er ganske mye mindre enn på en ny uprøvd side tilsynelatende uten skikkelig kompetanse.

 

Får bare gratulere Viasat med tidenes skivebom når det gjelder det som kunne blitt oppimot en million tittere på TV3 samtidig som knallstart på Viasatondemand med gode tall samt at alle fikk noe som virket ;)

 

Utrolig deilig at vi klarer å vinne, nå kan vi avgjøre alt selv her. med seier mot Hellas på onsdagen er vi enda nærmere EM. Det ville være fortjent og veldig viktig for fotballnasjonen Norge. At rivalene våre også snubler blir kvelden nesten komplett. Tar du med at Andresen ikke sier skaden er noe problem og tillegg legger innlegget til scoringen, er landslagskvelden definitivt komplett. ;)

 

Ingen som har hørt om noen skader på Arsenal-spillere vel? :P

Link to comment
Share on other sites

Er det håp for å få sett Sevilla-kampen på stream tror dere?

Jeg har ikke prøvd siden vel INGEN her inne fikk til å se kampen mot Stream i en av Slavia Praha-kampene da alt datt sammen og ingen jeg kjenner har denne kanalen. Sinnsykt synd hvis jeg ikke får sett kampen, er jo en kanonkamp. Noen som har hatt gode streaming-opplevelser nå nylig?

Link to comment
Share on other sites

Er det håp for å få sett Sevilla-kampen på stream tror dere?

Jeg har ikke prøvd siden vel INGEN her inne fikk til å se kampen mot Stream i en av Slavia Praha-kampene da alt datt sammen og ingen jeg kjenner har denne kanalen. Sinnsykt synd hvis jeg ikke får sett kampen, er jo en kanonkamp. Noen som har hatt gode streaming-opplevelser nå nylig?

 

Veldig opp og ned der, men skal se om jeg finner en stream ut over kvelden. Gir beskjed så fort jeg finner ut noe. Regner med at det er en del andre om gjør det samme.

Link to comment
Share on other sites

Er det håp for å få sett Sevilla-kampen på stream tror dere?

Jeg har ikke prøvd siden vel INGEN her inne fikk til å se kampen mot Stream i en av Slavia Praha-kampene da alt datt sammen og ingen jeg kjenner har denne kanalen. Sinnsykt synd hvis jeg ikke får sett kampen, er jo en kanonkamp. Noen som har hatt gode streaming-opplevelser nå nylig?

 

Sliter jeg også :/ Viasat parabolen våres er ute av drift å ingen av kompisen har kanalen :|

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å se noen av kampene i CL i går da de ble streamet på noe som heter champions league channel 1,2,3,4 eller noe slikt. Det funka ikke i det hele tatt. Det kan virke som om det samme kommer til å skje i dag. På myp2p.eu står det at det kommer kanaler opp klokka 19.15 (20.15), og da er det vel snakk om de samme kanalene tenker jeg.... Ser mørkt ut dette her.... Satser på TUV player - det er det sikreste.

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å se noen av kampene i CL i går da de ble streamet på noe som heter champions league channel 1,2,3,4 eller noe slikt. Det funka ikke i det hele tatt. Det kan virke som om det samme kommer til å skje i dag. På myp2p.eu står det at det kommer kanaler opp klokka 19.15 (20.15), og da er det vel snakk om de samme kanalene tenker jeg.... Ser mørkt ut dette her.... Satser på TUV player - det er det sikreste.

 

 

Satster også på TUV player :S ingenting annet som fønker :/ Men hva slags kanal tror du den sendes på TUV player viss den sendes ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Noen som har erfaring med streams til mac?

 

Fungerer SopCast eller evt andre streamingprogrammer på mac? Eventuelt bør det vel være samme prosedyre som med PC...?

 

Jeg vet jammen ikke. Trenger da en egen versjon for mac.

 

Ja, det må du vel ja. Tviler på det er utviklet enda.

 

Kikket litt rundt på litt streaming-sider, og det ser bare ut som nedlasting av streamingprogrammer kun er til Windows.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...