Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Finnes det virkelige ingen grenser i Chelski?

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=374313&cc=5739

 

Det jeg reagerer på er dette som Crespo siteres på; "Abramovich has offered me a house, a private jet and more money, but I told him I simply want to return home"

 

Det var jo vanvittig.

Sier litt om hvor langt Abramovich og Chel$ea er villige til å gå for å beholde sine gode spillere. Jeg mener at det snart må settes en stopper for Chel$ea's pengebruk og sånt jeg, det er helt ufattelig!

Link to comment
Share on other sites

Finnes det virkelige ingen grenser i Chelski?

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=374313&cc=5739

 

Det jeg reagerer på er dette som Crespo siteres på; "Abramovich has offered me a house, a private jet and more money, but I told him I simply want to return home"

 

Det var jo vanvittig.

Sier litt om hvor langt Abramovich og Chel$ea er villige til å gå for å beholde sine gode spillere. Jeg mener at det snart må settes en stopper for Chel$ea's pengebruk og sånt jeg, det er helt ufattelig!

Jeg sier: La dem holde på! I løpet av en tid vil Chelsea komme til å tape på alt dette. Vi er igang med å bygge opp et storlag, som allerede den kommende sesong kan gjøre seg bemerket i toppen av PL. Chelsea kjøper seg til pokaler, og betaler spillere store summer for å komme og spille for dem og også for å bli i klubben. Abramovich sitter med milliarder av kroner som Chelsea vil få nytte av den nærmeste tiden, men har Chelsea-styret tenkt på hva som kommer til å skje når den godeste Roman blir lei av å leke og føler at han har brukt altfor mye penger på Chelsea. Da er det store muligheter for at han vil ha tilbake noe av det han har lagt ut for sin klubb. Og Chelsea hadde allerede før Roman kom til stor gjeld.

 

Og for å sammenligne oss med Chelsea, vil jeg mye heller vinne serien en gang innimellom og vite at vi har gjort det på VÅR måte og med VÅRE penger, og ikke flere år på rad ved hjelp av (skitne) russiske oljepenger.

Link to comment
Share on other sites

...ja, du har rett i en del du sier, men så spørs det når Roman går lei og stikker. Det blir nok ikke med det første nei, og jeg tror du er lei av 2. og 3.'dje plasser i PL da ja.

Det er jo ikke sikkert Chelsea vinner sesongen hver gang fremover heller, selv om de kjøper og bruker flust med penger. I tillegg fins det flere pokaler å vinne. Uansett, å vinne er ikke alt. Grunnen til at jeg ble Arsenalsupporter var ikke alle pokalene og alle gullmedaljene, men hvordan vi spiller fotball og tradisjonene innad i klubben.

Link to comment
Share on other sites

...ja, du har rett i en del du sier, men så spørs det når Roman går lei og stikker. Det blir nok ikke med det første nei, og jeg tror du er lei av 2. og 3.'dje plasser i PL da ja.

Det er jo ikke sikkert Chelsea vinner sesongen hver gang fremover heller, selv om de kjøper og bruker flust med penger. I tillegg fins det flere pokaler å vinne. Uansett, å vinne er ikke alt. Grunnen til at jeg ble Arsenalsupporter var ikke alle pokalene og alle gullmedaljene, men hvordan vi spiller fotball og tradisjonene innad i klubben.

 

Jada, fullt og helt enig!

 

[Though er jeg ikke så sikker på om Chel$ea ikke kommer til å trone på toppen i mange år fremover. De har vunnet to år på rad nå, og Shevo og Michael svekker ikke akkurat stallen.]

Link to comment
Share on other sites

HeHe bra den der Helmik`n

 

Men en regel som burde vert innført i hele Fotballverdenen er Lønnstak eller maks penger du kan bruke i ett overgangvindu.

 

Ved lønnstak så ville lag med ekstreme lønnsnivåer bli tvunget til å enten forminkse lønningene eller selge spilleren.

 

Ved maks penger å bruke i ett overgangsvindu vil det bli lavere overgangs verdier, og det vill bli lettere for flere klubber å handle, for att denne regelen skal bli til å fungere så må grensa være lav 300mill eller noe der om kring.

 

Vet ikke hva dere andre sier her, men slike regler vill i hvertfall ggi mourinho ett stort prblem, han klarer ikke å betale mindre enn 300mill for en spiller.

 

Hva syns dere??

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/5238558.stm

Chelsea anmeldt for å 'tappe-up' Leeds talenter. Viss eg ikkje tar heilt feil, medfører vel dette poengstraff viss dei blir funne skyldige. Ein kan ikkje sei anna enn at dei får som fortjent. Først Cole, nå dette. Verre møkkaklubb skal ein leita lenge etter.

 

Det går vel ett års tid da, så gir disse ut hver sin bok og pisser på klubben som har ført dem dit de er i dag. Like etter utgivelsen drar de nok til Ch€£$cum som slipper unna med beskjedne 10m£ i bot og nye tomme trusler om poengtrekk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Linken

 

Haha... "De regjerende Premier League-mesterne har klaget Bates inn for FA for å ha brakt fotballen i vanry."...var då retta rauå så feis!:rolleyes:

 

"I juni 2005 ble Chelsea bøtelagt med rundt tre millioner kroner og fratatt tre poeng etter å ha blitt funnet skyldig i å ha hatt ulovlige overgangssamtaler med Arsenals Ashley Cole."

 

Herregud, følger de ikke med i hva som skjer i nettavisen? Jeg har aldri ansett de norske avisene for å være blandt de beste innen engelsk fotball, men dette tar kaka likevel.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea ligger nå under 2-1 for MBoro etter å ha tatt ledelsen tidlig i 1. omgang ved Shevchenko.

Og der var kampen over. Chelsea påført sitt første tap for sesongen i serien etter bare 2 serierunder.

 

Nydelig. Det beviser at ikke alt kan kjøpes for blodstenkte rubler likevel. Vår 49 unbeaten rekord viser seg å være mer verdt enn milliarder av de ovenfornevnte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hater Chelsea !! jeg liker ikke man u , liverpool eller scum heller , men det er ett "sunt" hat, vokst opp med å hate de liksom. Så kommer Chelsea med masse rubler å kjøper opp alle stjerner i alle verdens kroker ! Greit vi andre har også kjøpt spillere men ikke en hel a-lags tropp på 1 sesong,syns det blir for teit!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Myles Palmer har i kjent stil skrevet noen ord om saken:

 

THERE IS NEVER A SILENCE from Chelsea, is there ?

 

After Mourinho called Makelele a slave, Chelsea have now issued a statement saying Gallas threatened to score an own goal if he was picked for them again.

 

They say he asked for £100,00 a week and turned down £70,000 a week and had "an illegal meeting with AC Milan."

 

Crikey! An illegal meeting like the one Ashley Cole had with Mourinho and Kenyon! Appalling disloyalty ! Where was the meeting? The Royal Park Hotel ?

 

It's all pretty horrible but Chelsea will implode soon.

 

There is no style there, no soul, their own fans were bored last season and giving up their season tickets to friends. It's just not fun for many of their fans.They've bought two titles but they've taken the sport out of football.

 

The oligarchs achieved the legal rape of a continent's mineral wealth and then Roman Abramovich came over here and took from us something we have had since 1888.

 

The mother of leagues started in 1888 and every year for the next 112 years we have talked about who will win the league.

 

The English always talk about the weather, the royal family, and who will win the league. Now we know who will win the league, so we don't talk about it any more.

 

Still, I'm sure this will be Mourinho's last season.

Overall, it's what you expect from a silent billionaire and a marketing bozo from Manchester. They're not hip and they have no sense of league and they will never have any class.

 

And that is the point William Gallas himself has made.

 

Gallas, talking at Clairefontaine yesterday, said, "I spent five years at Chelsea.In those five years, I always gave my best and I showed how honoured I was to be wearing the shirt. That means very, very little to Chelsea. Chelsea might have lots of money, but those new directors lack class."

 

Kloke ord.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...