Jump to content

Brann


Guest Arsenal forever

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Guest AlexanderS

Ja, hvor fornøyd er dere andre Brann-fans med sesongen, da?

 

Jeg er selvfølgelig skuffet. Den første halvdelen av sesongen var som forventet, men høstsesongen har enkelt og greit vært av det begredelig slaget - først og fremst grunnet skadeproblemet på viktige spillere, men salget av Kvisvik (pga. av spilleproblemer for øvrig) og det talentløse kjøpet av Petter Vaagan Moen skal også tas med i konklusjonen.

 

Men vi vinner jo serien neste år :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvor fornøyd er dere andre Brann-fans med sesongen, da?

 

Jeg er selvfølgelig skuffet. Den første halvdelen av sesongen var som forventet, men høstsesongen har enkelt og greit vært av det begredelig slaget - først og fremst grunnet skadeproblemet på viktige spillere, men salget av Kvisvik (pga. av spilleproblemer for øvrig) og det talentløse kjøpet av Petter Vaagan Moen skal også tas med i konklusjonen.

 

Men vi vinner jo serien neste år ;)

22297[/snapback]

 

Brann har litt for tynn stall. første 11 er blandt de beste i norge. Dessverre for mye skader osv, men blir spennende å se de neste år.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Slik blir tabellen etter siste kamp:

 

Tippeligaen 2005

 

 

--

Lucky Lars

22373[/snapback]

 

:) Tippet med hjertet, formoder jeg!

22514[/snapback]

 

hehe ja,

Ser utefra denne at faktisk også Viking har en teoretisk sjanse til å ta gullet (hvis nicket ditt samsvarer med laget i norge).

 

Ellers syns jeg det er interessant å få RBK på kvallik ;)

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Ja, vi Brann-fans kjører også her med vår snart 50 år gamle slagord; Bare vent til neste år, for da...

Jeg tror aldri vi får oppleve gull til stadion, for det blir alltid gjort latterlige feil. Kjøper "innvalide" spillere som går skadet halve seongen, selger spillere på første bud, unngår å fornye kontrakter så de beste forsvinner gratis midt i sesongen osv osv...

Nei, så desverre må vi nok synge "...som i 1963..." en stund til... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Thomaz1989
Ja, vi Brann-fans kjører også her med vår snart 50 år gamle slagord; Bare vent til neste år, for da...

Jeg tror aldri vi får oppleve gull til stadion, for det blir alltid gjort latterlige feil. Kjøper "innvalide" spillere som går skadet halve seongen, selger spillere på første bud, unngår å fornye kontrakter så de beste forsvinner gratis midt i sesongen osv osv...

Nei, så desverre må vi nok synge "...som i 1963..." en stund til... :unsure:

22697[/snapback]

 

Brann har vert veldig uheldig med skader. Det er ikkje mange lag i Norge som har ei så sterk mskade liste som Brann

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Dårlig høstform kan nok tilskrives mye at Kvisvik gikk, joda. Men at Guntveit, Sæternes, Andresen og Ludvigsen stort sett har vært ute siden August er nok like avgjørende.

Og, selv som supporter med partoutkort, innser jeg dette; Opdahl, Sigurdsson,

Huseklepp (urettferdig mot han sikkert, men han er lit for puslete FORELØPIG. Gi han en vinter med muskelpumping og kroppsbygging, for då... :P ) og MacAllister er ikke akkurat "gullspillere" :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

kampe i går var ikkje så bra at det gjore noe men hadde det vert ein dommer som ikkje var duglaus så hadde sikkert resultatet vert noko heilt anna. Jævla Espen Stomperuud skulle vore utvist

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Som jeg har sagt tidligere; jeg tror det ikke før jeg ser! :) Nok en forsinkelse på "Nye" Brann Stadion. Planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid er tydeligvis ikke bergensere`s største styrke. :angry:

 

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1821660.ece

 

TTT = TingTarTid! :blink:

27011[/snapback]

HAHA!

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt tidligere; jeg tror det ikke før jeg ser! :) Nok en forsinkelse på "Nye" Brann Stadion. Planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid er tydeligvis ikke bergensere`s største styrke. :angry:

 

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1821660.ece

 

TTT = TingTarTid! :blink:

27011[/snapback]

HAHA!

27017[/snapback]

HEHEHE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

tenkte at det var noen andre Brann fans her :D

 

 

 

ja her har du en. digger Brann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ;) ;) :P :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

tenkte at det var noen andre Brann fans her :D

 

 

 

ja her har du en. digger Brann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D :D :D :D :D :D

 

 

 

Bra du gjør det, men du trenger ikke å ta helt av :D :P hehe ;) Har ikke noe i mot brann, tror de faktisk stikker av med 1.plassen i tippeligaen i år, men har sitt det før lag som starter bra..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...