Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

 

Synes nesten slike utsagn er på grensen til søtt jeg da. Her prøver en spiller å få stor status i laget og hos supportere, med å komme med slikt vas om at de er en større klubb enn sin rival.

Hadde det enda vært noe mulighet for at dette var et aktuelt emne, så hadde det vært normalt å slenge slik med leppa. Når forskjellen har vært så sinnsyk stor over så mange år, da blir det tragikomisk.

 

Ikke nok med at det har vært et hav av forskjell på nivået over lang tid, så er jo forskjellen like stor med tanke på sine representive lekestuer.

Den ene fremstår som topp moderne og med en plass på 60000, mens den andre er gammel og slitt med plass til ca 36000.

 

Dette blir så tragisk, at det er på grensen til søtt. Blir vel en ny dvd nå regner jeg med.......

Link to comment
Share on other sites

Synes nesten slike utsagn er på grensen til søtt jeg da. Her prøver en spiller å få stor status i laget og hos supportere, med å komme med slikt vas om at de er en større klubb enn sin rival.

Hadde det enda vært noe mulighet for at dette var et aktuelt emne, så hadde det vært normalt å slenge slik med leppa. Når forskjellen har vært så sinnsyk stor over så mange år, da blir det tragikomisk.

 

Ikke nok med at det har vært et hav av forskjell på nivået over lang tid, så er jo forskjellen like stor med tanke på sine representive lekestuer.

Den ene fremstår som topp moderne og med en plass på 60000, mens den andre er gammel og slitt med plass til ca 36000.

 

Dette blir så tragisk, at det er på grensen til søtt. Blir vel en ny dvd nå regner jeg med.......

Adebayor kom jo med liknende påstand for noen uker siden (se mitt innlegg i Adebayor tråden). Der påstår han at hvis City vinner 10 kamper på rad vil de være større en Arsenal.

 

Jeg kan forstå at van der Vart vil prøve å imponere sine nye supportere, men fy så fornærmet jeg hadde blitt på min nye spiller hvis han løy til fansen, noe jeg mener han gjør. Nei, Tottenham har alltid vært, og vil for alltid være lillebror i Nord-London. Fansen bærer tydelige preg av dette gjennom tonnevis av mindreverdighetkomplekser!

 

Proud to be a gooner!

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2988609.ece

 

Morsomt å se på forskjellene på uttalelsene fra de to holdene. Mens vår egen Furuheim er saklig og konkret, virker lederen for Tottenhams venner bitter og forbanna. Er det rart så mange Goonere mener Yids har mindreverdighetskompleks når en som står så høyt i tottenhams norske supportklubb framstår som en trangsynt fjortis i media?

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2988609.ece

 

Morsomt å se på forskjellene på uttalelsene fra de to holdene. Mens vår egen Furuheim er saklig og konkret, virker lederen for Tottenhams venner bitter og forbanna. Er det rart så mange Goonere mener Yids har mindreverdighetskompleks når en som står så høyt i tottenhams norske supportklubb framstår som en trangsynt fjortis i media?

Bitterness er intet nytt i den gården. Og leser på Untold Arsenal bloggen av Tony Attwood, vet man at det var lite ulovlig angående 1919-saken. Klubber ble mer "valgt inn" i divisjonene, enn de rykket opp på den tiden. Men det er nå så, de har til og med gjort det samme selv, på bekostning av QPR i 1908, var det ikke?

 

Det de skal er at de var i Nord-London først! GRATULERER! Dog har Arsenal mer ligatitler på WHITE HART LANE, enn TOTTENHAM selv. Så jeg vet ikke hvem som fortjener å være Nord-Londons "lag" jeg... :)

Link to comment
Share on other sites

TV forumet er sitt gamle gode seg selv igjen.Denne må da være en fremtidig klassikker:

 

De avsluttet med nesten toppet lag. Vi valgte å bruke utelukkende reserver som trengte en gjennomkjøring, og det fikk de...

 

Jauda, gauda! :P :P :P

 

Denne er jo også litt søt:

 

kjenner jeg er irritert, men gir egentlig fan. 2-1 mål er ett resultat av regelrett JUKS. helt i tråd med arsanals filosofi. :P :D :P

 

Her er i hvertfall en som har forstått det:

 

Vi blir ydmyket og pissa på til de grader. :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2988609.ece

 

Morsomt å se på forskjellene på uttalelsene fra de to holdene. Mens vår egen Furuheim er saklig og konkret, virker lederen for Tottenhams venner bitter og forbanna. Er det rart så mange Goonere mener Yids har mindreverdighetskompleks når en som står så høyt i tottenhams norske supportklubb framstår som en trangsynt fjortis i media?

 

Du verden, du verden. Han der Vidar Eddell virket vel ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig hyggelig at det er fyr i gamle gener i kveld. Enjoy!! :P

 

Slike kamper kan man ALDRI få nok av. Sånt noe skal nytes helt til jeg sitter med dobbelsidig grønn stær på sjukeheimen! Om 100 år!

 

 

Teddy`s still a cunt! :D :P :P

 

Forøvrig var setene på White Hart Lane VELDIG blå!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Når kommer DVD'en???

 

Det ryktes at det selges blanke DVD'er til latterlig lave priser i orådet rundt WHL i kveld. Som trøst har Daniel Levy lovet mikke mus plaster og det er ventet beroligende uttalelser fra flere aktører i spurveredet om at det har vært et maktskifte og at spurvs vil være den dominerende klubben i overskuelig fremtid.

Link to comment
Share on other sites

TV forumet er sitt gamle gode seg selv igjen.Denne må da være en fremtidig klassikker:

 

De avsluttet med nesten toppet lag. Vi valgte å bruke utelukkende reserver som trengte en gjennomkjøring, og det fikk de...

 

Jauda, gauda! :P :P :P

 

Denne er jo også litt søt:

 

kjenner jeg er irritert, men gir egentlig fan. 2-1 mål er ett resultat av regelrett JUKS. helt i tråd med arsanals filosofi. :P :D :P

 

Her er i hvertfall en som har forstått det:

 

Vi blir ydmyket og pissa på til de grader. :D :D :D

 

Mer fra TV forumet:

 

1.

På tross av cl og cl Og alt det der, og ikke dømt bare ut fra denne kampen så hadde jeg ikke hatt noe imot om redknapp fikk sparken.

Vi har ingen spillestil. Belager seg veldig mye på ekstremferdigheter til enkeltspillere. Lennon var god i begynnelsen av sesongen i fjor Og bale siste halvdel. Uansett ka lag oss stillte med idag så er det tydelig at vi er milevis bak arsenal desverre.

 

2.

rundspilt og pissa på,sørgelig

 

3.

Før jeg tar en oppsummering av kampen ønsker jeg å spørre de som ikke brydde seg noe særlig om utfallet av denne kampen: Hvordan føltest det å bli rundspilt og pissa på hjemme mot Arsenal?

 

Skal jeg si dere hvordan jeg har det nå? Hjertet mitt blør fordi vi tapte mot erkerivalen, jeg hater å tape mot jævlene. OKI? Jeg er i tillegg rimelig forbanna. Skal forklare nedenfor.

 

Det første som slår meg var at vi ALDRI hadde noe form for tenning. Spillerne virket likegyldig og lå langt unna i presset mot SCUM. Ergo; vi inviterte dem til dekket bord.

 

Det andre som slår meg er at spillere som har noe å bevise ovenfor trenerne faller TOTALT igjennom på både innsats og guts. Dette gjelder blant annet Bentley og Dos Santos. Her får de en unik sjanse til å vise at de har noe å gjøre i klubben. Dessverre misbruker begge sjansen til de grader. SELG!!!

 

Dessuten har Lennon gått på en skikkelig formsvikt. Meget bekymringsverdig.

 

Jeg driter i om dette er en kamp i Carling cup, jeg FORVENTER at spillerne yter maks i sånne kamper uansett. De vet hva dette betyr for fansen. Dette gjør meg utrolig skuffa i kveld.

 

Jeg har holdt med Tottenham siden 1988 og klubben er altfor meg, derfor er jeg vanvittig skuffa nå. Har skikkelig vondt.

 

4.

Face it, vi ble pissa på!

 

5.

Så du prøver å pynte på dette nå??

Vi blir ydmyket og pissa på til de grader.

 

6.

Kan kanskje stilla spørsmålet her og:

 

E' da løye eg drikke?

Link to comment
Share on other sites

Den her måtte jo bare komme:

 

De avsluttet med nesten toppet lag. Vi valgte å bruke utelukkende reserver som trengte en gjennomkjøring, og det fikk de...

 

Utelukkende reserver? :D

 

Side opp og side ned på hvor reservepreget Spudz var. Greit nok at vi stilte sterkt, men vi mangler da spillere som Almunia, Sagna, Vermaelen, Diaby, Fabregas, Song, Walcott og van Persie. Kan ta med Clichy også.

 

Artig å se at Spudz-fansen forlater kampen før fløyta går. Mener å ha hørt at dette aldri forekommer på WHL. Jøss!

 

Ellers er det stas å se Harry Redknapp sitte i koma, mens The Cunt går tapende av banen.

 

Tott1ham 4ever :D

Link to comment
Share on other sites

Og man MÅ jo bare fortsette litt til:

 

jeg blir så forbanna over all jukset dette usympatiske drittlaget bedriver. er man så vidt borti dem begynner sjefen deres å klage om at tacklinger burde være forbudt i fotball og er man ikke borti dem faller dem og ønsker seg frispark og straffespark. noe mer usympatisk drittgjeng finnes ikke i fotballen.

 

har sett straffene flere ganger nå.

 

konklusjon på 2-1 straffen : bare filming fra ende til annen.

konklusjon på 3-1 straffen : så og si bare filming.

 

fy faen som jeg hadde vært flau over eget lag om det var oss som bedrev den type idioti. og ikke si jeg er dobbeltmoralist fordi jeg ønsket zokora dit peppern gror når han filmet til seg det straffesparket her for noen sesonger siden.

 

men når det er sagt. herregud. satan lissom. det er mikke mus vi snakker om der. hvis arsenal ønsker å jukse for suksess i mikke mus cup. gjerne det. det sier bare det meste om det laget.

 

Så har vi denne da:

 

Vanvittig patetisk at Wenger får "straff" for å ha kjeftet på dommeren i forrige kamp.

 

Han må altså sitte på tribunen..HAHA!! Men han har lov til å være i garderoben før kamp og i pausa. I tillegg sitter han å sender sms under kampene! MAKAN TIL PISS!!!

 

Og så har vi denne lille perlen til slutt:

 

Hadde dette vært en seriekamp hadde vi fått 1 poeng på en ekstremt dårlig dag... Det er vel positivt...

 

Just gotta luv `em, don`t we??? :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

To som har forstått noe:

 

DennyCrane82 skrev ...

 

Skjønner ikke hvorfor folk klager på dommer, eller de mener at Arsenal filmet.

 

Saken er at Arsenal vant FULLFORTJENT. Vi var rett og slett dårlige, og Arsenal var MYE bedre enn oss. Når det er så stor forskjell i en kamp, så finner jeg ingen grunn til og klage på at vi ryker ut.

 

Jeg synes forøvrig dommeren gjorde en helt grei jobb, utenom at Arsenal skulle forøvrig kanskje ha et rødt kort når Keane var gjennom.

 

MERKELIG at de som klager mye på dommeren bør faktisk se at vi scoret på offside! Hva gjør våre spillere i straffefeltet? Det var faktisk forseelser. Noen ganger blåser dommeren i slike situasjoner, andre ganger ikke. For meg er den helt helt grei. Den andre er soleklar.

Se hvor lett Pavlychenko falt når han nærmet seg feltet. Det var ikke en gang forseelser av Arsenal.

 

ALT I ALT synes jeg det bare blir for dumt og klage på dommer, filming etc når vi rett og slett er DÅRLIGE. Vi tapte for et Arsenal som var MYE MYE bedre enn oss i dag!!!

 

Vi bør konsentrere oss om vårt spill, og ikke om dommer og det vi ikke kan kontrollere.......det blir rett og slett bare smålig når vi blir pisset på under hele kampen...

 

Tenor svarer:

Slutter meg til dette, det var divisjoner forskjell. Så spør jeg meg selv: "Hvorfor ser våre spiller ut som old boys? Hvor er ballsikkerhet? Hvor er hurtighet?"

Dette var flaut, skikkelig flaut! Jeg hadde vel, om jeg hadde vært på WHL, kanskje vært på nippen til å gå, slik mange gjorde! Det var en klar demonstarsjon av at dette likte man ikke!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...