Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Vi får se hva som skjer, men så lenge vi får Pepe og Tierney til å signere på den prikkete linja så anser jeg dette som det klart beste overgangsvinduet vi noen gang har hatt. Får vi attpåtil inn en brukbar midtstopper (pluss kanskje kvitter oss med Mustafi, Elneny ++) så skal det sykt mye til å noen gang toppe dette.

Link to comment
Share on other sites

Monaco skal ha kommet med en forespørsel på Mustafi. Han skal være verdsatt til 270 millioner. Om Monaco vil gi det så spørs det vel hvor mye han forlanger i lønn. Lønnen Arsenal spillere forlanger skremmer de fleste vekk. 

Siste tids prestasjoner og ikke minst reaksjoner fra fansen burde medføre at han selv ser seg etter nye utfordringer.

Link to comment
Share on other sites

Litt rykter fra i dag,

Som Gunners68 skriver så skal Monaco være interessert i Mustafi.

Pepe skal ifølge ryktene gjennomgå den medisinske testen i ettermiddag. Selv om Pepe blir klubbens dyreste spiller så sier ryktene at det første avdraget (sommeren 2019) kun vil være på £20mill, resten blir fordelt utover kontraktsperioden (jeger usikker på om det betyr over fem år eller over deler av kontraktsperioden).

Ryktene om Rugiani forsetter også. Ryktene sier at det er snakk om en låneperiode på ett år med mulighet for kjøp neste sommer (hvis Arsenal ønsker det). Det skal visstnok koste Arsenal ca £5mill for låneperioden på ett år.

Dessverre så er det ganske stille når det gjelder Tierney.

Link to comment
Share on other sites

Blir kvi kvitt mustafi og får inn Rugani så er det bare å sprette konfettien.

 

Til info: Welbeck har ikke funnet seg ny klubb en drøy uke før seriestart. Ikke at jeg syns det er så merkelig. Men trodde klubber fra midten og ned kunne vært noe for han

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Rosicky07 said:

Blir kvi kvitt mustafi og får inn Rugani så er det bare å sprette konfettien.

 

Til info: Welbeck har ikke funnet seg ny klubb en drøy uke før seriestart. Ikke at jeg syns det er så merkelig. Men trodde klubber fra midten og ned kunne vært noe for han

Jeg har vel forstått det slik at det er nok av klubber som er interessert i han, problemet er at han kanskje er for "grisk". Det påstås at han krever £100k i uken og en sign-on bonus på ca £5mill. Dette er summer som få klubber er interessert i å betale. 

Welbeck har dog den fordelen at han ikke trenger å ha hastverk. Siden han nå er "free-agent" så blir han ikke rammet av overgangsvinduet. Han kan forsåvidt bero litt og vente på at det er en klubb som får litt panikk etter at vinduet stenger og på den måten kanskje få en bedre avtale enn i selve vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Ornstein melder at Pepe har landet og skal ta den medisinske testen idag. Vi er i dialog med flere klubber angående Mustafi. Skotten og en midtstopper kan fortsatt hende. Vi er i forhandlinger med Rennes for en overgang for Kos. Blir en spennende siste uke av vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Raul har nesten gjort mer for klubben på en sommer enn det Gazidis gjorde i 10 år. Det er så herlig at vi nå har en kompetent ledelse i klubben og Josh Kroenke virker også som en person som vil satse mye mer på klubben enn det faren har gjort. Kanskje er det håp likevel. Få inn en Tierney og en stopper nå så får jeg skikkelig trua igjen 👍

Link to comment
Share on other sites

Undertegnede har blitt overrasket etter at Korenke Jr sa de magiske ordene. Det virker som vi endelig skal få ryddet opp litt problemer, samtidig henter vi en spiller mange mange andre toppklubber (med cl) ønsket seg. At supportere i respektive lag plutselig mener at det er for dyrt og at Pepe er dårlig er bare gøy. Det er ett av Europas heteste navn i år. 

 

Ser ut som vi har solgt Bielik for 10mill pund nå også. Derby er klubben han går til. 4-5 for Kos og 20-30 for Mustafi så kan vi hente en stopper for rundt 50mill pund 👍

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Polljen said:

Du verden hvordan verden endrer seg for en supporter. For ett par uker siden var det rene dommedag her på forumet, nå virker det som flere er nær ved å nå himmelriket 😜

Det er vel lenge siden vi har hatt noe å juble for både på bane og i overgangs vindu . Endelig skjer det positive ting Polljen 🙂 Signerer Pepe og Tierney ser det lysere ut. Skulle det komme en midtstopper i tillegg så blir plutselig Kroenke Jr og Sr populære også 🙂 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Gunners68 said:

Det er vel lenge siden vi har hatt noe å juble for både på bane og i overgangs vindu . Endelig skjer det positive ting Polljen 🙂 Signerer Pepe og Tierney ser det lysere ut. Skulle det komme en midtstopper i tillegg så blir plutselig Kroenke Jr og Sr populære også 🙂 

Og hvis vi taper for mange poeng i de første fire kampene (inklusiv Pool og Tott) så går det fra himmel 😇 til helvete 😈 igjen 

Jeg er meget fornøyd med den offensive siden i overgangsvinduet. Får vi så inn en stopper (kjøp eller lån) og så en eventuell bonusovergang med Tierney, så skal det ikke komme et eneste vondt ord fra mine lepper når det gjelder overgangene.

Det eneste punktet jeg nok fremdeles vil bekymre meg over selv om vi får styrket alle de posisjonene jeg har ønsket, er det kollektive defensive spillet. Vi kan gjerne klage på feilene til alle de i backlinjen sist sesong, men de fire/fem der bak fikk for lite hjelp av resten av laget (inkludert treneren). Det hjelper lite hvor mange nye vi får inn bak hvis ikke det kollektive defensive spillet sitter. Selvsagt vil nye bedre forsvarere gi en bedre selvtillit i laget, men.........

Tross alt det "negative" i avsnittet over så er jeg pr dato optimist, ikke superoptimist (det lar jeg andre ta seg av), men relativt godt på den "rette" siden. Hvor lenge jeg forblir i optimistland får tiden vise 😆

 

Link to comment
Share on other sites

Vi brukte et par kamper sist sesong før vi fikk litt skikk på sakene , Polljen. Vel og merke så var det kamper i vår ubeseirede rekke på 22 kamper som vi kunne ha tapt - vi  hadde en del flaks. Når vi nå forhåpentligvis får inn noen nye ansikter så åpner vi muligens borte mot Newcastle med disse nye på laget - og det uten at de har spilt en eneste kamp for oss. Synd at disse signeringene kommer så sent , men de kommer godt med 🙂 Skulle det gå til helvete mot Pool og Tottenshit så kan vi likevel reise oss. 

Er spent på om vi klarer å prestere bedre kollektivt denne sesongen. Får Emery skikk på Øzil ? Håper også at vi for en gangs skyld klarer å unngå det skade helvete som pleier å ramme oss i november / desember hvert eneste år. 

Enn så lenge så er det positive tendenser Polljen 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Hete rykter på Coutinho nå... Snakk om lån fra Barca. Skjer dette og lite forsvarere inn: så skal vi visst score mer enn alle andre. Skjer det og i tillegg ett par inn bak: da er vi utfordrere og jeg blir dypt skuffet uten top3

Link to comment
Share on other sites

Coutinho inn uten at vi blir kvitt 2 av disse 3 : øzil, mhiki eller Iwobi er hodeløst slik troppen er balansert på nå. Er kritisk om ikke vi klarer å lande en stopper før vinduet stenger. For min del håper  jeg vi får solgt unna litt av daukjøttet også. Type øzil , mhiki , Iwobi , jenkinson , mustafi, elneny. Alle trenger ikke å gå dette vinduet , men på et 2 års perspektiv tviler jeg på at noen av disse er i klubben uansett

Link to comment
Share on other sites

Skrives så mye rart der ute for tiden og værre blir det nok siste uka. Derfor er Coutinho saken plassert i useriøse rykter, men likevel enkelte troverdige som melder det. Tviler på han kommer inn uten en evt omstrukturering i laget. Og håper heller ikke det skjer på bekosting av evt forsterkninger bak som er på trappene. Tierney inn og en CB så bør vi være fornøyde 

Link to comment
Share on other sites

Coutinho ville vært en fin forsterkning, men da er det bare å kvitte seg med HM7. De to (egentlig det samme for Øzil) kan ikke være på banen samtidig. Cout har ikke lykkes så godt i Barcelona da han er absolutt best når han spiller med folk som er villig til å gå på løp rundt seg. I Liverpool hadde han folk som stakk i dybde og det skapte rom. I Barca er det 4 spillere fremover som alle vil ha ball på fot. Da blir han mye mindre effektiv. I Arsenal med Laca, Pepe og Auba kan han bli ekstremt nyttig.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det er litt roligere på ryktefronten så kommer det i dag et rykte fra Tyskland (Bild) om at Arsenal skal ha budt €60mill for Red Bull Leipzigs midtstopper Dayot Upamecano. Budet skal ha blitt avslått da spilleren har en utkjøpsklausul på €100mill. I flg ryktet så forstår Bild det slik at Arsenal vurderer å komme med et forbedret bud før vinduet stenger.

Men som sagt det er bare et (uverifiserbart) rykte.

Link to comment
Share on other sites

Enda ett fullstendig uverifiserbart rykte:

Etter at Wayne Rooney nå kommer til å forlate MSL og D.C. United så skal den amerikanske klubben tydeligvis ha blinket ut Mezut Özil som en mulig erstatter. Ryktene sier at representanter for Özil skal besøke D.C. United i løpet av de kommende dagene.

Det er verdt å merke seg at det ikke er snakk om en eventuell overgang i dette vinduet, en hypotetisk overgang vil være fra januar 2020. Rooney som skal bli spillende trener i Derby forlater ikke den amerikanske klubben før den inneværende sesongen er over.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...