Jump to content

Brann


Guest Arsenal forever

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Ja, gullet havner nok i Bergen. Må si jeg ble imponert igår, de kjørte over LSK.

 

Men noen som vet hvordan det gikk med Anders Rambekk? Han måtte jo bytte i pausen fordi han hadde brystsmerter. Og han ble kjørt rett til sykehus. :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis Brann taper neste kamp øker sjansen enormt til at gullet går litt sør for Bergen. For hvis Viking vinner mot Brann i Bergen i nest siste serie runde, er det bare snakk om ett poeng mellomrom som vil si at Brann kun trenger å spille ett uavgjort resultat til så vender gullet mot Stavanger... off, tør ikke tenke tanken engang. Men dette er jo selfølgelig på den betingelsen at Viking vinner sine 12 siste mulige poeng. Dette tror JEG kunne skjedd i 1 av 10 ligaer som tilsvarer 10%. Som kanskje, kanskje holder. Så et råd til dere bergensere ikke sprut champagnen for tidlig :P

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at Brann for en gangs skyld ser ut til å vinne tippeligaen. (Men det hadde vært moro samme hvilket lag som vant bortsett fra Rassenborg) Neste år kommer nok et lag i blått og hvitt til å bli en heftig utfordrer!

Link to comment
Share on other sites

Sorry, Joakim, men vi tar ikke gull i år.

Brann ligger mange poeng foran oss, og vi har fremdeles tøffe kamper igjen. Dog vil jeg tro vi bør klare medaljeplass, som også er over all forventning!

Men det er lov å drømme :blink:

 

 

Det er lov å drømme... Har gjort det nå i snart 40 år, og nå ser det unektelig lyst ut for Brann.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, Joakim, men vi tar ikke gull i år.

Brann ligger mange poeng foran oss, og vi har fremdeles tøffe kamper igjen. Dog vil jeg tro vi bør klare medaljeplass, som også er over all forventning!

Men det er lov å drømme :blink:

 

 

Det er lov å drømme... Har gjort det nå i snart 40 år, og nå ser det unektelig lyst ut for Brann.

Ja, skal grartulere deg når/hvis det er/blir avgjort :P

Link to comment
Share on other sites

Det er sant at det ennå ikke er avgjort. Tar Viking innpå 2poeng på oss på de to neste kampene(Viking: TIL(:D og Stabæk(H) - Brann: Lyn(H) og ÅFK(:D, har de absolutt sjansen. Sjansen for at Viking vinner på Stadion er absolutt tilstede, og da må kanskje Brann dra til Tromsø med krav om tre poeng. Setter vi skrekk-eksemplene til side så er det klart at sjansen er ekstremt stor nå. Men å feire enda, det er det INGEN bergensere som har gjort. For alt dette maset om bergensere som er seriemestere på våren og høstsprekkene har nok gjort mange bergensere mer rolig enn før.

Link to comment
Share on other sites

Det er sant at det ennå ikke er avgjort. Tar Viking innpå 2poeng på oss på de to neste kampene(Viking: TIL(:D og Stabæk(H) - Brann: Lyn(H) og ÅFK(;), har de absolutt sjansen. Sjansen for at Viking vinner på Stadion er absolutt tilstede, og da må kanskje Brann dra til Tromsø med krav om tre poeng. Setter vi skrekk-eksemplene til side så er det klart at sjansen er ekstremt stor nå. Men å feire enda, det er det INGEN bergensere som har gjort. For alt dette maset om bergensere som er seriemestere på våren og høstsprekkene har nok gjort mange bergensere mer rolig enn før.

Bra du er realistisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy F*** det var bra av Brann :huh: For ein første omgang Brann hadde i dag rundspelte Brugge totalt! Sjølv om Brugge pressa i andre omgang var dette ein heilt fortjent seier.

 

Trur trekninga er 9 oktober, men er ikkje 100% sikker.

 

Trond Sollied skal få eta orda sine om at Brann var sjanseløse mot Brugge :)

Link to comment
Share on other sites

Stemmer at trekningen er den 9ende. Blir sinnsykt spennende å se hvem vi møter, jeg håper vi får iaf ett skikkelig kanonlag. Bayern Munchen på stadion med Schweinsteiger, Klose, Toni, Ribery, Lahm og Kahn ville vært helt sykt :huh: Prestasjonen i dag var rett og slett utrolig, vi gjør det mer spennende enn nødvendig men så lenge det ender godt så er det greit. i 1.omgang spilte vi den beste fotballen jeg noen gang har sett et norsk lag spille, skal si at jeg er forskånet mot deler av RBK-epoken men likevel. Både kontringsspillet og det etablerte spillet sitter, uttellingen var dårlig men hva gjør vel det på en dag som dette? Vi kunne glatt ha vunnet 6-2, uten at noen av lagene måtte være spesielt effektive.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer at trekningen er den 9ende. Blir sinnsykt spennende å se hvem vi møter, jeg håper vi får iaf ett skikkelig kanonlag. Bayern Munchen på stadion med Schweinsteiger, Klose, Toni, Ribery, Lahm og Kahn ville vært helt sykt..

 

I og med at gruppespillet er såkalt enkel serie, dvs alle møter hverandre en gang og ikke både borte og hjemme regner jeg med at med Brann sin flaks så møter vi to såkalte uattraktive øst-europeiske lag hjemme og to kanon attraktive lag på bortebane :huh:

 

Å slå spudz på stadion hadde da vært morsomt også................

Link to comment
Share on other sites

Nå må ikke Brann ta seieren på forskudd. Det er ikke over før det er over. Spør Liverpool anno 1989! ;)

 

Når det er sagt, er vel ikke sannsynligheten for at Brann skal rote det bort nå spesielt stor. men HVIS det er noen som klarer det, så er det jo nettopp Brann! :D

 

uansett bra for norsk fotball at et annet lag enn RBK vinner, og morsomt at Brann vinner etter så mange år uten gull. Og de har jo spilt klart best i Tippeligaen i år. Så de vinner fortjent.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da er det 150% sikkert at Brann er årets Tippeligamester, og vi kan ikke annet enn å gratulere Bergenserne.

 

GRATULERER, BRANN!

 

Til tross for at jeg er Viking fan, mener jeg at dette er fullt fortjent. Brann har spilt sesongens helt klart beste fotball, og har hatt en dødelig effektiv Torstein Helstad på topp, som har puttet på det meste.

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg hadde håpet på LSK, så har ingen problemer med å gratulerer Brann med et velfortjent ligagull. De har til tider imponert voldsomt, samtidig som Helstad har vært en garantist for målene.

 

Ellers så fortjener vel fansen også litt gull for mange tiårs optimisme og god stemning.

 

Gratulerer!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...