Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Med plussmål mener man resultatet av antall scorede minus antall innslupne (dersom det blir et positivt resultat). Men det er riktig at vi har scoret flest.

 

Aye sant, my bad.. trodde han mente flest scorte av en eller annen grunn :)

Link to comment
Share on other sites

33 år gamle Paul Scholes og 34 år gamle Ryan Giggs er gårsdagens menn. Dette ville da Wenger sett for lenge sidan. Dette er ei relevant samanlikning: Wenger selde Pires og Henry, medan Ferguson held på to av sine gamle stjerner. Enten har Ferguson byrja å bli gammal og sentimental, eller så har han feila i å henta fullgode erstattarar. Sett frå ein Man. Utd. ståstad er dei vorte skremmande avhengige av Rooney og Ronaldo. Utan desse to har dei faktisk ikkje noko særleg å by på offensivt.

 

Med siger i morgon, kan det godt vise seg at dette var helga då pendelen svinga i vår retning for godt. Tatt i betraktning vårt unge lag, har eg enno ikkje teke Arsenal's gullsjansar heilt seriøst. Men no er det alvor.

Link to comment
Share on other sites

En seier i dag for oss er som å strø salt i såret til ManU, DEILIG ! :):D

Link to comment
Share on other sites

Eit tap i dag for oss vil vere eit mareritt. Overskrifta i avisa etter gårsdagens kamp kunne like godt vore "United legger press på Arsenal", for no har vi sjansen, og presset er der absolutt. Håper det berre er eg som blir ekstra nervøs og byrjar å katastrofetenke av slikt...

 

Når det er sagt, så trur eg på seier i kveld, og deilig luke ned til dei raude jævlane. Så skal vi til Old Trafford å spille cup. Dersom vi ryk ut av cuppen og europa i løpet av eit par veker no, så vil ei 5 poengs luke vere meget viktig å ha. Eg hugsar med gru for nokre sesongar sidan, då vi rauk ut av cup og europa meir eller mindre samme veke og gjekk på ein smell i ligaen som resultat av dette.

Link to comment
Share on other sites

Eit tap i dag for oss vil vere eit mareritt. Overskrifta i avisa etter gårsdagens kamp kunne like godt vore "United legger press på Arsenal", for no har vi sjansen, og presset er der absolutt. Håper det berre er eg som blir ekstra nervøs og byrjar å katastrofetenke av slikt...

 

Når det er sagt, så trur eg på seier i kveld, og deilig luke ned til dei raude jævlane. Så skal vi til Old Trafford å spille cup. Dersom vi ryk ut av cuppen og europa i løpet av eit par veker no, så vil ei 5 poengs luke vere meget viktig å ha. Eg hugsar med gru for nokre sesongar sidan, då vi rauk ut av cup og europa meir eller mindre samme veke og gjekk på ein smell i ligaen som resultat av dette.

Synesv vi gikk på en stygg smell i fjor også, da vi gikk ut av alle cupene på kort tid, og seinere surret bort 3. plassen :)

Link to comment
Share on other sites

"Ifølge britisk presse har United satt av 450 millioner kroner til kjøpet av Lyons unggutter." Uff, for et forferdelig kjøpelag de har blitt. Men SAF vet vel kanskje ikke bedre siden han er nødt til å kjøpe dyre utviklede spillere fordi han ikke klarer å utvikle de billige talentene :unsure: ?

Link to comment
Share on other sites

Bryr meg egentlig lite om hvem United kjøper. Vi kjøpte Eduardo og Sagna. De kjøpte Tevez, Nani, Hargreaves og Anderson. Alle kjente "stjerner" med en prislapp på rundt £15-20 millioner. Men hvor mye hjalp det dem i forhold til oss? Lite!

 

Disse tre kan fort bli en nøkkelfaktor når sesongen tilspisser seg og det vanlige førstelaget til er utslitte. Arsenal på sin side har ingen å sette innpå når det kniper. United har bredden, Arsenal har førsteelleveren.

Link to comment
Share on other sites

Bryr meg egentlig lite om hvem United kjøper. Vi kjøpte Eduardo og Sagna. De kjøpte Tevez, Nani, Hargreaves og Anderson. Alle kjente "stjerner" med en prislapp på rundt £15-20 millioner. Men hvor mye hjalp det dem i forhold til oss? Lite!

 

Disse tre kan fort bli en nøkkelfaktor når sesongen tilspisser seg og det vanlige førstelaget til er utslitte. Arsenal på sin side har ingen å sette innpå når det kniper. United har bredden, Arsenal har førsteelleveren.

Jeg synes faktisk det er motsatt. United har mer stjernespillere, men jeg synes Arsenal har perfekte "benkspillere" om du skjønner. Kanskje United har stjerner på benken, men stjerner skal spille utpå bana. Bredden til United røk hjemme mot Coventry i Ligacupen, Arsenal sin kom til semien. Arsenal har en tynn stall nå, men det hadde United vært med like mange ute også.

 

Vet ikke hvem disse tre det er du mener, men jeg tror ikke de kan bidra noe særlig mer enn det Rosicky og van Persie kan gjøre. Eller Eduardo, Hleb, Cesc, og ikke minst Adebayor.

 

Vi har mindre stjernespillere enn United, men ikke noe dårligere lag.

Link to comment
Share on other sites

(...) United har bredden, Arsenal har førsteelleveren.

 

Litt morsomt at jeg ved sesongstart hørte en si omtrent det samme, bare du bytter plass på laga. - Men jeg syns virkelig ikke at Arsenal har en smal stall.

 

Nei, vi har ingen smal stall, men på papiret har nok United et bedre reservelag enn oss.

 

Lehmann/Almunia

J.Hoyte :: Senderos :: Song :: Traore

Eboue :: Gilberto :: Denilson :: Diaby

Eduardo :: Bendtner

 

vs

 

Kuszczak

Brown :: Silvestre :: Pique :: O'Shea

Park :: Carrick :: Fletcher :: Anderson :: Nani

Saha

 

Vel, når jeg ser på lagene så ville det ikke vært noen klasseforskjell.

 

EDIT: Ja, ser hva du mener, Korslund. Jeg er overbevist. :)

Link to comment
Share on other sites

(...) United har bredden, Arsenal har førsteelleveren.

 

Litt morsomt at jeg ved sesongstart hørte en si omtrent det samme, bare du bytter plass på laga. - Men jeg syns virkelig ikke at Arsenal har en smal stall.

 

Nei, vi har ingen smal stall, men på papiret har nok United et bedre reservelag enn oss.

 

Lehmann/Almunia

J.Hoyte :: Senderos :: Song :: Traore

Eboue :: Gilberto :: Denilson :: Diaby

Eduardo :: Bendtner

 

vs

 

Kuszczak

Brown :: Silvestre :: Pique :: O'Shea

Park :: Carrick :: Fletcher :: Anderson :: Nani

Saha

 

Vel, når jeg ser på lagene så ville det ikke vært noen klasseforskjell.

Nei, det er ikke klasse forskjell, det er egentlig ikke forskjell i det hele tatt. Men du burde kanskje satt United sitt lag opp i 4-4-2 som de spiller?

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er ikke klasse forskjell, det er egentlig ikke forskjell i det hele tatt. Men du burde kanskje satt United sitt lag opp i 4-4-2 som de spiller?

 

Før de får inn Manucho, så har de nok ikke noen spisser som er gode nok for det laget. Kommer faktisk ikke på noen. Eagles kanskje?

 

Nei, dere har nok rett, som jeg også har skrevet over.

Link to comment
Share on other sites

Resultatene har virkelig ikke gått Uniteds vei i det siste. Da begynner som vanlig skravla å gå.

 

Først ut var Sir Alex som forsøkte å bagatellisere Uniteds tap for City ved å påpeke at også Arsenal kom til å tape poeng i tiden som kommer.

 

Nå er det Giggs som verbalt søker å vippe Arsenal av pinnen. Giggs mener Uniteds evne og vilje til å "vinne stygt" vil hjelpe dem i innspurten. Mulig jeg har tjukke Arsenal-briller, men jeg finner det høyst ironisk at denne uttalelsen kommer nå; 3 dager efter at Arsenal vant stygt, 4 dager efter at United tapte stygt...

 

Jeg skal ikke påstå det er et sikkert vårtegn. Men når praten overdøver fotballen er det alltid et tegn på at United sliter. Og selv om det er irriterende å se mediene flomme over av denne verbale krigføringen, er det tross alt bedre enn at de lar fotballen ta seg av snakkingen.

Link to comment
Share on other sites

"Alan Wiley had a tough game and he had probably had enough [after sending off Emmanuel Eboué]. He was probably quite happy to draw a marker under it and get a rest for the rest of the week. It was very difficult for him in the second half because there could have been three or four red cards for Arsenal. The important thing is that everyone has been made aware of the [Gallas] incident."

 

Og folk klager på at Wenger prater piss..

Link to comment
Share on other sites

"Alan Wiley had a tough game and he had probably had enough [after sending off Emmanuel Eboué]. He was probably quite happy to draw a marker under it and get a rest for the rest of the week. It was very difficult for him in the second half because there could have been three or four red cards for Arsenal. The important thing is that everyone has been made aware of the [Gallas] incident."

 

Og folk klager på at Wenger prater piss..

Hvis det "kunne vært" 3 eller 4 røde kort til oss, kunne det fort vært 5-6 til manure...

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/20/527477.html

Ja Ferguson er og blir en stor idiot. Utrolig hvor mye piss han kommer med for tiden, og jeg tror han prøver å svekke motstanderene med dette media sirkuset sitt. Hva skjedde etter at manu slo Reading og Ferguson kom med ufine gestere mot Reading benken og hjemmefansen. Jo, det som skjedde var at FA ville ikke se på opptakene av det han gjorde. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva skjedde etter at manu slo Reading og Ferguson kom med ufine gestere mot Reading benken og hjemmefansen. Jo, det som skjedde var at FA ville ikke se på opptakene av det han gjorde. ;)

 

Nemlig. Det er et av mange, mange slike eksempler. Ferguson viser gang på gang hvor subjektiv og selvmotsigende han er. Tviler på at han egentlig mener alt han sier, men han har makt, og det vet han.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...