Jump to content

2017.12.02 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Vi er igjen vår egens værste fiende ved at vi STØTT og STADIG gjør idiotiske valg. Wenger kan bare droppe standardfrasen om at vi må lære av våre feil og analysere. Det er ikke et snev av forbedring. På lilleputten (femmerfotball) lærte jeg om farlig tversover utenfor egen 16-meter. Til nå i sesongen har vi havnet bakpå utelukkende pga slik feil sikkert rundt 30% av Kampene.

Link to comment
Share on other sites

 

Samme her. Latterlig av forsvaret vårt. I praksis tapte de kampen for oss i dag før 10 minutter var spilt.

 

Ellers er Lacazette latterlig mye bedre enn Lukaku. Tror han har touchet ballen 3 ganger så langt denne kampen.

Joda, men se på avslutningsteknikk en til Lukaku. Det var bare en feberredning fra de Gea som hindret scoring ?

Link to comment
Share on other sites

Joda, men se på avslutningsteknikk en til Lukaku. Det var bare en feberredning fra de Gea som hindret scoring

 

Ja var en drøy avslutning fra han. Lå jo sidelengs i lufta også under avslutningen. :lol:

 

Ellers synes jeg vi ser veldig mye mer farlige ut fremover i 4-3-3 formasjonen enn 3-4-3, men nå er jo ikke akkurat dette under "vanlige forhold".

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fornøyd med responsen. Thats it

 

Quoter deg på den, vi har vært 100% bedre enn United...

Viktig at vi går ut i andre omgang som vi avslutta 1omgang, og kjører på å får et kjapt mål!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...