Jump to content

Radio/TV-Streams..


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
Hei. Eg lurte på om nokon vil anbefale eit av dei programma? Eg har berre PPlive og lurte på om det kanskje var eit anna program som var betre.

38361[/snapback]

PPLive er bra det, men som sagt; Ikke last ned noen andre programmer før du vet hvilken kanal kampen går på og hvilke programmer som har den kanalen.

 

Selv synes jeg TVKoo er grei og brukervennlig - anbefales.

SopCast er det eneste programmet av disse, som jeg vet ihvertfall, som ikke er kinesisk. Denne er også bra.

men kan man ikke bare laste ned alle streamene. Da er det jo ganske stor sjanse for at kampen går på en av de du har lastet ned?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du går inn på denne sida (heilt nederst) så ser du at du har fleire kanalar å velje mellom. Men du må også velge eit program for å sjå desse kanalane (Pcast, PPMate, PPStream osv.).. Link til nedlasting av desse programma finn du øverst på sida eller på denne linken.. Personleg har eg gode erfaringar med både TVAnts, Pcast og PPMate..

 

Kvaliteten er litt varierande innanfor desse programma, og innanfor dei ulike kanalane.. Du må berre prøve deg litt fram, og finne ut kva for ein kanal som er best for kveldens kamp.. Men uansett er sjølvsagt kvaliteten vesentleg dårlegare enn på TV, berre så du er forbereidt på det.. :huh:

 

Lykke til, og berre spør om du lurer på noko.. ;)

Link to comment
Share on other sites

På PPmate, kommer det opp at man må innstallere en språkpakke..

men jeg har ikkje den disken den spørr om.

 

Gjør det noe om jeg ikkje innstallere den?

jeg prøvde også å starte PPmate på myp2p.eu, får å se om det funka.

Men den buffrer ikkje noe står bare på 0, er det pga av at kampen ikkje begynner før om et par timer..?

Link to comment
Share on other sites

På PPmate, kommer det opp at man må innstallere en språkpakke..

men jeg har ikkje den disken den spørr om.

 

Gjør det noe om jeg ikkje innstallere den?

jeg prøvde også å starte PPmate på myp2p.eu, får å se om det funka.

Men den buffrer ikkje noe står bare på 0, er det pga av at kampen ikkje begynner før om et par timer..?

 

Nei, det er ikkje vits i å installere den språkpakken med mindre du kan lese kinesisk.. :D

 

At den ikkje bufrer er nok sannsynlegvis pga at det er ei stund til kampen ja..

Link to comment
Share on other sites

På PPmate, kommer det opp at man må innstallere en språkpakke..

men jeg har ikkje den disken den spørr om.

 

Gjør det noe om jeg ikkje innstallere den?

jeg prøvde også å starte PPmate på myp2p.eu, får å se om det funka.

Men den buffrer ikkje noe står bare på 0, er det pga av at kampen ikkje begynner før om et par timer..?

 

Nei, det er ikkje vits i å installere den språkpakken med mindre du kan lese kinesisk.. ;)

 

At den ikkje bufrer er nok sannsynlegvis pga at det er ei stund til kampen ja..

...og dette er helt fratis og lovlig? :D

Link to comment
Share on other sites

I følge myp2p.eu skulle Liverpoolkampen sendes på Sopcast. Noen som har fått denne til å virke i ettermiddag? Sopcast har aldri sviktet før, ille om det ikke funker i kveld..

 

Jeg har og hatt problem med å få startet selve kanalen men det har alltid løst seg med at jeg har gjentatt å trykke på linken etter at programmet har kommet opp.

Link to comment
Share on other sites

I følge myp2p.eu skulle Liverpoolkampen sendes på Sopcast. Noen som har fått denne til å virke i ettermiddag? Sopcast har aldri sviktet før, ille om det ikke funker i kveld..

 

Jeg har og hatt problem med å få startet selve kanalen men det har alltid løst seg med at jeg har gjentatt å trykke på linken etter at programmet har kommet opp.

 

Må bare fortsette altså. :D

Takk for svar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onsdagens kamp mot Sparta blir vist live på ATVO med video stream.

Arsenal TV Online has secured the rights to show a live video stream, with supporting Arsenal-centric commentary from our regular matchday team. Also if you miss the match we will also be providing in-depth match highlights an hour after the final whistle!

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...it+live+on+ATVO!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...