Jump to content

Brann


Guest Arsenal forever

Recommended Posts

Det var vel ikke så mye som tydet på gulltakter på søndag, eller?

Se på rekka under. Hvis du ikke kjenner igjen årstalla, så kan jeg fortelle deg at det er de åra RBK har blitt seriemester. De fleste av disse åra har vel Brann vært seriemester i mai!?

 

1967, 1969, 1971, 1985, 1988, 1990, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000,2001, 2002, 2003, 2004, 2006...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

Trønderpakk? Er det et flyttebyrå eller noe sånt? Fant de ikke på Gule sider...

 

Forøvrig kan jeg jo si meg enig i at Brann er best mot de dårlige :D

Link to comment
Share on other sites

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

Trønderpakk? Er det et flyttebyrå eller noe sånt? Fant de ikke på Gule sider...

 

Forøvrig kan jeg jo si meg enig i at Brann er best mot de dårlige :D

Hehe, kvalifisererseg nesten til årets moroklump ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

Trønderpakk? Er det et flyttebyrå eller noe sånt? Fant de ikke på Gule sider...

 

Forøvrig kan jeg jo si meg enig i at Brann er best mot de dårlige :)

 

 

Brann - Vålerenga 4 - 0

Brann - Lillestrøm 3 - 1

......................................................................................................................

 

er ikke vålerenga og lillestrøm storlag...........................................................

Link to comment
Share on other sites

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

Trønderpakk? Er det et flyttebyrå eller noe sånt? Fant de ikke på Gule sider...

 

Forøvrig kan jeg jo si meg enig i at Brann er best mot de dårlige :D

 

 

Brann - Vålerenga 4 - 0

Brann - Lillestrøm 3 - 1

......................................................................................................................

 

er ikke vålerenga og lillestrøm storlag...........................................................

 

Vålerenga, who? Neppe! Har jo gått rett i dass denne sesongen.

 

Lillestrøm.. joda.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

Trønderpakk? Er det et flyttebyrå eller noe sånt? Fant de ikke på Gule sider...

 

Forøvrig kan jeg jo si meg enig i at Brann er best mot de dårlige :D

 

 

Brann - Vålerenga 4 - 0

Brann - Lillestrøm 3 - 1

......................................................................................................................

 

er ikke vålerenga og lillestrøm storlag...........................................................

 

Vålerenga, who? Neppe! Har jo gått rett i dass denne sesongen.

 

Lillestrøm.. joda.

 

 

sier ikke at vålerenga har hatt en god sesong men de er jo et tooplag

 

liker LAAAAAAANGT ifra vif men må jo si at de er et topplaget

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

OK trekning for Brann

 

Hold på å le meg ihjel når han derre som trakk kvalifiseringene sa Vålerenga:

Vellerrenga hahahahaha :D :P :lol:

 

Hvem møter de forskjellige norske laga a???

Link to comment
Share on other sites

OK trekning for Brann

 

Hold på å le meg ihjel når han derre som trakk kvalifiseringene sa Vålerenga:

Vellerrenga hahahahaha :D :P :lol:

 

Hvem møter de forskjellige norske laga a???

 

Brann møter Suduva, Fredrikstad møter Hammarby og Vif møter Ekranas

 

Hele trekningen:

Ekranas (Litauen) - Vålerenga

Brann - Suduva (Litauen)

Fredrikstad - Hammarby (Sverige)

Otelul Galati (Romania) - Lokomotiv Sofia (Bulgaria), Cluj (Romania) - Anorthosis (Kypros), Rabotnicki (Makedonia) - Zrinjski (Bosnia-Hercegovina)/Partizan Belgrade (Serbia), Slaven Koprivnica (Kroatia) - Galatasaray (Tyrkia), Leiria (Portugal) - Maccabi Netanya (Israel), Hajduk Split (Kroatia) - Sampdoria (Italia), Besa (Albania) - Litex (Bulgaria), Maccabi Tel Aviv (Israel) - Kayseri Erciyesspor (Tyrkia), Atletico Madrid (Spania) - Vojvodina (Serbia), Siroki Brijeg (Bosnia-Hercegovina) - Hapoel Tel Aviv (Israel), Omonia Nicosia (Kypros) - CSKA Sofia (Bulgaria), Basel (Sveits) - Mattersburg (Østerrike), Ried (Østerrike) - Sion (Sveits), MIKA (Armenia) - Artmedia (Slovakia), Dnipro Dnipropetrovsk (Ukraina) - Bechatow (Polen), Honved (Ungarn) - Hamburg (Tyskland), Young Boys (Sveits) - Lens (Frankrike), Tobol Kostanay (Kasakhstan) - Groclin Grodzisk (Polen), Austria Wien (Østerrike) - Jablonec (Tsjekkia), Zlate Moravce (Slovakia) - Zenit St. Petersburg (Russland), Rapid Wien (Østerrike) - Dinamo Tbilisi (Georgia), MyPä (Finland) - Blackburn (England), Drogheda United (Irland) - Helsingborg (Sverige), Liepaja Metalurgs (Latvia) - AIK (Sverige), HJK Helsingfors (Finland) - Aalborg (Danmark), Dunfermline (Skottland) - Häcken (Sverige), Haka - Midtjylland (Danmark), Dinamo Minsk (Hviterussland) - Odense (Danmark), Käerjèng (Luxembourg) - Standard Liege (Belgia).

Link to comment
Share on other sites

Supert å vinne over bøndene fra trøndelag i dag :D

 

Kan det virkelig skje som i 1963?

 

Nå må du ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, kjørt til sykehuset og erklært død av minst to leger. Husk at det er Brann du snakker om.

 

 

Ja, sitter bare og venter på høstformen som Brann er så kjent for.

Link to comment
Share on other sites

Supert å vinne over bøndene fra trøndelag i dag :D

 

Kan det virkelig skje som i 1963?

 

Nå må du ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, kjørt til sykehuset og erklært død av minst to leger. Husk at det er Brann du snakker om.

 

 

Ja, sitter bare og venter på høstformen som Brann er så kjent for.

 

Men morsomt hadde det vært med seriegullet til Bergen by. Det er alltid morsomt når Brann gjør det bra, eller fantastisk dårlig!

 

Men trygg grunn for AaFK prioriteres selvfølgelig først..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...