Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg tror det får konsekvenser. Om jeg husker riktig har Rednose hatt problemer med FA tidligere i sesongen, så de ser nok ikke helt blidt på dette heller.

 

Det er en myte at Ferguson slipper unna med alt :D

Har det skjedd noe ennå?

Link to comment
Share on other sites

Artig Lesing

 

BE

 

He he, jeg satt og glisa mens jeg leste dette. Har egentlig ventet på noe slikt i en lang stund. Jeg prøvde å finne ut av Glazers økonomiske disposisjoner og hvor mye han eventuelt har tapt det siste året uten hell. En som gearer sine investeringer så til de grader må jo bare slite i disse dager.

 

Måtte klubben bli degradert til 4. divisjon :D

Link to comment
Share on other sites

bombe?

- Vi stenger rommene hans(Ronaldo) bra, og gjør en kanoninnsats i forsvaret. Han skapte ikke så mye på Råsunda heller, så han kan vel ikke mye bedre, sier Nilsson.

Han er jo en flopp i forhold til i fjor. Fergie burde senket lønna hans - han er blitt lurt.

 

Morsomt at mine "kjære" kjente fortsatt mener Ronaldo er best i verden.

Link to comment
Share on other sites

Hadde en drøm i natt om at Fulham knuste United 9-0 på Craven Cottage. Og etter kampen leste jeg på VG , og der stod det " Hangeland og co senket United"

 

Er vel noen som sier at de drømmene vi husker går i oppfyllelse :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2009, 11:25 PM) 163994[/snapback]

Ronaldo: - Det plager meg ikke hva Larsson sier, fordi jeg vet at jeg ikke filmer, og det er alt som betyr noe.

 

Han må jo være tilbakestående..

Har tenkt det samme, han må mangle litt på og kunne spille med full kortstokk.

Link to comment
Share on other sites

Undrer meg noen ganger over meg selv.

MU er det laget jeg minst liker vinner ligaen.

Men i kveld håper jeg de slår Aston Villa.

Dette betyr vel at jeg setter de positive følelser for Arsenal høyere enn hvem jeg ikke håper vinner ligaen. Og det er jo bra.

Tror at det er greit med null poeng til AV i dag, sett fra vårt ståsted.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva som skjer, vil det være noe bra i det. Jeg lar kampen gå av seg selv og skal glede meg over utfallet uansett hvs det blir.

 

Det er egentlig ingen krise om Villa skulle vinne ettersom vi vant i går, men det hadde jo vært greit å få trykket dem enda lengre bak. Samtidig håper jeg at Liverpool stjeler gullet foran ManU. Akkurat som mange andre. Kanskje jeg tør å håpe på uavgjort.. 0-0 med masse skader og utvisninger. :)

Link to comment
Share on other sites

Vel, Manscum mangler Vidic, Rooney og Scholes(som sikkert ikke hadde startet kampen uansett).

 

Villa har et stortap å hevne fra sist, mens manu også har to sure tap på rappen de må prøve å heve seg fra. Dette føler jeg er en skikkelig 50/50-kamp, men landslagspausen kom kanskje mest beleilig på Villa med tanke på at flere spillere fikk hvilt?

Gjenstår å se, men jeg blir ikke sur om Villa tar 3 poeng i dag...

Link to comment
Share on other sites

United mangler Berbatov også.

 

Er selv også litt nølende til hva jeg håper på, men i og med vi skal møte både United og Pool borte, kunne det vært greit med en seier til United for å sikre CL-kval.

 

Vil ikke ha United-gull, men vil egentlig ikke ha Pool-gull heller. Alltid morsomt å komme med til Pool-supportere: "Hvem er de fire store i England?" Svar : Arsenal, United, Chelsea og Blackburn:)

Link to comment
Share on other sites

United mangler Berbatov også.

 

Er selv også litt nølende til hva jeg håper på, men i og med vi skal møte både United og Pool borte, kunne det vært greit med en seier til United for å sikre CL-kval.

 

Vil ikke ha United-gull, men vil egentlig ikke ha Pool-gull heller. Alltid morsomt å komme med til Pool-supportere: "Hvem er de fire store i England?" Svar : Arsenal, United, Chelsea og Blackburn:)

må ikke glemme chelsea hjemme! vi har hatt et betydelig enklere kampprogram enn villa i det siste, så man skal ikke ta det for gitt at vi har sikre 4. plassen.. Men uansett er det ingen tvil om at laget som nå spiller er helt annerledes enn det laget som spilte i oktober/november! er optimist med tanke på fortsettelsen :)

Link to comment
Share on other sites

Fy faen er det mulig!! Utrolig tåpelig gjort av Milner, og Manure får indirekte frispark innenfor 16-meteren. Selvfølgelig setter Ronaldo den i lengste hjørnet..

 

Ikke lang tid i forveien viser possesion 30%-70% i favør Villa, som var det klart beste laget frem til dette skjedde...

Link to comment
Share on other sites

Fy faen er det mulig!! Utrolig tåpelig gjort av Milner, og Manure får indirekte frispark innenfor 16-meteren. Selvfølgelig setter Ronaldo den i lengste hjørnet..

 

Ikke lang tid i forveien viser possesion 30%-70% i favør Villa, som var det klart beste laget frem til dette skjedde...

 

Vår erkefiende Carew utlignet akkurat :)

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis. Fullt fortjent for Villa, og de har fortsatt vært det beste laget. Håper de fortsetter å gå for enda et mål i 2. omgangen. Forsvarsrekka til manu er ikke akkurat skremmende: Neville-O'Shea-Evans-Evra.

 

I tillegg virker det som om en del av spillerne til Villa har hatt godt av landslagspausen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...