Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Sur Sir hadde tydelig trøbbel på sidelinjen i dag. Regner med at oppgulpene er rett rundt hjørnet.

 

Eller ser jeg noen nevner denne kampen som tidenes seriefinale... Snakk om å være historieløse. Vet i allefall om en kamp som er hakket bedre. ;D

 

Jeg teller i alle fall to i min tid, en på Anfield og en på Old Trafford. Selv ingen av dem kommer opp mot 1953 når det gjelde minimal seiersmargin. Selv om de ikke spilte mot hverandre hadde Arsenal etter siste serierunde bedre "goal average" enn Preston og vant med 0,099 mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg liker ikke Manchester United, men jeg syns sånt er trist å lese likevel. Kroenke har enn så lenge ikke vært i nærheten av å utnytte oss på samme måten som Glazer-familien har gjort, men hvem vet hva som skjer i fremtiden. Hadde jeg vært Unitedsupporter ville jeg fryktet fremtiden uten Ferguson og kontinuitetsbærerne i spillerstallen når Glazer-familien får fritt spillerom til å finne ny manager.

 

Er det en positiv ting man skal si om Glazerne er at de har gjort Manchester United til en pengemaskin av dimensjoner. På tross av enorm gjeld og mye penger som går rett i lomma til eierne tjener klubben helt vanvittig mye penger på kommersielle avtaler, sponsorsamarbeid og merkevaren sin. Når man ikke har en sheikh eller oligark i ryggen hjelper de pengene godt på, selv om jeg dør litt inni meg hver gang jeg er på Prix og ser Manchester United- og Liverpool-utstyr i hyllene.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er merksnodig at et selskap som GM, som kun for få år siden måtte "bailes ut" av amerikanske myndigheter under finanskrisa, nå bruker en såpass vanvittig sum på å sponse et fotballag.

 

Det virker også som dette var en forløsende faktoren som ga markedsdirektøren i GM sparken.

 

http://www.chicagotribune.com/classified/automotive/sns-rt-us-autos-gm-marketingbre86s0sg-20120729,0,3783566.story

Link to comment
Share on other sites

Amerikanske ting generelt er dritt - sånn som f.eks. også Windows phone... bare rææv hele greia.

 

Og da særlig amerikanske filmer. Fysj.. takk gud for den norske filmindustrien sier jeg bare!

 

Ellers lurer jeg på hvordan den avtalen med Chevrolet måler seg med vår kontrakt? Tror nok vi bare har en brøkdel av den samme støtten som Chevrolet gir United..

Link to comment
Share on other sites

Amerikanske ting generelt er dritt - sånn som f.eks. også Windows phone... bare rææv hele greia.

 

Har det rablet for deg herr Orakel? Windowsphone er guds gave til menneskeheten. Jeg får abstinenser hvis jeg er borte fra min elskede telefon i noen min.

Link to comment
Share on other sites

Fra spøk til alvor. Jeg prøver så langt det er mulig å boikotte sponsorne til våre erkerivaler. Jeg klarer f.eks ikke å kjøpe Sharp produkter den dag i dag fordi de var sponsorer for Manu for en menneskealder siden.

Link to comment
Share on other sites

Fra spøk til alvor. Jeg prøver så langt det er mulig å boikotte sponsorne til våre erkerivaler. Jeg klarer f.eks ikke å kjøpe Sharp produkter den dag i dag fordi de var sponsorer for Manu for en menneskealder siden.

 

:) Har det på akkurat samme måte! Den aller verste er "Holsten".. Instant hangover!

Link to comment
Share on other sites

 

Og endelig kunne jeg kjøpe en Carlsberg

 

Jeg boikotta Rignes også fordi de var delvis eid av Carlsberg. Utelivet mitt ble betraktelig enklere når Carlsberg av fornuftige grunner sluttet å sponse Looserpool.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...