Jump to content

2017.12.02 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2016-2017 manchesterunited.png?itok=RVqLYL-6 manchester United


Lørdag 2. Desember 2017, 18:30. Emirates Stadium


Premier League - 15. serierunde


Kampen sendes direkte TV2 Sport Premium



Lacazette sliter med lysken etter kampen mot Huddersfield og spiller dessverre ikke mot Man U.



Jeg er overbevist om at Arsenal pr dato er gode nok til å slå United, men de krever at laget er like disiplinerte som det var mot Tottenham. Hvis Arsenal er like ukonsentrerte som de var i omtrent halve kampen mot Huddersfield da blir det ikke hoe hyggelig å være en Gooner på lørdag.



Laget sier i stor grad seg selv. Laca er ute og det store spørsmålet er om hvem det er som skal erstatte han. Giroud viste i går han er en måltyv når forholdene er lagt til rette for han, om han er den rette mot United vet jeg ikke. Welbeck er en sliter som virkelig gir alt, men så var det effektiviteten foran mål da. Sanchez har blitt brukt som spiss, men han har en tendens til å legge seg lavt slik at vi i praksis spiller med en "forsterket" midtbane". Jeg er usikker, men velger å ta sjansen på vår franskmann.


I B2B-rollen så har vi to alternativer Ramsey og Wilshere, som har forskjellige styrker, jeg velger å gå for Jack siden jeg tror han er den mest defensivt disiplinerte av de to. Jag antar at Wenger kommer til å velge Ramsey.



Mitt lag mot ManUre:



Cech


Kos - Mus - Monreal


Bellerin - Wilshere - Xhaka - Kolasinac


Özil - Sanchez


Giroud


Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Hadde elsket om vi "slapp løs" Nketiah mot United. Som de gjorde med Rashford mot oss. Giroud er og blir en super-sub i mine øyne. Hvis Nketiah ikke gjør noe ut av seg så vil vi få det beste ut av Giroud når han kommer innpå.

 

Cech

Koscielny - Mustafi - Monreal

Bellerin - Ramsey - Xhaka - Kolasinac

Özil - Alexis

Nketiah

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig spent på kampbildet i morgen. United mangler sine 2 beste stoppere , muligens matic. Tipper vi kommer til å ha ball mye , uten at det plager jose nevneverdig. Om det blir scenarioet er Ikke giroud dum å ha, han river lindeløf, smaling og rojo i stykker på fysikk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har like stor tro på jinx som jeg har på Chambers/Holding.

 

BE

Generelt sett så er jeg på linje med deg, Ben Elfen, når det gjelder jinxing. Jeg har dog likevel tidligere delvis tatt på meg skylda da United stoppet den fantastiske rekken uten tap som "the Invincibles" hadde (på grunn av en "Jinx" )?.

 

Det er vel noe som heter "ingen regel uten unntak" ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...