Jump to content

Calum Chambers


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, Verminator5 said:

Mon tro hva som skjer med Chambers i sommer? Han har nå litt over ett år igjen på sin kontrakt. Han var vår beste forsvarsspiller før sin siste skade. Man så mot West Ham at det fortsatt bor mye i gutten. Er han verdt en gamble?

Ja. Det er verdt en gamble. Gi mannen forlenget kontrakt 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Mon tro hva som skjer med Chambers i sommer? Han har nå litt over ett år igjen på sin kontrakt. Han var vår beste forsvarsspiller før sin siste skade. Man så mot West Ham at det fortsatt bor mye i gutten. Er han verdt en gamble?

Dette er en no brainer. Seff forlenger vi med ham. For min del kan godt Bellerin selges. Jeg er fornøyd med Soares og Chambers. 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Tapapa said:

Dette er en no brainer. Seff forlenger vi med ham. For min del kan godt Bellerin selges. Jeg er fornøyd med Soares og Chambers. 

Chambers er en grei nødløsning på høyrebacken, men jeg mener vi må selge Bellerin og kjøpe en ny høyreback.

Chambers er i mine øyne potensielt en spiller som kan bidra som førstevalg. Ser gjerne at vi beholder han. Med Gabriel, Holding, Chambers, Mari, Saliba og Luiz så har vi veldig solid dekning i de bakre rekker. Dog kan vi gjerne kvitte oss med en av Luiz, Holding eller Mari for å skaffe bedre dekning på venstrebacken blant annet. Der er det altfor tynt med bare Tierney.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Stefanb said:

Chambers er en grei nødløsning på høyrebacken, men jeg mener vi må selge Bellerin og kjøpe en ny høyreback.

Chambers er i mine øyne potensielt en spiller som kan bidra som førstevalg. Ser gjerne at vi beholder han. Med Gabriel, Holding, Chambers, Mari, Saliba og Luiz så har vi veldig solid dekning i de bakre rekker. Dog kan vi gjerne kvitte oss med en av Luiz, Holding eller Mari for å skaffe bedre dekning på venstrebacken blant annet. Der er det altfor tynt med bare Tierney.

Jeg tror det er få her som ikke ønsker en back-up for KT. Jeg frykter vel at back-up'en heter Kolasinac. Det spørs om vi får solgt han. Schalke har neppe råd til å beholde han, da de allerede er klare for nedrykk. Vi er heldige om noen tar han gratis i sommer.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Tapapa said:

Jeg tror det er få her som ikke ønsker en back-up for KT. Jeg frykter vel at back-up'en heter Kolasinac. Det spørs om vi får solgt han. Schalke har neppe råd til å beholde han, da de allerede er klare for nedrykk. Vi er heldige om noen tar han gratis i sommer.

Spot on Tapapa Vi er heldige om noen tar ham gratis . Sokratis og Mustafi er i samme båt. De var ikke gode nok. Nå har vi en del spillere som har hevet nivået i klubben betraktelig. Det er det som skal til om vi skal komme opp på et høyere nivå. 

Chambers var veldig god mot WHU. Vil gjerne se flere kamper av ham før vi gir ham en kontrakt. En kamp er ikke nok for å få en lengere kontrakt med fet lønn. Vi må slutte med det tullet nå. Vi har brent oss på det flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Aston Villa is delighted to announce the signing of Calum Chambers from Arsenal. The versatile defender, who can operate at both centre-back and right-back, has agreed a three-and-a-half-year deal.

Chambers graduated into the first team from the academy at Southampton before earning a move to Arsenal in 2014. He has also enjoyed loan stints at Middlesbrough and Fulham.  Capped by England, the 27-year-old has made five appearances for the Gunners this season.  Welcome, Calum!

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, sas2002 said:

Ja fikk ikke ny kontrakt. Fin fyr men var dessverre ikke god nok.

Kontrakten hans gikk ut til sommeren, det var visst ingen planer om å fornye og Arsenal vil spare opptil 20 mill nok gjennom lønn og bonuser bl.a.

For åtte år siden tilbake i 2014 ble ham beskrevet som "the next young star" av britiske medier. En robust, sterk, kreativ og pragmatisk talent som kunne bekle flere ulike posisjoner og hadde en lysende karriere foran seg på klubbnivå og landslag. Gjennom årene ble han lånt ut, skader (ACL) og konkurranse gjorde at Chambers nådde aldri høydene hos Arsenal på lik linje som flere britiske spillere (Walcott, Chamberlain, Gibbs, Wilshere). 

Lykke til videre!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Dette er en overgang Chambers har fortjent. Ønsker ham lykke til!

Utvilsomt. Calum er en fantastisk fyr, og han hatt noen perioder hvor han virkelig lå an til å slå gjennom for oss.

Det er utvilsomt en spiller der inne. Håper han lykkes i Villa.

Adjø!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...