Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det var to fantastiske feberredninger på overtid fra 1-1. United ble vel også snytt for en straffe selv om Evra falt realtivt lett :P Herlig når slikt faktsik går i mot United

La oss håpe trenden forsetter :)

Men bør nok nemne at dem spillte med langt ifra toppet lag.

Link to comment
Share on other sites

Det var ingen som skjønte noe av avgjørelsen før 5 min etter straffen. Var umulig å se med en gang, men etter de viste reprisen så man klart av Vidic hold Pompey spilleren i trøya. Helt sykt at linjedommeren klare å se det

Tøfft og utrulig bra gjort at en linjemann vinker på slike ting. Når vi er inne på det bør vi kanskje ikke kalle han linjemann men assistent dommer :(

Link to comment
Share on other sites

Men det er fortsatt utrolig at United kan vinne så mye så forferdelig ufortjent, etter det jeg har sett idag skjønner jeg utrolige lite av at Portsmouth ligger nederst!

og utaka sin sjanse der var helt utrolig!!

Link to comment
Share on other sites

At lag ikke forstår at det finnes enkelte ting man ganske enelt ikke kan tillate seg mot Manu er helt utrolig.

Sitter og ser på Manu- Tott og Tottenham har tydeligvis glemt det aller viktigste mot Manu - p hindre dem i å skyte fra 16-25 meter. Det er så typisk Manu å score slike mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blir spennende å se om SAF har noe vondt å si om Rooney etter matchen nå da. De engelske kommentatorene var ganske farget over at det var deres egen kjæledegge som falt, ville ikke innrømme filmingen før de hadde sett reprisen 4-5 ganger..

 

Forøvrig imponert over Villa, veldig giftige fremover..

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om SAF har noe vondt å si om Rooney etter matchen nå da. De engelske kommentatorene var ganske farget over at det var deres egen kjæledegge som falt, ville ikke innrømme filmingen før de hadde sett reprisen 4-5 ganger..

 

Forøvrig imponert over Villa, veldig giftige fremover..

 

Rooney divet vel ikke med vilje, tror det kom et vindkast som gjorde han litt ubalansert og dette var årsaken til at han falt! :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 12 2009, 07:34 PM) 182744[/snapback]

Rooney divet vel ikke med vilje, tror det kom et vindkast som gjorde han litt ubalansert og dette var årsaken til at han falt! :)

Jeg tror heller det var Rooneys utrolige vinnervilje, taktiske genistreker, herlige innstilling og innstinkt som gjorde at han filmet. I motsetning til filme-Eduardo som burde vært halshogd for å prøve og JUKSE seg til straffespark, samtidig sette sporten i vanry og gjøre narr av dommerne og alt som har med fotball å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Slik ser altså tabellen ut etter dagens kamper:

 

091212083709787492.png

 

Vinner Arsenal kampen i morgen og henge kampen mot Bolton, vil the gunners da være a poeng meg utd, dvs 3 poeng bak Chelsea..

Noen som sa vi var ute av gull kampen?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...