Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

@Vieira04

"Likevel; skal man få delvis skyld, for at andre begynner? Det er jo nettopp dette, som har vært en "utfordring" i type debatter. Hvorfor blir ikke den første "drittkasteren" tatt? Er det fordi forumisten har for stor posisjon på forumet, eller fordi man aksepterer at noen kan "gå på" enkelte?"

Hvis man tar fram gravemaskinen synes jeg man er medskyldig, ja - selv om jeg ikke ser noe galt i å reagere hvis man får noe usakligheter slengt opp mot seg i en diskusjon. Man kan selv styre mye hvordan en diskusjon skal utarte seg. For eksempel kunne jeg reagert veldig anderledes da du for andre gang påpekte at det var en drøy påstand å mene at de nevnte personene hadde ALL skyld i drittslengingen mot seg, da dette var noe jeg ikke direkte hadde påstått. Jeg kunne bjeffet og sagt at du ikke skulle legge ord i munnen min, men jeg roet meg heller ned og svarte på en mer balansert måte. Svaret ditt hadde nok ikke vært like vennlig og respektfult hvis jeg hadde reagert på en mer sinna måte.

 

Hvorfor ikke drittkasteren blir tatt er et interessant spørsmål som jeg overhode ikke kan svare på. Det kan være at personen som starter drittslengingen ikke har vært så mange ganger ute med spaden før, mens den personen som får dritt slengt på seg har irritert over lang tid? Som Orakelet fint skriver i et innlegg over er dessverre slik at noen kan komme unna med mer enn andre, men det skal sies at det i de fleste tilfellene er slik, i alle fall på dette forumet, at respekten i høy grad er fortjent. Mange god innlegg og få utskjeielser gjør at man eventuelt kan overse visse episoder, og jeg tror heller ikke at de som er høyst respektert uansett vil klare å gå for langt over grensen siden de allerede har en god debatteknikk. Ellers har jeg indirekte svart på de andre spørsmålene før, og Orakelet har også kommet med noen gode betraktninger om emnet.

 

Over til Tottenham som denne tråden handler om, skal jeg vente til jul før jeg skal komme med en spådom om hvordan sesongen utarter seg. Er de seg selv like eller har de faktisk tatt steget opp? De har vært i fantastisk form og har ikke virket like avhengige av enkeltpersoner som tidligere. Hvordan vil lage klare seg når formen synker (for det kommer den garantert til å gjøre)? Chelsea ser ut til å gå mot formen, vi startet litt tidligere med formøkningen. Kampen om topp 4 blir knalltøff.

 

Når det kommer til stadionbyggingen, har jeg ikke satt meg inn i det i det hele tatt, så det var interessant å lese betraktningene til Good old Arsenal. Dog tror jeg at Tottenham skal klare å fylle opp tribunene. Tottenham har ikke så mange færre fans enn Arsenal i London. Globalt er vi nok sterkere, men jeg vil tro de klarer å fylle opp. Lurer på hvilket nivå de kommer til å legge billettprisene på.

Link to comment
Share on other sites

Nei, på dette forumet blir man frosset ut om man ikke skriver politisk korrekt. Man kan ikke si neger en gang......

Utfrossing er ikke ok.

Men neger er ordet slavedriverne brukte uskyldige på mennesker som ble utnyttet på det groveste.

Ikke et ord et voksent utdannet menneske i Norge skulle bruke, mener nå jeg. Historieløst egentlig.

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

Jeg vet om en, men har forbud mot slike ytringer

 

Ja, det er helt utrolig. Vi skriver på et forum for Arsenalsupportere og ikke på en stortingsproposisjon eller noe slikt. Vel, det slaget er utkjempet og tapt. Ytringen blir likevel postet nesten daglig, om enn i en mer anonymisert form.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, det er helt utrolig. Vi skriver på et forum for Arsenalsupportere og ikke på en stortingsproposisjon eller noe slikt.

 

Skremmende. Nå får jeg sikkert advarsel for dobbelposting. Er dette et forum for pingler, yids eller skikkelige Gooners?

Link to comment
Share on other sites

Nei, du får ikke advarsel for dobbeltposting nå, fordi du ikke dobbeltposter. At du gjentatte ganger hever deg over supportere med andre syn enn deg selv er svært uheldig om du prøver å predikere et budskap.

Edited by Atald
Link to comment
Share on other sites

Jeg blir nødt til å klargjøre noen ting her.

 

Det er ikke vedtatt noen form for sensur forumet. Her er det kun retningslinjene som gjelder. Brudd på retningslinjene kan medføre enkelte restiksjoner for individuelle brukere.

 

Dette er retningslinjene for ANs diskusjonsforum:

http://gunners.ipbho...tion=boardrules

 

Diskusjonen vi hadde her om hvorvidt det er riktig å latterliggjøre Tottenham eller ikke, og på hvilket grunnlag, handler ikke om hva som offisielt skal godtas på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Tar meg friheten til å sitere en PM fra en av forumets mest respekterte debatanter:

 

Orker ikke å engasjere meg i mye som diskuteres. Jeg er født med to ører og en munn. Jeg vet ikke så mye om hvem disse forumistene er og hvor gamle de er, men de skulle være lette å kjenne igjen hvis vi møter dem. Mange av dem i alle fall har nemlig kun ett øre og et tastatur der munnen var før.

 

Sier litt, og burde være et solid tankekors for noen og enhver. Både debatanter og moderatorer. Tviler strengt tatt på at dette forumet tåler å miste flere kvalitetsdebatanter.

Link to comment
Share on other sites

Tar meg friheten til å sitere en PM fra en av forumets mest respekterte debatanter:

 

Orker ikke å engasjere meg i mye som diskuteres. Jeg er født med to ører og en munn. Jeg vet ikke så mye om hvem disse forumistene er og hvor gamle de er, men de skulle være lette å kjenne igjen hvis vi møter dem. Mange av dem i alle fall har nemlig kun ett øre og et tastatur der munnen var før.

 

Sier litt, og burde være et solid tankekors for noen og enhver. Både debatanter og moderatorer. Tviler strengt tatt på at dette forumet tåler å miste flere kvalitetsdebatanter.

Jeg syns ikke forumet har råd til å miste NOEN av debattantene. Jo flere vi er her jo flere meninger får vi lest og flere synspunkter får vi. Det er sunt for debattene her inne. Dersom vi blir for få her inne så er vi ikke representative for Arsenal Supporter Club Norway. Ja, det kommer noen uheldige innlegg fra tid til annen, men det er sånn det skal være. Vi er en heterogen gruppe og det håper jeg skal komme frem i dette forumet.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham tilbake til "winning ways" i dag og kan vel havne åtte poeng foran oss på tabellen med seier i hengekampen sin. Sterkt. Utifra førsteomgangen i dag, så det ut til at Sunderland kunne fått med seg ett poeng, men de klarte uansett å vippe kampen i sitt fahvør, selv uten kantspillerne Bale og Lennon.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...