Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Trur det er litt tidleg å avskrive Theo. Guten har vore mykje skada og det tek tid å komme i toppform. Det me har sett av Theo når han er fit for fight er meir enn nok til å overbevise meg om at dette er ein spelar med eit stort potensiale. Han spelar på Arsenal i ein av verdens hardaste ligaer. Hadde spelaren vore Norsk så hadde han vore geniforklart.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/walcott

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...-out-at-anfield

 

Walcott er altså klar for og møte Liverpool!

Ser ut til at han er veldig keen på å spille denne kampen, jeg håper han kommer inn litt ut i 2. omgang.

Får satse på det, også et slik soloraid som han hadde i CL mot dem for noen sesonger siden. Noe av det fineste eg har sett av han, synd det skjer så sjeldent!

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren kan vi godt selge. Det eneste han eier er fart (Som han aldri bruker). Null fotballforståelse, null teknikk, null overblikk. I tillegg gjemmer han seg bort og løper rett på motstander hver gang han går fremover. Vi bør selge han nå, mens vi fortsatt kan cashe inn litt. Selv om det er tvilsomt at noen vil kjøpe en hodeløs kylling.

 

Walcott på banen er som å spille med en mann mindre.

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren kan vi godt selge. Det eneste han eier er fart (Som han aldri bruker). Null fotballforståelse, null teknikk, null overblikk. I tillegg gjemmer han seg bort og løper rett på motstander hver gang han går fremover. Vi bør selge han nå, mens vi fortsatt kan cashe inn litt. Selv om det er tvilsomt at noen vil kjøpe en hodeløs kylling.

 

Walcott på banen er som å spille med en mann mindre.

 

Enig i det der. Han har ikke tatt mange steg frem siden han kom til klubben. Har vært en del skadet, men virker som imers sier at han er blottet for fotballforståelse og evne til å utnytte farten.

 

Om Wenger ikke har planer for å bruke han på en annen måte kan han bare selge.

Link to comment
Share on other sites

Syntes Walcott viste gode takter forrige sesong, men etter skulderskaden o.l. har han fremstått som en utrolig dårlig fotballspiller. Burde bli henvist tilbake til reservelaget, for akkurat nå fremstår Eboué, Eduardo, Vela og Wilshere som bedre alternativer.

 

Kanskje etter et par kamper (såfremt han holder seg skadefri selvfølgelig) kan han begynne å få noen innhopp på førstelaget igjen. Klarer han ikke å markere seg, så må Wenger ta en avgjørelse på hva han skal gjøre med Theo, for pdd. er han klart ikke god nok for førstelaget, knapt nok for reservelaget spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Walcotts problem per i dag sitter ikke primært i beina men mellom ørene. Han fremstår som fullstendig blottet for selvtillit. Det er nesten vondt å se på. Walcott burde derfor ta en tur til psykologen heller enn noe annet.

 

Enig i denne vurderingen, det må ihvertfall gjøres noe med han for å få opp igjen selvtilliten, han virker helt bortreist ute på banen og fikk ikke til noen ting igår, dessverre. Walcott har vist at han er en bra spiller og kan helt sikkert komme opp igjen på et bra nivå!

Link to comment
Share on other sites

eboue er den arsenal spilleren jeg liker minst (kansje forbigått av almunia i det siste) men håpte for harde livet at eboue skulle komme inn for walcott i går, walcott har denne sesongen hvert så ubrukelig at han absolut ikke bør få bruke førstelaget som et sted og spille seg i form igjen på..

 

mister ballen hver eneste gang han får den, latterlig og se på

Link to comment
Share on other sites

Is Theo the new Francis Jeffers? ka tror dere?

 

http://www.arsenaladdict.com/home/2009/12/...is-jeffers.html

 

Han har vært en total katastrofe i alle kampene han har spilt i år ihvertfall.

 

Walcott er liksom blitt brukt til å dekke et behov, ikke bare hos Arsenalfans, men i hele England. Man trenger SÅRT et engelsk genibarn - en engelsk Messi eller Ronaldinho, om du vil. Og svært mange har satt sine penger på Walcott, inkludert Wenger. Men man bør ikke være totalt fremmed for tanken på at Walcott kan bli en flopp... Han ville i så fall være langt fra det første "genibarnet" som ikke blir noe særlig...

Link to comment
Share on other sites

Problemet til Walcott er jo at det sitter i hodet, ikke beina. Vi har jo alle sett at han har avslutningsteknikk, skuddteknikk samt gode dribleferdigheter til tider, men fotballforståelsen hans, samt selvtilliten hans er noe han virkelig må få rede på hvis han skal bli en toppspiller! Tror heller ikke det har hjulpet Walcott særlig mye å spille kampene mot Liverpool og Burnley, der har han fått til ingen verdens ting, knapt kjent på ballen i det hele tatt, så hvorfor har ikke Wenger prøvd å matche han litt mot spillere i reserveligaen slik at Theo kunne fått litt mer selvtillit der? Så latt han få et par innhopp før han lot han starte kamper igjen!

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 17 2009, 02:07 PM) 183325[/snapback]

Vi har jo alle sett at han har avslutningsteknikk, skuddteknikk samt gode dribleferdigheter til tider, men fotballforståelsen hans, samt selvtilliten hans er noe han virkelig må få rede på hvis han skal bli en toppspiller!

 

Jeg har dessverre sett minimalt til hans påståtte avslutningsteknikk og skuddteknikk. Dribleferdighetene hans er også helt begrensede, som Gallas helt korrekt påpekte.

 

Walcott er etter mitt syn vår svakeste spiller av alle som kan forvente å få spille på førstelaget fra tid til annen. Svakere enn Almunia også, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 17 2009, 02:07 PM) 183325[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Vi har jo alle sett at han har avslutningsteknikk, skuddteknikk samt gode dribleferdigheter til tider, men fotballforståelsen hans, samt selvtilliten hans er noe han virkelig må få rede på hvis han skal bli en toppspiller!

 

Jeg har dessverre sett minimalt til hans påståtte avslutningsteknikk og skuddteknikk. Dribleferdighetene hans er også helt begrensede, som Gallas helt korrekt påpekte.

 

Walcott er etter mitt syn vår svakeste spiller av alle som kan forvente å få spille på førstelaget fra tid til annen. Svakere enn Almunia også, dessverre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-rvmubh8jqQ

 

Avslutningsteknikk har gutten, men som vanlig så er det hodet det ligger i. Det bobler over hver gang han nærmer seg mål, og for det meste ender det i et håpløst forsøk.

 

Når det gjelder dribleferdighetene hans mener jeg at han innehar en brukbar teknikk, men det er sjeldent han faktisk prøver en finte eller to, vanligvis så dytter han ballen et par meter foran seg og løper alt han kan for å nå den igjen. Wenger sa en gang at intelligensen til en spiller på fotballbanen utgjør hvor bra en spiller kan bruke teknikken sin, og det er helt klart Walcott sitt svakeste punkt.

 

Han er rett og slett dum på fotballbanen, og det er ikke det letteste å fikse i løpet av natten. Husker ikke hvem som sa det, men det var iallfall slik at han mente at Walcott var på sitt beste når han ikke tenkte, har han tid til å tenke går det som regel til helvete, og det kunne jeg ikke vært mer enig i!

Link to comment
Share on other sites

Han har hatt sine tider ja, og jeg har fortsatt troen på at han kan bli veldig god. Han var på nivå med Lennon for to år siden, men nå har Lennon desverre tatt et langt steg ifra Theo. Det kan delvis skyldes at Walcott er skadeutsatt, men det er jo også Lennon.

 

Problemet er ikke at han aldri vil få god teknikk, men at han ikke burde brukes per dags dato. Slik han framstår nå så vil det kun ødelegge selvtilliten hans ennå mer. Jeg kjenner meg igjen i den kampsituasjonen Theo var i igår. Du får sjeldent ballen, og de få gangene du får den så vil du alt for mye. Da går det som oftest en vei. Og det så vi på de to håpløse avsluttningsforsøkene hans i går.

 

Gi han tid, la han trene med resvervelaget for en måneds tid og ikke la han starte kamper før han er på et tilsvarende nivå som han var på før han ble skadet. Hvis Wenger fortsetter å bruke han nå så er det en skandale. Han kan maks være en joker de siste 10 minuttene nå.

Link to comment
Share on other sites

Så fort man kan glemme når man er ute etter "blod".

 

Walcott har store problemer om dagen, og hadde det ikke vært for alle skadene så burde han som flere har nevnt her, blitt satt ned på reservelaget.

Vi får nok håpe at han finner forman så snart som mulig og unngå videre skader.

 

Selv skulle jeg likt å sett Willshere litt mer delaktig. Om så noen innhopp med 10 min igjen.

Link to comment
Share on other sites

Så fort man kan glemme når man er ute etter "blod".

 

Walcott har store problemer om dagen, og hadde det ikke vært for alle skadene så burde han som flere har nevnt her, blitt satt ned på reservelaget.

Vi får nok håpe at han finner forman så snart som mulig og unngå videre skader.

 

Selv skulle jeg likt å sett Willshere litt mer delaktig. Om så noen innhopp med 10 min igjen.

 

Fullstendig enig med deg om Wilshere.. synes wenger er litt overbeskytende når det kommer til Wilshere, synes det er på tide og gi han litt spilletid, når vi har så mange skader og spillere ute av form så må jo godeste Wilshere lure på når han skal få sjansen

Link to comment
Share on other sites

Makan til hylekor og sutring! Selvfølgelig spiller han dårlig når han kommer tilbake fra en så lang skade. Er helt enig i at han burde spille for reservelaget. Men så si at en mann/gutt som ble tidenes yngste hat-trick målscorer for England er en ræva fotballspiller mener jeg er feil, selv om han fremstår som svak for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...