Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Siste post i Arsenal-tråden deres, fra i går:

 

...og der bommer Fabregas på straffe! ;)

 

For meg kan Fabregas bomme på så mange straffer han vil, så lenge Arsenal vinner og tottene driter seg loddrett ut (med Defoe i spissen). Defoe's straffe var i tillegg en vits i forhold til Cesc's.

 

Men ingenting slår denne fra fredag, med hilsen "Ingjed":

 

Sitter med en god magefølelse som sier at Arse får trøbbel i morgen mot Stoke. Stoke ligger på 4 plass på formstatestikken de siste seks kampene, Arse på 6 plass. Dessuten er Arse på nedadgående, har mange skader, og Stoke har bare ett tap på de siste 6 borte. Arse har dessverre ofte evnen til å slå tilbake når det kniper, men at de mister noen poeng i morgen er faktisk ganske realistisk.

 

Hvis vi tar full pott mot Everton, tror jeg vi kan få en liten luke mot Arse (ikke sikkert de vinner hengekampen). Det hadde vært nydelig, og ville lagt et enda større press på en lettere stresset Wenger & C0

 

COYS

 

Back to normal life og TV-forumet er kanskje bedre enn noen gang! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det er selvfølgelig notert.. Er som å svitsje innom svensk tv etter at vi har knust dem i langrenn..;)

Kos gjekk det når vi spilte mot Everton på bortebane? ;)

Kjekt å se at dem rotet dette til for seg selv i slutten her. Synd det ikke var Keane som bommet på straffen.

Link to comment
Share on other sites

Skulle tro det var nettopp WHam Defoe tok straffen mot med tanke på hvor dårlig den var...

Tro det eller ei, Defoe har bommet på straffe mot West Ham TO ganger tidligere. En gang for Pompey og en for Spurs, som også var på overtid og kampen endte uavgjort. Ingen tvil om at Teddy har lagt inn noen godord her ;)

 

Men nå tenker jeg det er slutt på at Defoe tar straffene der i gården. ;) Eller, man vet aldri med yidsa...

Link to comment
Share on other sites

Tro det eller ei, Defoe har bommet på straffe mot West Ham TO ganger tidligere. En gang for Pompey og en for Spurs, som også var på overtid og kampen endte uavgjort. Ingen tvil om at Teddy har lagt inn noen godord her ;)

 

Men nå tenker jeg det er slutt på at Defoe tar straffene der i gården. ;) Eller, man vet aldri med yidsa...

He he. Han må virkelig ha trodd at han spilte mot Hammers :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja, og les dette helt i bunnen der:

 

"I Spurs har Gareth Bale nå spilt 27 seriekamper og bare opplevd en seier. Da kom han inn på stillingen 4-0 mot Burnley og kunne umulig ha negativ innvirkning på resultatet.

 

Siden Bale kom til London-klubben i 2007 har Tottenham vunnet 33 seriekamper, men i 32 av dem har Bale enten vært på benken eller tribunen."

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

og tenk da hvordan det blir dersom de skal bygge nytt stadion? :)

 

Da er det vel bare å satse på at de bygger så fort som mulig. Tomme tribuner og tom klubbkasse ;)

 

Må jo være ekstremt uvant at denne klubben ikke kan svi av mangfoldige millioner av pund i hvert eneste overgangsvindu. Muligens må Harry selge noe av daukjøttet. Nok å ta av! :)

Link to comment
Share on other sites

Må jo være ekstremt uvant at denne klubben ikke kan svi av mangfoldige millioner av pund i hvert eneste overgangsvindu. Muligens må Harry selge noe av daukjøttet. Nok å ta av!

 

at det er nok daukjøtt å ta av er sikkert. Men siden Tottenham er verdensmestere i nestensigneringer er vel ikke de uvant med å ikke kunne svi av millioner av pund i hvert overgangsvindu? Snarere er det vel slik at dette er noe Tottenham stort sett bare har gjort i DRØMMENE de senere årene? Derfor er vel den situasjonen de nå er havnet i egentlig bare sånn det "alltid" har vært, eller hur? :) :)

Link to comment
Share on other sites

TOTTENHAM ARE BACK!

 

 

Klinsmann1882 fra TV sier:

Beklager førjuls-optimismen. Trekker tilbake alt jeg sa.

 

Hadde vært en uke hos dama, og var bare i uvanlig godt humør. Det humøret er ikke lengre like godt. Jævla drittlag!

 

 

"fy fan i det forpulte jævla helvete" og "JEG er så forbanna! Hallo mr alkohol" er også fine!

 

 

Syns forresten TV-forumet fortjener sin egen "Lets all laugh at Tottenham"-tråd nå. De bør i hvert fall vurdere det. :)

Link to comment
Share on other sites

B) Var det noen som nevnte ordet "fallhøyde" efter forrige hjemmekamp?!

 

Hjemmekampene mot Stoke, Wigan og Wolves har gitt 9-3 i målforskjell - og bare 3 poeng. Det kan vanskelig gjøres mer Tottenhamsk!

 

Fallhøyden har blitt nevnt tidligere ja! :P

 

Imponerende fakta som du kommer med Safe Hands. Nobody does it better! Et skikkelig vendepunkt! :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...