Jump to content

Jepp, den rekorden blir stående LENGE!!! :-)


Chaz

Recommended Posts

49 ligakaper uten tap, og ikke minst å gå en HEL sesong uten tap, det krever HELT, HELT spesielle kvaliter. Kvaliteter Chelsea ikke har. Sorry vesle Jose, du og gjengen din er ikke gode nok, og har ikke kvaliteter nok. Nice one Darren!!! :D :D  :D

 

Det er nesten så en blir glad i gamle Alex. ;)

 

Oh to, ooh to be, ooooh to be a, GOOOOOOONER!!!!!!!  :D  :D  :D

26404[/snapback]

Til orientering.

Det er 44 kamper til vi slår rekorden. Tenk det.

La oss begynne nedtellingen. Laget vårt blir sterkere og sterkere og vi er gode nok.

Link to comment
Share on other sites

49 ligakaper uten tap, og ikke minst å gå en HEL sesong uten tap, det krever HELT, HELT spesielle kvaliter. Kvaliteter Chelsea ikke har. Sorry vesle Jose, du og gjengen din er ikke gode nok, og har ikke kvaliteter nok. Nice one Darren!!! :) ;) ;)

 

Det er nesten så en blir glad i gamle Alex. ;)

 

Oh to, ooh to be, ooooh to be a, GOOOOOOONER!!!!!!! :D :D :D

26404[/snapback]

Til orientering.

Det er 44 kamper til vi slår rekorden. Tenk det.

La oss begynne nedtellingen. Laget vårt blir sterkere og sterkere og vi er gode nok.

35911[/snapback]

 

Gleder meg til neste rkord ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Gleder meg til neste rkord :angry:

 

Her leter man etter en tråd som omhandler rekorder også finner man denne med dette innlegget.

 

Ja jeg kan bare glede dere alle sammen! Vi er det første laget i Premier Leagues historie som klarer å spille uavgjort etter å ha ledet 4-0!

 

Gratulerer! Special thanks to Phil Dowd.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Den kan jo ikke slås, kan kun tangeres!

 

Ber deg om å lese den siste setningen min med et glimt i øyet. Er fullstendig klar over at den kun tangeres såfremt det ikke blir tillatt å ha 12 spillere på banen eller 4 innbyttere! ;)

 

Vi kan klare enda bedre. Få inn en fra Australia, en fra Nord-Amerika og en fra Asia neste gang så representerer vi alle verdensdeler også :proud:

 

Hvis vi en gang i fremtiden også anskaffer oss ny manager og assisterende manager så kan vi også sørge for at de har en annen nasjonalitet enn samtligere spillere på banen og benken. Så kan vi skryte av hvor "unified" vi er i Arsenal! :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi en gang i fremtiden også anskaffer oss ny manager og assisterende manager så kan vi også sørge for at de har en annen nasjonalitet enn samtligere spillere på banen og benken. Så kan vi skryte av hvor "unified" vi er i Arsenal! :D

Pat Rice er jo nord-irsk, Wenger som ødelegger :P

Link to comment
Share on other sites

Når vi snakker om rekorder så har det vel vært nevnt i forumet her for ikke så lenge siden, men på Mandag tapte Huddersfield mot Charlton og stoppet på 43 kamper uten tap og dermed klarte ikke dem å slå Arsenal sin på 49.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...