Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest kellex

Mon tro om det er Hangeland det er snakk om her? Han er iallefall den største Brede jeg vet om som kan spille i det defensive leddet.

 

Rett alder, bra med erfaring og Norsk i tillegg :)

Link to comment
Share on other sites

Når det går over så lang tid, og er så ensformig......., da er det ikke lenger en spøk. Jeg gidder ikke ta en stor debatt om dette i denne tråden, for mobbing er lett å overse, og man kan ha forskjellige meninger om hvor grensen går. Er det mobberen, eller offeret som man skal lytte til på hvor grensen går? (generelt, og ikke i denne saken. Kan ikke snakke for Almunia, men tror nok han hadde reagert om han hadde lest forumet over tid.....)Det finnes mange mobbesaker bl.a i skoler, som blir/har blitt oversett. Hvorfor? Fordi mange ikke tar det seriøst, og slår seg på brystet med at barn skal være barn, og at en spøk må de da tåle. Dette er noe som hører barndommen til, og at de sikkert bare er litt forskjellige som personer. Når man hele tiden kommer med negative bemerkelser, latterliggjøring, og "nesten" alltid overser alt av gode prestasjoner, ja da er det et mønster i ytringsformen. Er alt dette en spøk, eller kan man mene at det går over en grense på hva man mener er akseptabelt?

Og; jeg er ikke et tidligere mobbeoffer, men jeg er jævlig imot det. Kall det trangsynt, men jeg står for det jeg mener.

 

 

Kunne ikke vært mere enig Vieira, det virker som om enkelte elsker å rakke ned på en del av spillerne på Arsenal, utrolig nok :)

Jeg håper på Per fra Tyskland og Schwarzer fra Australia inn i troppen nå så har Wenger gjort en fantastisk jobb i sommer og vi er klare for gull-kamp.

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke vært mere enig Vieira, det virker som om enkelte elsker å rakke ned på en del av spillerne på Arsenal, utrolig nok B)

Jeg håper på Per fra Tyskland og Schwarzer fra Australia inn i troppen nå så har Wenger gjort en fantastisk jobb i sommer og vi er klare for gull-kamp.

Det er nok ingen som ønsker å rakke ned på Arsenalspillere, men alle her bruker mye tid og ikke minst penger på Arsenal så før eller siden tar tålmodigheten slutt. Almunia har kostet oss en del poeng og det er frustrerende for mange. Hvis man føler det som mobbing så kan man alltids trøste seg med at Almunia tjener like mye i uka som alle her på forumet til sammen. Den tanken gir meg alltid litt bedre samvittighet etter jeg har ønsket Diaby til en annen planet :)

 

Når det gjelder Almunia så tror jeg at han er en god keeper, men det er mulig at Arsenal trenger en annen type keeper. Har tenkt litt på dette en stund og blitt enig med meg selv (hva er bedre :P) de andre topplagene har bedre forsvar foran seg. Snakker ikke om fireren, men laget. De forsvarer seg bedre og da blir keeperjobben enklere.

 

Jeg tror ikke en ny keeper og en stopper eller to løser problemene. Mot Chelsea og Man U i 09/10 så hadde ikke verdens beste keeper reddet laget fra nederlag. Hadde Vidic byttet lag med Gallas så hadde det ikke påvirket resultatet nevneverdig. Chelsea og Man Utd klarer å tvinge kampen inn i sitt spor. Det klarer ikke Arsenal. Arsenal prøver å få motstanderen til å spille på sine premisser. Det fungerer ikke mot de beste. Da må man tilpasse seg og være smartere.

 

Hmm dette ble mye på en gang. Har tatt et par glass for mye. Ikke skyt meg imorgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt litt på dette en stund og blitt enig med meg selv (hva er bedre :)) de andre topplagene har bedre forsvar foran seg. Snakker ikke om fireren, men laget. De forsvarer seg bedre og da blir keeperjobben enklere.

Dette er jeg veldig enig i, og min mening har lenge vært at vi burde fått inn en forsvarstrener som kunne organisert laget bedre enn det har vært de siste sesongene.

 

 

Jeg tror ikke en ny keeper og en stopper eller to løser problemene. Mot Chelsea og Man U i 09/10 så hadde ikke verdens beste keeper reddet laget fra nederlag. Hadde Vidic byttet lag med Gallas så hadde det ikke påvirket resultatet nevneverdig. Chelsea og Man Utd klarer å tvinge kampen inn i sitt spor. Det klarer ikke Arsenal. Arsenal prøver å få motstanderen til å spille på sine premisser. Det fungerer ikke mot de beste. Da må man tilpasse seg og være smartere.

Jeg tror en keeper og en forsvarer som kan dirigere resten av laget hadde gjort godt for det laget her. Det er kanskje det Wenger ser i Schwarzer? En rutinert keeper som kan dirigere forsvaret og i tillegg dra frem matchvinnende redninger innimellom. Det blir en ganske stor gambling med en såpass gammel keeper(men det er det vel egentlig uansett).

Link to comment
Share on other sites

Noen skrev på VG Arsenal overganskvindu 2010/2011 at Wenger har kontakta Japaske Hondas Agent.

 

Er en spiller som har alt en utrolig go spiller burde ha ;)

 

Basert på innsatsen i VM? eller har du sett han mer enn i VM? I VM var han helt OK. Han hadde ett enormt spenn mellom topp-nivå og bunn-nivå. Verre enn vår egen Diaby til tider.

Link to comment
Share on other sites

Basert på innsatsen i VM? eller har du sett han mer enn i VM? I VM var han helt OK. Han hadde ett enormt spenn mellom topp-nivå og bunn-nivå. Verre enn vår egen Diaby til tider.

 

 

Imponerende hvordan dere har klart å følge innsatsen til Honda under VM, for min egen del husker jeg bare noen vanvittige finter mannen gjorde og gutten har helt sikkert talent som Wenger kan videreutvikle til noe interessant.

Ellers synes jeg det var utrolig spennende å følge diskusjonen mellom Ingebrigt Steen Jensen og Drillo i VM-studioet nå i kveld.

Debatten gikk på estetisk, vakker fotball kontra effektiv fotball, noen som så den??

Dette er en diskusjon som har versert her på forumet med jevne mellomrom og gjelder i aller høyeste grad også Arsenal og Wenger, jeg synes Ingebrigt var helt overlegen selvfølgelig ;)

Link to comment
Share on other sites

Basert på innsatsen i VM? eller har du sett han mer enn i VM? I VM var han helt OK. Han hadde ett enormt spenn mellom topp-nivå og bunn-nivå. Verre enn vår egen Diaby til tider.

 

 

Jaha? Honda er som Arshavin og Van Persie.... kan være helt elendige til det gjøre noe magisk...

 

Slike spillere kan være banens dårligste spillere helt til de kan avgjøre en kamp på egenhånd ;)

 

Honda var go i mange av CL kampene jeg så han for CSK Moskova.

 

Diaby blir aldri noe Honda for å si det slik, Honda har teknikk overblikk og en frispark fot Diaby bare kan drømme om.

 

Diaby hadde en helt elendig sessong for Arsenal 2009/2010.

 

Han hadde en bra kamp, så kunne han ha 3-4 elendige kamper der han ofte bare drilla bort ballen gang på gang.

 

For å si det slik så har Van Persie vist lite dette VM, enda alle vet hvor go han egentlig er, så da kan man tenke på Honda også.

 

Da mener jeg Honda viste oss noen magiske øyblikk til tider, Van Persie har til gode å vis noe dette VM ;)

Link to comment
Share on other sites

Ellers synes jeg det var utrolig spennende å følge diskusjonen mellom Ingebrigt Steen Jensen og Drillo i VM-studioet nå i kveld.

Debatten gikk på estetisk, vakker fotball kontra effektiv fotball, noen som så den??

Dette er en diskusjon som har versert her på forumet med jevne mellomrom og gjelder i aller høyeste grad også Arsenal og Wenger, jeg synes Ingebrigt var helt overlegen selvfølgelig ;)

Debatt og debatt, Tv2 lot dem ikke komme langt i den i hvert fall ;)

Drillo reagerte på Steen Jensen sin enorme ros av Spania og dems fantastiske måte å spille fotball på, og sa at de spanske spillerne garantert heller vil "vinne stygt" enn å "tape pent", noe S Jensen måtte si seg enig i. Påstanden hans om at Spania vinner pent i morgen tviler jeg noe på.

Synes også Steen Jensen dro den litt langt da det gjelder Spania, synes de enda har til gode å vise denne estetiske fotballen sin. I alle de tre 1-0 seierne sine har de vært solide, ballsikre, og gjort jobben sin, ikke så mye mer. Portugal-Spania var igrunn et stort gjesp. Forstår selvfølgelig at det ikke er lett å spille så vakker fotball vi gjerne vil se med dagens nivå, vi får nok vente til Wengers gutter sparker en ny sesong igang!

Link to comment
Share on other sites

Diaby hadde en helt elendig sessong for Arsenal 2009/2010.

 

What ?? Hvordan kan du mene noe sånt?

 

Diaby gjorde sin utvilsomt beste sesong så langt i Arsenal-trøya og forbedret seg kraftig. Fortsatt nokså ustabil, men jeg var hvertfall veldig fornøyd med Diaby sitt bidrag ifjor.

Link to comment
Share on other sites

What ?? Hvordan kan du mene noe sånt?

 

Diaby gjorde sin utvilsomt beste sesong så langt i Arsenal-trøya og forbedret seg kraftig. Fortsatt nokså ustabil, men jeg var hvertfall veldig fornøyd med Diaby sitt bidrag ifjor.

 

en høyst middelmådig sesong av en spiller som fortsatt har til gode å vise at han hører hjemme i arsenal. potensialet er der, men det skal frem også.

Link to comment
Share on other sites

en høyst middelmådig sesong av en spiller som fortsatt har til gode å vise at han hører hjemme i arsenal. potensialet er der, men det skal frem også.

 

For meg er Diaby alt for ego til tider å alt for ustabil og Wengr burde seriøst få han til å bli flinkere til å bli en mere stabil spiller.

 

Ikke minst burde han spille fra seg ballen oftere, han burde lære av Cesc om litt mere fotball forståelse.

 

Vær gang jeg har vært på en fotball pubb og sett Arsenal, sitter mange å sværter å banner for de Diaby ofte går for lenge med ballen og mister den alt for ofte.

 

PÅ sitt beste er han veldig go, men de kampene han er det er ikke ofte desvære har jeg ikke troa på han blir en stor Arsenal stjerne ;)

Link to comment
Share on other sites

Diaby ofte går for lenge med ballen og mister den alt for ofte.

Helt enig med deg.

 

Når hans driblinger fungerer er han god og kan få til fine ting. Men ofte går han seg fast og skal alltid gjøre ett trekk for mye. Så mister han ballen i en fase når vi er i angrep og i ubalanse. Dermed blir det en farlig situasjon imot som Song og midtstopperne må ta seg av.

 

Og når vi mangler Gallas og Vaermalen og må stole på Silvestre! og Sol (og kansje butter-fingers Fabianski i mål) så gir vi bort sånne tullemål.

Link to comment
Share on other sites

Debatt og debatt, Tv2 lot dem ikke komme langt i den i hvert fall ;)

Drillo reagerte på Steen Jensen sin enorme ros av Spania og dems fantastiske måte å spille fotball på, og sa at de spanske spillerne garantert heller vil "vinne stygt" enn å "tape pent", noe S Jensen måtte si seg enig i. Påstanden hans om at Spania vinner pent i morgen tviler jeg noe på.

Synes også Steen Jensen dro den litt langt da det gjelder Spania, synes de enda har til gode å vise denne estetiske fotballen sin. I alle de tre 1-0 seierne sine har de vært solide, ballsikre, og gjort jobben sin, ikke så mye mer. Portugal-Spania var igrunn et stort gjesp. Forstår selvfølgelig at det ikke er lett å spille så vakker fotball vi gjerne vil se med dagens nivå, vi får nok vente til Wengers gutter sparker en ny sesong igang!

 

 

Enig i at Tv2 avsluttet debatten for tidlig, som vanlig, men uansett er Drillo noe forutsigbar når det gjelder denne diskusjonen da ballbesittelse alltid vil være et fy-ord i hans vokabular.

Ingebrigt la vekt på at han pratet om spansk fotball generelt og Spania, Barca og Real Madrid spesielt.

Og, resultatene viser jo helt klart at han har helt korrekt, disse lagene spiller estetisk fotball OG vinner.

Dette irriterer Drillo selvfølgelig...

Uansett håper jeg at Nederland og van Persie løfter pokalen etter kveldens kamp men dette skyldes ikke måten å spille fotball på, heller det faktum at jeg er drittlei av Barcelona og deres landslagsspillere som til stadighet prøver å påvirke situasjonen rundt Cesc.

Go Holland

Link to comment
Share on other sites

en høyst middelmådig sesong av en spiller som fortsatt har til gode å vise at han hører hjemme i arsenal. potensialet er der, men det skal frem også.

 

Det var ikke en stor sesong av Diaby, det er jeg enig i, til det var han altfor ustabil. Men jeg er veldig uenig i at det var en elendig sesong av Abou. Synes han viste seg fram i større grad og det er ingen grunn til at utviklingen skal stoppe opp her. Så det er positivt. Men jeg synes vi trenger en midtbanespiller til.. Som jeg postet i ryktetråden ; Jeg håper på Nigel De Jong! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger var mere fan av Spania i går en Nederland, når vi ofte tenker på hvor mange ganger Arsenal har fått spillere skada av nedsparinger gang på gang og spillere som har fått beinet brekt.

 

Var nesten som å se en Arsenal kamp i går der flere av spillere på mottsatt lag kunn er ute etter å skade Arsenal spillere.

 

Wenger er fan av vakker fotball slik Spania, Barca og til tider Arsenal spiller.

 

Tror mange er skuffa over Nederlands i går :D

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger var mere fan av Spania i går en Nederland, når vi ofte tenker på hvor mange ganger Arsenal har fått spillere skada av nedsparinger gang på gang og spillere som har fått beinet brekt.

 

Var nesten som å se en Arsenal kamp i går der flere av spillere på mottsatt lag kunn er ute etter å skade Arsenal spillere.

 

Wenger er fan av vakker fotball slik Spania, Barca og til tider Arsenal spiller.

 

Tror mange er skuffa over Nederlands i går :D

Det var ikke som å se en Arsenalkamp i går, for Arsenals spillere faller ikke så lett som spanjolene gjorde, og ikke minst: ARSENALS SPILLERE VIFTER IKKE MED KORT TIL DOMMEREN (prøver å få det andre lags spillere utvist)

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke som å se en Arsenalkamp i går, for Arsenals spillere faller ikke så lett som spanjolene gjorde, og ikke minst: ARSENALS SPILLERE VIFTER IKKE MED KORT TIL DOMMEREN (prøver å få det andre lags spillere utvist)

 

Vi 2 så ikke samme kamp det er helt sikkert ;)

Er flere bilder på nette der Van Bommel og De Jonge har noen værsting takklinger og nedsparinger som er både røde og orange kort ;)

At du er tydelig fan av stygt spill er jo tydelig :D

Robben topper vel lista av spillere som filmer med Brasil kampen friskt i minne :)

Van Bommel topper lista som VMS råeste og treigeste spiller, der han alltid kommer for sent og alltid må sparke borti bena til en spiller, når ballen er for lengst borte.

De Jong har vel et av tidenes VMS grisette kungfu spark som du tydelig mener skal være tilatt i en fotball kamp. Wenger er fan av slik Barca spiller og til tider Spania spiller, Wenger er ikke fan av grise spill ;)

At dommeren ikke viste ut flere Nerlandere var jo for at han ikke ville ødlegge kampen.

Han la lista veldig høy og Spanjolene ble frusterte over at dommeren tilatte grise spill til tider, å mente flere Nerlandere burde vært utvist.

Skulle likt å se deg spille fotball der De Jong eller Bommel klipper deg ned gang på gang.

Da hadde nok du også flydd til Dommeren på samme måte ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi 2 så ikke samme kamp det er helt sikkert ;)

Er flere bilder på nette der Van Bommel og De Jonge har noen værsting takklinger og nedsparinger som er både røde og orange kort ;)

At du er tydelig fan av stygt spill er jo tydelig :D

Robben topper vel lista av spillere som filmer med Brasil kampen friskt i minne :)

Van Bommel topper lista som VMS råeste og treigeste spiller, der han alltid kommer for sent og alltid må sparke borti bena til en spiller, når ballen er for lengst borte.

De Jong har vel et av tidenes VMS grisette kungfu spark som du tydelig mener skal være tilatt i en fotball kamp. Wenger er fan av slik Barca spiller og til tider Spania spiller, Wenger er ikke fan av grise spill ;)

At dommeren ikke viste ut flere Nerlandere var jo for at han ikke ville ødlegge kampen.

Han la lista veldig høy og Spanjolene ble frusterte over at dommeren tilatte grise spill til tider, å mente flere Nerlandere burde vært utvist.

Skulle likt å se deg spille fotball der De Jong eller Bommel klipper deg ned gang på gang.

Da hadde nok du også flydd til Dommeren på samme måte ;)

Å legge lista veldig høyT og samtidig sette rekord for gule kort i en VM finale henger vel ikke helt på greip

Link to comment
Share on other sites

Robben topper vel lista av spillere som filmer med Brasil kampen friskt i minne :D

 

Robben var vel en av få spillere som faktisk holdt seg på bena i går, i motsetning til enkelte spanjoler. Når han løper fra Puyol, blir han helt klart såpass forstyrret, at han ikke har mulighet til å komme til hverken avslutning, eller mulighet til å avslutte. Der kunne Webb med rette ha dømt frispark, noe som ville medført ett andre gule kort og dermed rødt kort for godeste Puyol.

Link to comment
Share on other sites

Å legge lista veldig høyT og samtidig sette rekord for gule kort i en VM finale henger vel ikke helt på greip

 

Jeg er ikke fan av spillere som stadig detter lett derfor jeg ikke er så stor fan av Barcelona det skal jeg innrømme. Men jeg blir glad når jeg ser vakker fin angreps fotball. Men at folk som er Holland fan ikke klarer å se hva Van Bommel og De JOng drev med er jo *blenda* av at de er så dårlig tapere at de må legge all skyld på Spania at de likksom drev med *filming*

og prøvde å påvirke dommeren? Alle lag har sine spillere som til tider detter alt for lett. Van BOmmel var jo stadig på dommeren han også, til og med før kampen begynte var han på dommeren å prøvde å påvirke dommeren. Har sett Van Bommel i alle år, han er en værsting på sjuvtrikks og grisespill, ikke rart Barca kvitta seg med han :D

Vis man skal si Spania detter alt for lett, burde man se på Robben først som er værst av alle.

Husker han så godt i Chelsea han filma ofte og hadde værste fikk jeg ikke frispark tryne.

Mot Brasil fikk vi se den Robben jeg prata om, la seg ned heletiden en brasil spiller nærma seg.

I går løp han over halve banen etter dommeren å skulle ha Puyol utvist.

Så ikke kom å si det er bare Spanjoler som filmer å prøver å påvirker dommeren.

Dommeren var snill i går som la lista så høyt, kunne fort vært flere rødekort skulle han følt fotballregal på røde og gulekort, men da hadde det blitt en skandale kamp som det nesten ble :)

Van Persie og Eboue er 2 av Arsenal spillere som detter ofte for lett, som sakt alle lag har sinne spillere som kan filme til tider Arsenal også, slik er fotballen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke fan av spillere som stadig detter lett derfor jeg ikke er så stor fan av Barcelona det skal jeg innrømme. Men jeg blir glad når jeg ser vakker fin angreps fotball. Men at folk som er Holland fan ikke klarer å se hva Van Bommel og De JOng drev med er jo *blenda* av at de er så dårlig tapere at de må legge all skyld på Spania at de likksom drev med *filming*

og prøvde å påvirke dommeren? Alle lag har sine spillere som til tider detter alt for lett. Van BOmmel var jo stadig på dommeren han også, til og med før kampen begynte var han på dommeren å prøvde å påvirke dommeren. Har sett Van Bommel i alle år, han er en værsting på sjuvtrikks og grisespill, ikke rart Barca kvitta seg med han :)

Vis man skal si Spania detter alt for lett, burde man se på Robben først som er værst av alle.

Husker han så godt i Chelsea han filma ofte og hadde værste fikk jeg ikke frispark tryne.

Mot Brasil fikk vi se den Robben jeg prata om, la seg ned heletiden en brasil spiller nærma seg.

I går løp han over halve banen etter dommeren å skulle ha Puyol utvist.

Så ikke kom å si det er bare Spanjoler som filmer å prøver å påvirker dommeren.

Dommeren var snill i går som la lista så høyt, kunne fort vært flere rødekort skulle han følt fotballregal på røde og gulekort, men da hadde det blitt en skandale kamp som det nesten ble ;)

Van Persie og Eboue er 2 av Arsenal spillere som detter ofte for lett, som sakt alle lag har sinne spillere som kan filme til tider Arsenal også, slik er fotballen.

 

Du skriver bare ikke "likksom", "sjuvtrikks" og "som sakt" inne på et forum. Uff :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke fan av spillere som stadig detter lett derfor jeg ikke er så stor fan av Barcelona det skal jeg innrømme. Men jeg blir glad når jeg ser vakker fin angreps fotball. Men at folk som er Holland fan ikke klarer å se hva Van Bommel og De JOng drev med er jo *blenda* av at de er så dårlig tapere at de må legge all skyld på Spania at de likksom drev med *filming*

og prøvde å påvirke dommeren? Alle lag har sine spillere som til tider detter alt for lett. Van BOmmel var jo stadig på dommeren han også, til og med før kampen begynte var han på dommeren å prøvde å påvirke dommeren. Har sett Van Bommel i alle år, han er en værsting på sjuvtrikks og grisespill, ikke rart Barca kvitta seg med han :D

Vis man skal si Spania detter alt for lett, burde man se på Robben først som er værst av alle.

Husker han så godt i Chelsea han filma ofte og hadde værste fikk jeg ikke frispark tryne.

Mot Brasil fikk vi se den Robben jeg prata om, la seg ned heletiden en brasil spiller nærma seg.

I går løp han over halve banen etter dommeren å skulle ha Puyol utvist.

Så ikke kom å si det er bare Spanjoler som filmer å prøver å påvirker dommeren.

Dommeren var snill i går som la lista så høyt, kunne fort vært flere rødekort skulle han følt fotballregal på røde og gulekort, men da hadde det blitt en skandale kamp som det nesten ble :)

Van Persie og Eboue er 2 av Arsenal spillere som detter ofte for lett, som sakt alle lag har sinne spillere som kan filme til tider Arsenal også, slik er fotballen.

Av det lange innlegget du nå skrev er det kun den setningen jeg har uthevet som har noe med min kommentar å gjøre..

Link to comment
Share on other sites

Du skriver bare ikke "likksom", "sjuvtrikks" og "som sakt" inne på et forum. Uff :D

 

Er det "rettskrivingspolitiet" som er på farten igjen? Det er en stund siden du sist lekte lærer her på forumet, kan ikke si at jeg har savnet dine pedantiske og totalt unødvendige innlegg.

 

Noen er ikke flinke til å stave ord, de har like stor rett til å skrive her som alle andre.

Link to comment
Share on other sites

Vi 2 så ikke samme kamp det er helt sikkert ;)

Er flere bilder på nette der Van Bommel og De Jonge har noen værsting takklinger og nedsparinger som er både røde og orange kort ;)

At du er tydelig fan av stygt spill er jo tydelig :D

Robben topper vel lista av spillere som filmer med Brasil kampen friskt i minne :)

Van Bommel topper lista som VMS råeste og treigeste spiller, der han alltid kommer for sent og alltid må sparke borti bena til en spiller, når ballen er for lengst borte.

De Jong har vel et av tidenes VMS grisette kungfu spark som du tydelig mener skal være tilatt i en fotball kamp. Wenger er fan av slik Barca spiller og til tider Spania spiller, Wenger er ikke fan av grise spill ;)

At dommeren ikke viste ut flere Nerlandere var jo for at han ikke ville ødlegge kampen.

Han la lista veldig høy og Spanjolene ble frusterte over at dommeren tilatte grise spill til tider, å mente flere Nerlandere burde vært utvist.

Skulle likt å se deg spille fotball der De Jong eller Bommel klipper deg ned gang på gang.

Da hadde nok du også flydd til Dommeren på samme måte ;)

Spør du meg er Van Bommel en av de største grunnene til at Nederland Kom seg til finalen, FOR en Defensiv midtbane spiller skal du leite lenge etter, han og De Jong i tospann på midtbanen var rein dynamitt, brøt ned midtbanen til Brasil og tidvis Spania , helt til Cesc kom på banen, at ikke han starter for Spania er for meg den største tragedien i hele VM ! Og spør du meg er en spiller som De Jong / Van Bommel det vi trenger i Arsenal. Vi trenger en Badass .

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...