Jump to content

2017.12.02 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Snytt for totalt 3 straffer. Koscielny skulle hatt rødt.

 

Spennende å se hvem som spillernintippelogaen neste år. Ranheim eller Sogndal?

 

BE

 

Hvorfor skulle Koscielny hatt rødt?

 

Byttet av Xhaka var for øvrig det som virkelig knekte spillet vårt her mener jeg. Etter han ble tatt av banen så har ikke midtbanen hengt sammen i det hele tatt. Dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Snytt for totalt 3 straffer. Koscielny skulle hatt rødt.

 

Spennende å se hvem som spillernintippelogaen neste år. Ranheim eller Sogndal?

 

BE

 

Snytt for 2, Koscielny skulle absolutt ikke hatt rødt....

Link to comment
Share on other sites

I trådens førstepost kom jeg inn på at mangel på konsentrasjon kunne være det som kunne tape denne kampen for oss, og jeg vil påstå at det dessverre var det som skjedde. Men selv om Kos og Mustafi vil fremstå som våre syndebukker så var hele laget "avslått" i starten av kampen. Frem til 2-0 så var United rett og slett klart bedre enn Arsenal.

 

Det er jo tydelig at det skjedde noe (positivt) med våre spillere etter at vi la om formasjonen, og selv om vi tapte så ble jeg imponert av innsats og spill i resten av kampen. De Gea redder Uniteds tre poeng, og selv om United var nær ett mål eller to til så var det bare marginene (og et manglende) straffespark som gjorde at vi ikke fikk poeng i dag.

 

Uniteds tredje mål er noe som lett skjer når vi spiller til de grader så offensivt på jakt etter en utligning. Jeg klandrer ingen for det målet.

Link to comment
Share on other sites

3 straffer uten tvil. Men det går fort... jeg er ikke så skuffet som vanlig over resultatet. Håper ikke gutta tror dette var en kamp der de var dårligere. For vi var bedre enn United uten tvil..

 

Lacazettes beste kamp. Han er ett monster. Ellers var det egentlig bra utenom kos og mustafi.

Link to comment
Share on other sites

 

Du vet at det ikke er en regel i fotball som tilsier at felling som siste mann gir rødt kort?

Det var vel en slik regel tidligere mener jeg, men den ble vel endret for ett år eller to siden.... Etter dagens regler så var det ikke rødt.
Link to comment
Share on other sites

3 straffer uten tvil. Men det går fort... jeg er ikke så skuffet som vanlig over resultatet. Håper ikke gutta tror dette var en kamp der de var dårligere. For vi var bedre enn United uten tvil..

 

Lacazettes beste kamp. Han er ett monster. Ellers var det egentlig bra utenom kos og mustafi.

Hadde det ikke vært for tversoveren så hadde det ikke vært så mye å utsette på Kos.

 

Men, akkurat som deg, så er jeg på langt nær så skuffet som jeg normalt ville vært etter et tap mot United.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...