Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Vel. Jeg tenker som så at når det ser stygt ut er det verdt å sette på kampen for (forhåpentligvis) å kunne kose seg med å se nederlaget. Jeg mener det er bedre å glede seg litt underveis enn senere å finne ut at resultatet ble 1-2 uten å glede seg i det hele tatt. Forventningene er for min del de samme uansett.

Kloke ord zaldor. Hvis vi skal ha en tråd der vi skal le av Man Utd må vi benytte muligheten når vi har den.

Nivået på overtroen her inne er helt utrolig. Dere som tror på dette merkverdige fenomenet er ikke noe bedre enn de som trodde på hekser, troll og julenissen :) la folk nyte øyeblikkene!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel et snev av selvinntsikt som plutselig har rammet storebror Neville. Han har vel gitt dommeren grunnlag for å vise ham ut hver eneste gang han har entret banen denne sesongen. Sikkert tungt, spesielt når lillebror fortsatt holder koken.

 

Men uansett er han en ufyselig wan*er jeg ikke kommer til å savne et sekund :P

Link to comment
Share on other sites

Kommer til å savne den treige rundingsbøya jeg.. En svakhet mindre i united-laget..

 

Akkurat slik tenker jeg. Hvis han hadde fortsatt og spilt som han gjorde mot WBA så hadde jeg ønsket at han fikk en ny langtidskontrakt med manu.

Link to comment
Share on other sites

Man ventet jo selvfølgelig med å annonsere dette til efter at transfervinduet var stengt. Ettersom happy Harry jobbet seg gjennom telefonkatalogen, og la inn bud på alle som ennå var i live, hadde man vel et lønnelig håp om å tjene noen kroner på storesøster. At Tottenham rakk å by på Phil, men ikke Gary, viser hvor nære Uniteds taktikk var å lykkes.

 

Vil ikke bli savnet.

Link to comment
Share on other sites

Kommer til å huske Neville for tre ting:

 

1. Behandlingen av Reyes i 04/05 på OT

2. Diven hans for noen sesonger siden

3. Det ekle ansiktet

Kommer ikke til å huske Neville for noe som helst. Om noen år kommer han til å være "han der høyrefyren til Man U som hadde en bror i Everton"

Link to comment
Share on other sites

2-1 til Wolves og ManUtd ligger under! Skal ikke mye til før det blir 3-1 og ManUtd taper sesongens første kamp ;) Jeg vet at det blir seier til hjemmelaget i dag.. Kom igjen Wolves!!!!!

 

Ja jinx dette på en dag som dette..

 

ManU kommer til å snu dette og vinner 2-3 som mot Blackpool.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...