Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg har ofte klart å more meg over at Spurs f.eks. har tatt poeng mot ManU, men jeg har aldri gått rundt og vært så lykkelig over en Spurs-seier selv dagen etter. Det føles så utrolig godt å være tilbake på 4.plassen allerede før jeg/vi hadde regnet med det.

 

Det er bare å takke Tottenham for hjelpen. Dette trengte vi faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Hvor tragisk er ikke dette av Spurs fansen? Hvis hatet til en rival er så sterkt at det er viktigere for de at Arsenal ikke tar 4 plassen med en gang at de vil at laget sitt vil vinne.

 

Artig å se iallfall at Spurs fansen hater oss så sinnsykt, enda artigere er det å vite at vi bare ler av de :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 16 2009, 08:08 PM) 162990[/snapback]

Hvor tragisk er ikke dette av Spurs fansen? Hvis hatet til en rival er så sterkt at det er viktigere for de at Arsenal ikke tar 4 plassen med en gang at de vil at laget sitt vil vinne.

 

Artig å se iallfall at Spurs fansen hater oss så sinnsykt, enda artigere er det å vite at vi bare ler av de :P

 

helt i tråd med det jeg skrev. Det er tydelig viktigere for yidsen at vi ikke lykkes enn at de lykkes selv. Og det er naturligvis ingen bombe at de viser et slik lavmål, snarere helt som forventet! ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden det er så lenge mellom hvert jubileum nå...: I dag er det 17 500 dager siden Spurs vant serien!!!

 

Til dere som har Vista, skaff dere UTA Spurs Clock til sidepanelet. Koster ingenting og varer evig! :P ;)

...Og sluker sikkert minne? ;)

Som alt annet på Vista, et sikkelig dritt opreativ system. Nesten som at minesveiper hakker pga alt minne er brukt opp noe noen dritt funksjoner.

 

Men 17 500 dager er deilig å vite om. Blir noen når det.

Link to comment
Share on other sites

Siden det er så lenge mellom hvert jubileum nå...: I dag er det 17 500 dager siden Spurs vant serien!!!

 

Til dere som har Vista, skaff dere UTA Spurs Clock til sidepanelet. Koster ingenting og varer evig! :P ;)

...Og sluker sikkert minne? ;)

Som alt annet på Vista, et sikkelig dritt opreativ system. Nesten som at minesveiper hakker pga alt minne er brukt opp noe noen dritt funksjoner.

 

Men 17 500 dager er deilig å vite om. Blir noen når det.

 

Du tok ikke den nei ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden det er så lenge mellom hvert jubileum nå...: I dag er det 17 500 dager siden Spurs vant serien!!!

 

Til dere som har Vista, skaff dere UTA Spurs Clock til sidepanelet. Koster ingenting og varer evig! :D :lol:

...Og sluker sikkert minne? ;)

Som alt annet på Vista, et sikkelig dritt opreativ system. Nesten som at minesveiper hakker pga alt minne er brukt opp noe noen dritt funksjoner.

 

Men 17 500 dager er deilig å vite om. Blir noen når det.

 

Vista = Virus Infected System Try Apple

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har virkelig tatt på seg rollen som nyttige idioter for oss. Først slo de villa, slik at vi kunne ta fjerdeplassen, og nå leder de over Ch€£$ki. Stygt å si det men; Herlig! :)

 

(Går og vasker hendene mine)

 

Forresten så ser Modric ut som ei rotte. Luka Ratric!

Link to comment
Share on other sites

Merkelige greier, Tottenham legger liksom resultatene tilrette for oss om dagen. Hvem møter de i neste kamp tro? :)

Neste for dem er Blackburn borte. Da kan de godt tape, men det er viktig at de vinner igjen den 25. april for da har de united.

Link to comment
Share on other sites

Hva synes dere om den nye stadioen til rivalene: http://www.tottenhamhotspur.com/futureplan...The_Stadium.jpg

http://www.tottenhamhotspur.com/futureplans/scheme.html

 

Ligner mye på The Grove, t.o.m. likt antall tilskuerplasser. Den eneste merbare forskjellen er at taket er bølgete istedenfor flatt som vårt er. Jeg ler godt hvis (når) de også "selger"stadionavnet sitt de og. Veldig ironisk med tanke på hvor mye de har ledd av stadioen vår.

 

Får de fyllt opp plassene sine og markerer stadioen skillet for en ny epoke hos våre naboer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror kanskje ikke resonnementet rundt en 60000-seters stadion stikker noe særlig dypere enn: "Se, de der borte har det!" :)

 

Som en hvilken som helst lillebror altså...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...