Jump to content
Sign in to follow this  
Umlaut

Calum Chambers

Recommended Posts

Chambers blitt mer fotballklok? Ja jeg får da inderlig håpe det.

Chambers vår beste stopper vårsesongen 2018? Tja, det er diskutabelt. Men det skal dessverre ikke så mye til kvalitetsmessig for å bli kåret som vår beste stopper i den perioden.

Jeg har liten tro på at Chambers kommer til å bli god nok til å bli et klart førstevalg i en klubb som har ambisjoner om å returnere som ett topplag i engelsk fotball.

Ryktes at Calum Chambers forlenger nok en gang. 4 nye År denne gangen. Emery ser visst et stort potensial hos han - får håpe han har rett da.

Personlig synes jeg han er sånn passe ræva.

BE

Ryktes at Calum Chambers forlenger nok en gang. 4 nye År denne gangen. Emery ser visst et stort potensial hos han - får håpe han har rett da.

Personlig synes jeg han er sånn passe ræva.

BE

Enig, Bonn i bøtta hele fyren

Vi må vel ha noen engelske spillere i troppen å. Men ellers syntes jeg Chambers er sånn passe ræva selv. Samme med Mustafi

Jeg har troa på Chambers under en strengere taktisk struktur. En mot en er han ganske rå og han har litt av den respektløsheten en god stopper trenger. Men han suger på høyreback mot raske vinger.

Jeg har troa på Chambers under en strengere taktisk struktur. En mot en er han ganske rå og han har litt av den respektløsheten en god stopper trenger. Men han suger på høyreback mot raske vinger.

Synes han er sånn passe ræva en mot en også jeg.

BE

Jeg sliter med å forstå denne kontraktsforlengelsen.

Det jeg dog forstår er at det tross alt er mye jeg ikke forstår ?.

At Chambers er rævva skal jeg ikke påstå, men at noen mener (ut fra det han har vist gjennom sin tid i klubben) at han har potensiale til å bli et førstevalg i en klubb som har som mål å komme tilbake i toppen i engelsk fotball, er en av de mange ting jeg ikke forstår.

Edited by Polljen

Vet ikke helt hva jeg skal tro og mene om Chambers, men en annen ting er at uansett hvem som hadde spilt i forsvaret bak den midtbanen vi har hatt de siste årene, så hadde alle fremstått som ubrukelige. For hjelpen defensivt fra midtbanen har på sitt beste vært totalt fraværende og verre ble det etter hvert. Heldigvis virker det være noe vår nye manager tar tak i, og da blir det straks bedre arbeidsvilkår for våre forsvare også. Men så er det jo sånn at noen skal klage på alt og alle uansett, noen hogg stabber må det være.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this