Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Har 3 bortedrakter jeg liker godt:

 

Den hvite til ære for Chapman

 

Den første blå/sølv med mørkeblå armer

 

Årets bortedrakt er også nokså fancy

 

http://www.arsenalfc.no/historie.htm

Kanonside! Din egen Morten?

 

Nei dessverre. Det er en fantastisk god side som vekker mange gode minner fra min Arsenal barndom :P

Den har det meste av info.

Rothman boken var jo et must før bl.a :P

Link to comment
Share on other sites

Liten tvil om at man ikke finner styggere drakter enn bortedrakten fra 84-86...

 

Den får jo god konkuranse av bortedrakta fra 92/93

Det er jeg faktisk helt uenig i. Har fått med meg at mange ikke liker den fra 91/93, men jeg synes den var ganske fresh jeg. Det var jo i 91 at både hjemme- og bortedrakta kom seg vekk fra de kjedelige 70- og 80tallsdraktene. (jeg vet at mange liker 70/80tallsdrakter, men rent bortsett fra det nostalgiske, skjønner ieg ikke den fascinasjonen

Link to comment
Share on other sites

Liten tvil om at man ikke finner styggere drakter enn bortedrakten fra 84-86...

 

Den får jo god konkuranse av bortedrakta fra 92/93

Den drakten er så stygg at den runder stygghetsskalaen og faktisk blir fin.

Link to comment
Share on other sites

Fra Arsenalinsider: Welcome to the TGIF World Exclusive edition. Our Regular Insiders on this site will have been counting down the hours to see the Arsenal 2009/10 away shirt revealed in all it’s glory. I can assure you all that this is the most accurate artists impression available and I cannot state the source, so don’t bother asking. Arsenal Football Club will pass no comment, and the actual strip itself will be finally revealed at the end of June in the Pre-season. Until then you will have to make do with this.

newawayshirt.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Bare eg som likte den hvite drakten? syns den var bedre en den grøne

der er jeg og enig, men du ser jo på Nike merket at den er fake, eller?

 

Den er laget ut fra hva informanten mener at den skal se ut, så ja bildet er fake: "I can assure you all that this is the most accurate artists impression available"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan det være at det blir den grønne drakten allikevel da? Den er iallefall til salgs på ebaysoccer.com. (Vet ikke om det er en fake side da..)

 

Men den må snart begynnes å produseres nå, ettersom det ikke er lenge igjen til sommeren da den offisielt blir lansert på arsenal.com og da må det være en del drakter som må være ferdig...så det er en stor mulighet at det blir denne drakten som blir vår borte drakt 09/10... :(

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at det blir den grønne drakten allikevel da? Den er iallefall til salgs på ebaysoccer.com. (Vet ikke om det er en fake side da..)

 

Men den må snart begynnes å produseres nå, ettersom det ikke er lenge igjen til sommeren da den offisielt blir lansert på arsenal.com og da må det være en del drakter som må være ferdig...så det er en stor mulighet at det blir denne drakten som blir vår borte drakt 09/10... :P

 

Hehe, både siden og drakten er nokså falsk ja. Vanskeligt å se på enkelte drakter via bilder om de er ekte eller ikke. Men ingen drakter blir laget orginalt med PL merker :lol: Sånn ellers grønn drakt, neitakk B)

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi skal ta noe som helst for gitt. Det er alltid mange drakter ute og går før en eventuell bekreftelse finner sted på arsenal.com. Ser også at den grønne går rundt flere steder, og mye kan tyde på at det blir den, men som sagt så har arsenal.com "siste ord i saken".

 

Jeg har lært meg at man venner seg til det meste. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...