Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

...Og da er Macheda-skryte startet for fullt. Er det mulig...

 

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552251

 

Idiotisk. Gutten stod i veien for skuddet til Carrick, og det var bare FLAKS som gjorde at den gikk inn. Ser også noen har kommentert det samme på VG.

 

Er greit nok at målet hans mot Villa var bra, men det gjør han ikke til verdens største talent eller en sinnsyk god spiller for det. Hadde faktisk aldri hørt om han før nå :)

Link to comment
Share on other sites

Da tar jeg meg en tur på dagbladet nett. Her kommer noen artikler jeg rasket sammen på kort tid. Alle handler om Macheda, Macheda og Macheda:

 

Fryktet Macheda måtte legge opp

Han må holde bena på jorden

Alt han tar i blir til gull

Sir Alec ba Solskjær gi Macheda en gulrot

Fansen elsker Machedas Gerrard-parodi

 

Er dette sprøtt, eller er dette sprøtt? Gutten har sant nok vært sist på to viktige mål, og det første var både pent og tydeligvis mer enn en deflection, men det får da være grenser!

Link to comment
Share on other sites

Da tar jeg meg en tur på dagbladet nett. Her kommer noen artikler jeg rasket sammen på kort tid. Alle handler om Macheda, Macheda og Macheda:

 

Fryktet Macheda måtte legge opp

Han må holde bena på jorden

Alt han tar i blir til gull

Sir Alec ba Solskjær gi Macheda en gulrot

Fansen elsker Machedas Gerrard-parodi

 

Er dette sprøtt, eller er dette sprøtt? Gutten har sant nok vært sist på to viktige mål, og det første var både pent og tydeligvis mer enn en deflection, men det får da være grenser!

 

Er bare en Manchester United spiller som får så sykt mye publisitet av norske medier, enten det, eller så må han være norsk. F.eks. Moa.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 12 2009, 11:45 PM) 164960[/snapback]

Da tar jeg meg en tur på dagbladet nett. Her kommer noen artikler jeg rasket sammen på kort tid. Alle handler om Macheda, Macheda og Macheda:

 

Fryktet Macheda måtte legge opp

Han må holde bena på jorden

Alt han tar i blir til gull

Sir Alec ba Solskjær gi Macheda en gulrot

Fansen elsker Machedas Gerrard-parodi

 

Er dette sprøtt, eller er dette sprøtt? Gutten har sant nok vært sist på to viktige mål, og det første var både pent og tydeligvis mer enn en deflection, men det får da være grenser!

 

Er bare en Manchester United spiller som får så sykt mye publisitet av norske medier, enten det, eller så må han være norsk. F.eks. Moa.

Get used to it. Var vel slike takter da Welbeck også scorte. Når en så ung spiller presterer godt over en hel måned, er han verdig en artikkel. Jeg lurer på hvor mange artikler Fabregas ville fått i sitt navn dersom han spilte for Man U....

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 12 2009, 11:45 PM) 164960[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Da tar jeg meg en tur på dagbladet nett. Her kommer noen artikler jeg rasket sammen på kort tid. Alle handler om Macheda, Macheda og Macheda:

 

Fryktet Macheda måtte legge opp

Han må holde bena på jorden

Alt han tar i blir til gull

Sir Alec ba Solskjær gi Macheda en gulrot

Fansen elsker Machedas Gerrard-parodi

 

Er dette sprøtt, eller er dette sprøtt? Gutten har sant nok vært sist på to viktige mål, og det første var både pent og tydeligvis mer enn en deflection, men det får da være grenser!

 

Er bare en Manchester United spiller som får så sykt mye publisitet av norske medier, enten det, eller så må han være norsk. F.eks. Moa.

Get used to it. Var vel slike takter da Welbeck også scorte. Når en så ung spiller presterer godt over en hel måned, er han verdig en artikkel. Jeg lurer på hvor mange artikler Fabregas ville fått i sitt navn dersom han spilte for Man U....

 

Tenk på Wilshere også, hadde sikkert blitt hyllet til tusen for prestasjonene sine i Carlin Cupen.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 12 2009, 11:45 PM) 164960[/snapback]

Da tar jeg meg en tur på dagbladet nett. Her kommer noen artikler jeg rasket sammen på kort tid. Alle handler om Macheda, Macheda og Macheda:

 

Fryktet Macheda måtte legge opp

Han må holde bena på jorden

Alt han tar i blir til gull

Sir Alec ba Solskjær gi Macheda en gulrot

Fansen elsker Machedas Gerrard-parodi

 

Er dette sprøtt, eller er dette sprøtt? Gutten har sant nok vært sist på to viktige mål, og det første var både pent og tydeligvis mer enn en deflection, men det får da være grenser!

 

Er bare en Manchester United spiller som får så sykt mye publisitet av norske medier, enten det, eller så må han være norsk. F.eks. Moa.

Tok jo helt av der ei stund når Moa vist nok skulle til manure og ta over etter OGS.

Link to comment
Share on other sites

For et mål det var av Klyse McKlysa mot Port. 104 km/t fra 35 m. Desverre et av de beste målene je har sett på lenge. Måtte kremmerhusene legges igjen på treningsfeltet resten av sesongen av han karen der

Synes Walcot sitt var bddre siden det sa mer om skills, Ronaldo sitt skudd var for pent til å være pent, hender med jenter av og til, at de er for pene og da blir mindre pene :D

Link to comment
Share on other sites

Når han skyter så mye som han gjør i kamper er det ikke rart at han får noen kremmerhus. Men det er bare å ta av seg hatten for det skuddet. Fantastisk skuddteknikk. Når man ser målet på nyttt, zoomer kamera inn på han og man kan se at idet ballen forlater foten hans at det kommer til å bli en suser. Jeg lurer dog på om keeperen kan ta ballen. Keeperen står neppe helt til den ene siden og skudde går på tvers over mot den andre siden, men ikke helt inne ved stangen. Noen som har noen gode videoer av målet (bortsett fra det på 101greatgoals)?

Link to comment
Share on other sites

Hadde Helton tatt 1-2 steg til siden før han slenger seg, hadde han tatt den lett. Men han står jo dønn rolig og tar ikke ett eneste skritt før kan kaster seg etter ballen i det den passerer han. Dårlig keeperspill.

Enig, det er slike ting som skiller en god keeper fra en veldig god keeper. En veldig god keeper hadde nesten gått bort å plukket ned den ballen. En veldig god keeper gjør nesten aldri fantomredninger. Han får det til å se enkelt ut.

Link to comment
Share on other sites

Ahhh, det gjorde godt etter vårt mageplask i går! Skadefryd er bedre enn ingen fryd :(

Link to comment
Share on other sites

ÅÅ, så deilig det var å så den arrogante straffen til Berbatov bli reddet, og herlig at Everton vant til slutt! ;)

Nå er det opp til oss å sørge for at det heller ikke blir noen CL-triumf på de røde jævlene fra Manchester!

Det var skikkelig dårlig straffe fra Berbatov. Han har ikke vert den spillernen jeg fryktet at han kom til å bli denne sesongen. 30 mill for han må vel nesten betegnes som et bomkjøp på lik linje med Robbie Keane?

Link to comment
Share on other sites

ÅÅ, så deilig det var å så den arrogante straffen til Berbatov bli reddet, og herlig at Everton vant til slutt! ;)

Nå er det opp til oss å sørge for at det heller ikke blir noen CL-triumf på de røde jævlene fra Manchester!

Det var skikkelig dårlig straffe fra Berbatov. Han har ikke vert den spillernen jeg fryktet at han kom til å bli denne sesongen. 30 mill for han må vel nesten betegnes som et bomkjøp på lik linje med Robbie Keane?

 

Han er ikke i nærheten av å være et bomkjøp sammenlignet med Keane, definitivt ikke verdt 320 millioner kroner, men det er få som klarer å leve opp til en slik prislapp. Mener å huske at han var veldig god i perioden før jul og til rundt midten av februar, har vel 9 assists og 8 mål i PL.

 

Med tanke på det så kan man jo bare se på Rooney, han har 9 mål i PL og har vel 1 assist, men ingen betegner han som en flopp, men nå mener jeg Rooney er overvurdert som fy uansett..

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 20 2009, 10:58 AM) 165789[/snapback]

ÅÅ, så deilig det var å så den arrogante straffen til Berbatov bli reddet, og herlig at Everton vant til slutt! ;)

Nå er det opp til oss å sørge for at det heller ikke blir noen CL-triumf på de røde jævlene fra Manchester!

Det var skikkelig dårlig straffe fra Berbatov. Han har ikke vert den spillernen jeg fryktet at han kom til å bli denne sesongen. 30 mill for han må vel nesten betegnes som et bomkjøp på lik linje med Robbie Keane?

 

Han er ikke i nærheten av å være et bomkjøp sammenlignet med Keane, definitivt ikke verdt 320 millioner kroner, men det er få som klarer å leve opp til en slik prislapp. Mener å huske at han var veldig god i perioden før jul og til rundt midten av februar, har vel 9 assists og 8 mål i PL.

 

Med tanke på det så kan man jo bare se på Rooney, han har 9 mål i PL og har vel 1 assist, men ingen betegner han som en flopp, men nå mener jeg Rooney er overvurdert som fy uansett..

Enig med at Rooney er overvurdert til de grader. Er enda ganske ung og har mange år forran seg. Ser for meg at han blir en off. midtbane spiller om noen år. Han er knallhard i duellene, jobber og sliter som en maur hele tiden, men ikke direkte målfarlig. Målfarlig var det Berbatov som skulle være. Når du kjøper en etablert PL spiller til en prislapp av 320 mill så ligger det i kortene at han skal være tett oppunder 20 ligamål i en sesong. Viss ikke mer. Så mange mål som dette er ikke Berbatov inærheten av. Vertfall ikke sånn som det ser ut nå.

 

Ok, det han er kanskje ikke like stor flopp som Robbie Keane. Men det er jammen ikke langt unna!

Keane puttet 5 ligamål for Liverpool før han ble selgt tilbake. Han ble kjøpt for 20 mill og selgt for 10 mill? Det gir 2 mill per seriemål.

Berbatov på sin side, ble kjøpt for 30 mill, har skåret 9 seriemål. Dette gir en pris per mål på 3.33 mill. Altså mer enn Keane.

Vett det ikke bare kan ses ut fra pris per mål. Men Det gir vertfall en pekepinn på hvordan det har gått så langt.

Synest også det var rart at Keane ikke fikk mer tid på og vise seg fram i Liverpool. Men så er fotballen idag, krever superspill fra første ballberøring. Noe som verken Keane eller Berbatov har klart å fått til, vertfall ikke fram til nå.

Link to comment
Share on other sites

Med en gang Ferdinand ble skada, og Rooney var ute med karantene tok Manu bare 6 av 12 poeng i serien (skulle bare hatt 2 av 12), så det bare viser hvor viktig verdens beste midtstopper er. Sammen med Vidic er de verdens beste ms-par, mens det går langt verre for Vidic uten Ferdinand ved siden av seg. Med en gang Manu får et pr skader, så er det så mye snakk om hvor uheldig e de er osv. Sannheten er at de nesten aldri har nøkkelspillerne sine skadet.

Vi er konstant plaget med skader, så sett ut fra det har sesongen vært bra. Feilen er bare at det virker som om man som Arsenalfan ikke kan regne med at det vil bli færre skader neste år. Jeg mener vi hadde vunnet i fjor, og kanskje i år også, om vi hadde vært heldigere med skader.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...