Guest Arsenal forever Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 tenkte at det var noen andre Brann fans her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 Har en her Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddy4 Posted March 5, 2005 Report Share Posted March 5, 2005 Og ein stor Brann-fan her , med sesongkort i hansasvingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted March 13, 2005 Report Share Posted March 13, 2005 tenkte at det var noen andre Brann fans her 2356[/snapback] det var vel å være optimist Link to comment Share on other sites More sharing options...
@rsen@l Posted March 13, 2005 Report Share Posted March 13, 2005 tenkte at det var noen andre Brann fans her 2356[/snapback] selvfølgeli!!! brann e jo norges beste klubb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexanderS Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Ja, hvor fornøyd er dere andre Brann-fans med sesongen, da? Jeg er selvfølgelig skuffet. Den første halvdelen av sesongen var som forventet, men høstsesongen har enkelt og greit vært av det begredelig slaget - først og fremst grunnet skadeproblemet på viktige spillere, men salget av Kvisvik (pga. av spilleproblemer for øvrig) og det talentløse kjøpet av Petter Vaagan Moen skal også tas med i konklusjonen. Men vi vinner jo serien neste år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Ja, hvor fornøyd er dere andre Brann-fans med sesongen, da? Jeg er selvfølgelig skuffet. Den første halvdelen av sesongen var som forventet, men høstsesongen har enkelt og greit vært av det begredelig slaget - først og fremst grunnet skadeproblemet på viktige spillere, men salget av Kvisvik (pga. av spilleproblemer for øvrig) og det talentløse kjøpet av Petter Vaagan Moen skal også tas med i konklusjonen. Men vi vinner jo serien neste år 22297[/snapback] Brann har litt for tynn stall. første 11 er blandt de beste i norge. Dessverre for mye skader osv, men blir spennende å se de neste år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luckylars Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 Slik blir tabellen etter siste kamp: Tippeligaen 2005 -- Lucky Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 Slik blir tabellen etter siste kamp: Tippeligaen 2005 -- Lucky Lars 22373[/snapback] Tippet med hjertet, formoder jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luckylars Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Slik blir tabellen etter siste kamp: Tippeligaen 2005 -- Lucky Lars 22373[/snapback] Tippet med hjertet, formoder jeg! 22514[/snapback] hehe ja, Ser utefra denne at faktisk også Viking har en teoretisk sjanse til å ta gullet (hvis nicket ditt samsvarer med laget i norge). Ellers syns jeg det er interessant å få RBK på kvallik -- Lucky Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten06 Posted October 8, 2005 Report Share Posted October 8, 2005 Ja, vi Brann-fans kjører også her med vår snart 50 år gamle slagord; Bare vent til neste år, for da... Jeg tror aldri vi får oppleve gull til stadion, for det blir alltid gjort latterlige feil. Kjøper "innvalide" spillere som går skadet halve seongen, selger spillere på første bud, unngår å fornye kontrakter så de beste forsvinner gratis midt i sesongen osv osv... Nei, så desverre må vi nok synge "...som i 1963..." en stund til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 21, 2005 Report Share Posted October 21, 2005 Ja, vi Brann-fans kjører også her med vår snart 50 år gamle slagord; Bare vent til neste år, for da...Jeg tror aldri vi får oppleve gull til stadion, for det blir alltid gjort latterlige feil. Kjøper "innvalide" spillere som går skadet halve seongen, selger spillere på første bud, unngår å fornye kontrakter så de beste forsvinner gratis midt i sesongen osv osv... Nei, så desverre må vi nok synge "...som i 1963..." en stund til... 22697[/snapback] Brann har vert veldig uheldig med skader. Det er ikkje mange lag i Norge som har ei så sterk mskade liste som Brann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 22, 2005 Report Share Posted October 22, 2005 Må si Brann har tapt seg etter den gode vårsesongen. Kan vel ikke bare være pga skader? Tipper nok det var salget av Kvisvik som gjorde det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten06 Posted October 23, 2005 Report Share Posted October 23, 2005 Dårlig høstform kan nok tilskrives mye at Kvisvik gikk, joda. Men at Guntveit, Sæternes, Andresen og Ludvigsen stort sett har vært ute siden August er nok like avgjørende. Og, selv som supporter med partoutkort, innser jeg dette; Opdahl, Sigurdsson, Huseklepp (urettferdig mot han sikkert, men han er lit for puslete FORELØPIG. Gi han en vinter med muskelpumping og kroppsbygging, for då... ) og MacAllister er ikke akkurat "gullspillere" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 MacAllister er ikke akkurat "gullspillere" 24379[/snapback] Nei. det er han ikkje. hadde gjort seg med ein ny spiss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 kampe i går var ikkje så bra at det gjore noe men hadde det vert ein dommer som ikkje var duglaus så hadde sikkert resultatet vert noko heilt anna. Jævla Espen Stomperuud skulle vore utvist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted November 10, 2005 Report Share Posted November 10, 2005 spenande spelar på veg til brann ser det ut som kamerun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Som jeg har sagt tidligere; jeg tror det ikke før jeg ser! Nok en forsinkelse på "Nye" Brann Stadion. Planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid er tydeligvis ikke bergensere`s største styrke. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1821660.ece TTT = TingTarTid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Som jeg har sagt tidligere; jeg tror det ikke før jeg ser! Nok en forsinkelse på "Nye" Brann Stadion. Planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid er tydeligvis ikke bergensere`s største styrke. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1821660.ece TTT = TingTarTid! 27011[/snapback] HAHA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 de utsetter i hvertfall av de rette grunnene Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Som jeg har sagt tidligere; jeg tror det ikke før jeg ser! Nok en forsinkelse på "Nye" Brann Stadion. Planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid er tydeligvis ikke bergensere`s største styrke. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1821660.ece TTT = TingTarTid! 27011[/snapback] HAHA! 27017[/snapback] HEHEHE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexanderS Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Er du seriøs nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 Spør du meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 tenkte at det var noen andre Brann fans her ja her har du en. digger Brann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 tenkte at det var noen andre Brann fans her ja her har du en. digger Brann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Bra du gjør det, men du trenger ikke å ta helt av hehe Har ikke noe i mot brann, tror de faktisk stikker av med 1.plassen i tippeligaen i år, men har sitt det før lag som starter bra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.