Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Er ganske sikker på at det er pga streik.

 

For min del så gleder jeg meg bare til å bli ferdig med eksamenen. Følelsen jeg kommer til å ha når jeg stormer ut av eksamenslokaet kommer til å bli legendarisk. Har på følelsen av at jeg kommer til å gjøre det greit, så nå gjelder det bare å få seg et par timer søvn. Kom forøvrig opp i Økonomi og ledelse.

Link to comment
Share on other sites

Blir streikeavgjørelse på skolen Mandag, altså, vi har vanlig skole mandag, men de avgjør om det er forsvarlig å være på skolen lenger i og med at vaskedamene streiker. Alle søppelkassene er fulle og flyter over, doene er ekle og tomme for dopapir og det ligger søppel, skitne talerkner og glass overalt.

Link to comment
Share on other sites

Blir streikeavgjørelse på skolen Mandag, altså, vi har vanlig skole mandag, men de avgjør om det er forsvarlig å være på skolen lenger i og med at vaskedamene streiker. Alle søppelkassene er fulle og flyter over, doene er ekle og tomme for dopapir og det ligger søppel, skitne talerkner og glass overalt.

 

Ring mat og helse tilsynet dere B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I morgen tidlig drar jeg til Østerrike for å dekke Arsenals pre-season for Arsenal Norway. Herregud som jeg gleder meg :blink:. Jeg regner med å ta en del filmer og bilder, så jeg kan sikkert last opp en del når jeg kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...