Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Arsene Wenger hinter om at Bendtner drar til sommeren

Les mer: http://www.metro.co.uk/sport/football/8625...ne-wenger-hints # ixzz1LfVnA1Yc

Det er bare en kreativ vri på denne:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Morsomt at Arsenal.com har overskriften "Wenger wants Bendtner to stay at Arsenal" mens Metro.co.uk klarer å lage denne "Nicklas Bendtner likely to quit Arsenal in summer, Arsene Wenger hints" av akkurat samme sak. Det er vel media på sitt beste. :P

Link to comment
Share on other sites

Det skjer jo ikke, men om han blir i Arsenal en sesong til, er jeg mer usikker på. Han har gitt flere klare uttrykk på at han ikke synes det er greit å sitte på benken. Det at han kun for lov å spille kant, når han først får spill forsterker vel bare lysten hans for et klubbytte.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner kan for min del gjerne forsvinne så lenge det kommer en ny kantspiller eller spiss og Fabregas forblir i klubben.

 

Fyren er i stand til å score mål det er helt klart, men totalt sett har han ikke kvalitetene som skal til for å være en spiss som står i kontrast til ambisjonene til Arsenal som klubb. Som tredje/fjerdevalg er han helt klart god nok for klubben, men Bendtner er såpass ambisiøs at han vil etablere seg som førstevalg i den klubben han spiller i.

 

Noe jeg beundrer og virkelig håper han gjør, men jeg tror ikke det blir Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 10 2011, 03:33 PM) 223951[/snapback]

Bendtner kan for min del gjerne forsvinne så lenge det kommer en ny kantspiller eller spiss og Fabregas forblir i klubben.

 

Fyren er i stand til å score mål det er helt klart, men totalt sett har han ikke kvalitetene som skal til for å være en spiss som står i kontrast til ambisjonene til Arsenal som klubb. Som tredje/fjerdevalg er han helt klart god nok for klubben, men Bendtner er såpass ambisiøs at han vil etablere seg som førstevalg i den klubben han spiller i.

 

Noe jeg beundrer og virkelig håper han gjør, men jeg tror ikke det blir Arsenal.

 

100% enig, Bendtner kommer aldri til å godta å være et tredje valg eller et andre valg i en posisjon som han ikke mestrer. Tror vi kan få endel penger for han i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

"I will not give you any names," he said. "We are not specially buying on the flank. We have Walcott, we have Nasri, Arshavin and Bendtner."

 

Vi kommer altså ikke til å kjøpe på kant fordi vi har bl.a Bendtner der? :P Hva er det Wenger ser da Nick er ute på kanten som ikke vi ser?!

Link to comment
Share on other sites

"I will not give you any names," he said. "We are not specially buying on the flank. We have Walcott, we have Nasri, Arshavin and Bendtner."

 

Vi kommer altså ikke til å kjøpe på kant fordi vi har bl.a Bendtner der? :P Hva er det Wenger ser da Nick er ute på kanten som ikke vi ser?!

 

Lost the plot...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nicklas Bendtner forlater Arsenal til sommeren.

 

"He has made his decision and he has told it to Arsenal. Nicklas needs to be playing from the start so, sadly, he must leave.

 

"He wanted to finish the season first, so no-one could say he didn't fight for a first-team place right until the end."

 

"There is real interest from both English and German clubs, and Bayern Munich were after him, earlier. It's very exciting.

 

"But talk about Aston Villa is rubbish. He has not met anyone from there."

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/53687...to_Arsenal.aspx?

Link to comment
Share on other sites

Det har vell ligget litt i kortene at Bendtner forsvinner til sommeren, han hintet jo om det tidlige i år at han ville vurdere sin fremtid i klubben hvis han ikke fikk mer spilletid. Det er klart at dansken har potensial og fast førstelagsfotball vil gjøre han godt, men det kommer ikke til å skje i Arsenal.

 

Så visst det tikker inn et bud av akseptabel størrelse så er det nok hasta la vista til Nicklas Bendtner, han har utvilsomt talent, men han har aldri klart å ta det siste steget, delvis på grunn av at han havner på kant og lite spilletid, men også fordi han mangler en del for å ta en plass i førstelagstroppen til Arsenal.

 

Det var jo snakk om bud opp i 15-20 millioner punds klassen, jeg tviler litt på disse summene, men i dagens marked kommer vi utvilsomt til få en del penger for dansken.

Link to comment
Share on other sites

Han er jo tross alt en av verdens aller beste spisser, så Arsenal vil nok virkelig få betalt godt for han. Jeg mener at Wenger bør bruke pengene fra danskesalget, for å hente inn Cahill, Hazard og Benzema. Om det fortsatt er penger igjen, kan Wenger få kjøpe seg en is.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har et utrolig potensiale, som midtspiss da. Det kommer han dessverre aldri til å få ut i Arsenal, siden han blir brukt på vingen. Da er det like greit at han blir solgt får en grei sum med penger som hjelper oss med å få andre spillere.

Link to comment
Share on other sites

Hvis et 4-4-2 lignende system som ble brukt mot Fulham er det som skal brukes neste sesong, så synes jeg Bendtner skal bli. I dette 4-2-3-1 opplegget blir han overflødig så sant ikke van Persie legges 10 meter lavere (der han hører hjemme).

Link to comment
Share on other sites

Hvis et 4-4-2 lignende system som ble brukt mot Fulham er det som skal brukes neste sesong, så synes jeg Bendtner skal bli. I dette 4-2-3-1 opplegget blir han overflødig så sant ikke van Persie legges 10 meter lavere (der han hører hjemme).

 

Ser ikke noe poeng i å beholde både Chamack og Bendtner selv om det blir 4-4-2 neste år, summen som nevnes for han kan brukes på en bedre spiller enn pinkyboots!

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe poeng i å beholde både Chamack og Bendtner selv om det blir 4-4-2 neste år, summen som nevnes for han kan brukes på en bedre spiller enn pinkyboots!

 

Helt enig. Klarer ikke helt å se det mega store potensialet i Bendtner heller. Kommer til å bli en grei målscorer sikkert, men ikke i nærheten av teknikken og generelt de ferdighetene som skal til for å bli en skikkelig klassespiss.

 

I 4-4-2 har vi også Walcott og til nød Vela (såfremt han ikke blir solgt eller drar på nok et lån) sammen med van Persie og Chamakh. Får vi inn en skikkelig målscorer som kan være makker til van Persie så er det gull verdt. Og Gervinho ligger vel på rundt £9M mens Bendtner er verdsatt til mellom £10-20M. No brainer spør du meg B)

Link to comment
Share on other sites

Er veldig usikker på Bendtner. Han var kanskje en av våre beste spillere i pre season. Da var han god,men å spille en hel sesong i en vingrolle er ikke det rette.

Blir det 4-4-2 vil jeg ha han videre sammen med Chamakh,RvP og innkjøp av en spiss til. Vel å merke hvis ikke Walcott endelig bli flyttet opp som midtspiss.

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10094530

 

Skal vel aldri stole fullt og helt på det media skriver på denne tiden av året, eller noen tid av året, men det begynner vel å se ut som Nick kommer til å forsvinne ut i sommer.

Jeg personlig syns det er litt synd, jeg ser ett stort potensielle i Bendtner, men han har dessverre ikke fått mange sjanser i sin favoritt posisjon som midtspiss. Tror klubben som eventuelt henter han vil kunne få mye glede og mange mål ut av dansken i årene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også Bendtner fan, tror desverre han går til Sunderland eller Villa og scorer mot oss hver gang vi møter dem. Som midtspiss har han puttet jevnt og trutt, synd han ikke har fått sjansen mer over tid i sin favorittposisjon. Gyan-Bendtner/Bent-Bendtner, vet ikke hvem jeg helst vil selge han til om de er eneste tilbudene..

 

Edit: Om det stemmer at Ancelotti skal ta over Villa slik som det ryktes vil jeg for all del ikke ha Bendtner til Villa for da kan Villa bli et mesterlag med sine raske kantspillere, gode spisser, hardtarbeidende sentrale midtbanespillere, trenger egentlig bare litt hjelp i forsvar og en Bendtner som blomstrer for det..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...