Jump to content

2017.12.02 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

Da er vi uenige ;) Med spillerne til rådighet hadde han lite valg med hvem han skulle bytte inn for mustafi. Jeg syntes byttet gir seg selv, det måtte en offensiv spiller inn. Om vi så la om til plan B strides det om. Kommentatorene på kanalen som jeg så på, var usikkre på hva som egentlig var formasjonen. Det kunne virke som vi gikk over til 4-4-2, mens i teorien ble det 2-6-2 eller noe. Nå var det jo tilnærmet powerplay hele tiden, og de få gangene de prøvde seg var det somregel en god takling enten av midtbanen eller en av de to forsvarerene igjen (kos og monreal). Nå falt naturlig nok kolasniac og bellerin ned de gangene united hadde ballen selvsagt.

 

Jeg verken liker eller støtter wenger i særlig grad lenger heller, men poenget mitt står og som jeg forsøkte å poengtere var at det var en oppfattning generelt om managere. Ett lag som ikke henger sammen i en omgang, men som ved hjelp av noen bytter og en pause snur det hele føler jeg er ett mye bedre eksempel på god ledelse. Og ja man trenger ikke løpe like mye i den tekniske sonen som spillerne for at man skal være engasjert, men samtidig ser man "nymotens" trenere ofte være mer aktiv, og gjerne tilkalle seg kaptein eller nøkkelspillere for konkrete beskjeder underveis; Altså en taktisk endring underveis i en omgang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...