Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Forstår jo at Hottentottene forsøker å hakke ned på Arsenal så mye de kan. Få Arsenal i så dårlig lys som overhodet mulig. Heldigvis for oss, trenger ikke vi oppføre oss sånn ovenfor Tottenham her inne. De klarer å dumme seg bra nok ut på egen hånd, uten vår hjelp! :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7005664,00.html

 

Harry Redknapp innrømmer at han må selge 4-5 spillere for å ha råd til å handle i sommer. Da håper jeg at de selger de nødvendige spilglerne, samtidig som de ikke rekker å hente inn de spillerne de ønsker seg. Å miste CL plassen kan fort bli mer fatalt enn først antatt. The future is so bright, I gotta wear shades....hvertfall fra en gooners ståsted :P

 

Edit: Hahaha tilstander i galehuset WHL :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=uZB4StBaHRU

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Syns det sier litt om hypen rundt unge Bale. Var god mot Inter i CL og scoret årets mål i PL mot Stoke etter min mening, men ellers har han virkelig ikke vært så strålende.

Storklubbene har heller ikke stått i kø så langt i sommer så de har vel sett det vi har sett

Link to comment
Share on other sites

Storklubbene har heller ikke stått i kø så langt i sommer så de har vel sett det vi har sett

 

Real Madrid var vel interesserte, men fant vel ut etter nøye studering av Bale at han ikke var verdt i nærheten av de 400+ millionene Spurs ville ha for han.

 

En god spiller som hvis han blir brukt riktig kan være en ordentlig trussel, men denne sesongen (bortsett fra Champions League hvor han hadde et par fantastiske kamper) så har han ikke vært så utrolig god som hypen skal ha det til.

 

Egentlig en skandale at han ble PFA Player of the Year.

Link to comment
Share on other sites

Real Madrid var vel interesserte, men fant vel ut etter nøye studering av Bale at han ikke var verdt i nærheten av de 400+ millionene Spurs ville ha for han.

 

En god spiller som hvis han blir brukt riktig kan være en ordentlig trussel, men denne sesongen (bortsett fra Champions League hvor han hadde et par fantastiske kamper) så har han ikke vært så utrolig god som hypen skal ha det til.

 

Egentlig en skandale at han ble PFA Player of the Year.

Det var vel kanskje fordi det ikke var noen klare kanditater. Var flere som nok var bedre, men forrige sesong manglet de helt store profilene. Det var liksom ingen som var verdensklasse hele sesongen

Link to comment
Share on other sites

Det var vel kanskje fordi det ikke var noen klare kanditater. Var flere som nok var bedre, men forrige sesong manglet de helt store profilene. Det var liksom ingen som var verdensklasse hele sesongen

 

Vidic var verdensklasse gjennom hele sesongen, men jeg skjønner hva du mener. Dog syntes jeg spillere som Nasri, Nani, Tevez o.l. var bedre sesongen gjennom enn hva Bale var. Faktisk så syntes jeg til og med Walcott hadde en bedre Premier League sesong enn hva Bale hadde.

 

For meg var det hvertfall et soleklart førstevalg på Vidic hvis jeg hadde veto :P

Link to comment
Share on other sites

Vidic var verdensklasse gjennom hele sesongen, men jeg skjønner hva du mener. Dog syntes jeg spillere som Nasri, Nani, Tevez o.l. var bedre sesongen gjennom enn hva Bale var. Faktisk så syntes jeg til og med Walcott hadde en bedre Premier League sesong enn hva Bale hadde.

 

For meg var det hvertfall et soleklart førstevalg på Vidic hvis jeg hadde veto :P

Glemte helt av Vidic. Han var som du sier verdensklasse, men som forsvarer så er det vel vanskeligere å nå opp i spillerkåringer. Synd Robin van Nasri ikke finnes. Han hadde blitt årets spiller i verden :)

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har signert Barca-junior Christian Ceballos(Nevnt nederst i artikkelen http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10088362), håper han ender opp som forrige "supertalent" spurs henta fra Barca, nemlig Gio Dos Santos som nok er en av de smo har tjent best på WHL de siste sesongene til tross for lite med spilletid. Gio skulle jo blir Tottenhams Ronaldinho!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har signert Barca-junior Christian Ceballos(Nevnt nederst i artikkelen http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10088362), håper han ender opp som forrige "supertalent" spurs henta fra Barca, nemlig Gio Dos Santos som nok er en av de smo har tjent best på WHL de siste sesongene til tross for lite med spilletid. Gio skulle jo blir Tottenhams Ronaldinho!

 

Verste er jo at dos Santos aldri har fått en ordentlig sjanse i Tottenham. Hvis jeg trodde det var ikke at Vela aldri fikk særlig med spilletid hos oss så er det en tragedie at Giovani dos Santos ikke har fått mer spilletid hos Spurs.

 

Fyren er jo som regel veldig god for Mexico så det er jo klart at han har talent, men men :P

 

Har forøvrig aldri hørt om Christian Ceballos før :P selv om navnet Ceballos ringer en liten bjelle..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eg klarer ikkje å glede meg over at tosken Modric, ifølge media, vel å streike seg til Chelsea.. Det er heilt forkasteleg korleis Chelsea og mancity kjøper seg til suksess..

 

Det er nesten så eg håpar at Manu vinn serien i år...

Nei så langt har det ikke gått. Ligger mye følelser i Manu fra langt tilbake.

Som ble voldsomt sterke under Keown - van Nistelrooy tida.

Men skjønner tankegangen godt.

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så eg håpar at Manu vinn serien i år...

 

Ser ut som du er inne på noe. Leder 2-0 på yidsa. Man U virker sterke.

 

Ellers håper jeg at denne tråden blåses til liv igjen. Tråden kan fint fungere som egen terapi når alt ser ut til å gå til helvete med egen klubb;-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...