Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

I dag skal ryktene ha det til at vi har gitt et bud som er langt unna det Lyon vil ha for Aouar. Det må kunne gå an for en klubb som Arsenal og skaffe de pengene som skal til for å signere han. 

Ser ikke ut som om vi får solgt noen heller. Det går tregt med å bli kvitt noen. Stort sett snakk om utlån. 

Link to comment
Share on other sites

Det har plutselig dukket opp noen rykter om at Niles muligens går til Manure for £20 mill. Skjer det blir jeg fryktelig skuffet og forbanna. 

Jeg blir litt mindre forbannet hvis vi henter både Aouar og Partey etter det, men vil fortsatt være skuffet. Hvis vi absolutt skal selge ham(jeg håper vi beholder ham) håper jeg i det minste han ikke går til en direkte rival. 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Simbad said:

Det har plutselig dukket opp noen rykter om at Niles muligens går til Manure for £20 mill. Skjer det blir jeg fryktelig skuffet og forbanna. 

Jeg blir litt mindre forbannet hvis vi henter både Aouar og Partey etter det, men vil fortsatt være skuffet. Hvis vi absolutt skal selge ham(jeg håper vi beholder ham) håper jeg i det minste han ikke går til en direkte rival. 

Fake news. Manure har gått ut og sagt at de ikke er ute etter Niles.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tony said:

Marseille har kontaktet Arsenal for  å undersøke muligheten til å låne Guendouzi. 

Lån ut / selg. Ikke nødvendig å ha en guttunge gående rundt som tydeligvis ikke har villet innrette seg etter Arteta. Han er ikke med i de troppene Arteta har tatt ut i PL kampene. Ikke engang i ligacupen. Det sier meg at Matteo ikke har noen fremtid under Arteta. Samme gjelder Øzil.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Gunners68 said:

Nå skal ryktene ha det til at både PSG og Real Madrid er interesserte i Aouar.

Bare tull. Journalistene som dekker Real Madrid gikk ut så og si momentant etter at dette kom fra ikke så seriøse kilder i Frankrike og avfeide ryktene. Perez (Real's president gikk også ut tidligere i uken og sa at Real Madrid var ferdig med innkjøp i år).

Når det gjelder PSG så er det også ikke veldig troverdig. Lyon trenger desperat penger så fort som mulig. Ryktene rundt PSG er at de ønsker han på lån med opsjon på kjøp neste år.. når man tar i betraktning de mer troverdige ryktene rundt PSG i sommer så har de ikke mye penger å rutte med. F.eks. så hadde de ikke råd til å kjøpe Bellerin eller Alli. Sistnevnte tilbød de hele €3M for å få på lån f.eks.. det samme gjelder for Juventus også. Franske medier har nevnt de støtt og stadig, mens de som dekker Juventus ikke har meldt det samme.

Dette er typisk Aulas (Lyon's president). Han elsker å prate og er en mester i bullshit og pisspreik. Det er også erketypisk franske medier for å skape blest og klikk. Bare se på overgangen til Gabriel tidligere i sommer.. når alle de seriøse journalistene sa at avtalen var klappet å klar så kom "plutselig" Manchester United inn i bildet i siste time..

Det er nok ingen tvil om at Aouar er på blokka til de fleste store klubbene i verden, men akkurat i sommer så er det kun Arsenal som har kommet med et konkret tilbud til Lyon.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...