Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Vent til sesongen begynner du.. Chamakh kom gratis og Hernandez kosta 10 millioner pund. Er sikker på at Vela holder et høyere nivå enn Hernandez og at Maroune er langt sterkere enn Vela igjen..

Du må ta av deg supporterbrillene her. Mexico var tannløse med Vela i VM. Når JH kom inn ble de mye farligere. Utrolig rask. Vela har ikke vist noe som helst på 2 år!

Selvsagt håper jeg Vela blir bedre enn JH, men pr nå er det ikke sånn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noe rart inne på ManUtd.com

 

Mezut Ozil er lagt inn i spillerdatabasen ;)

Enten er det noen som har det moro, eller så er det fakta.

 

Mezut Ozil

 

Edit: Meeen, det ser ut som at det bare er tull..

Ofte er det spillere lagt inn i databasen som ikke spiller i klubben. Husker at vi hadde til noen som var linket, og t.o.m. en om Shearer. Og Man U har en tendens til å være litt tidlig ute med å tro at alt er i boks før det er det (les. Ramsey).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................, så begynner selvmålene.

SUKK.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 22 2010, 06:54 PM) 204485[/snapback]

Samme her :D

 

Endte 2-2! Ah så deilig. Var bombesikker på at drittlaget kom til å score på Fergie-time.

 

Jeg har brent meg på dette flere dusin ganger. Jeg sjekker resultatene på nettet og hvis manu ligger ann til å tape poeng så skrur jeg på tv'en. Da er det ekstra irriterende å se svina avgjøre fem min på tilleggstid når dommeren egentlig bare har lagt til tre.... :P

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 22 2010, 06:54 PM) 204485[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Samme her :D

 

Endte 2-2! Ah så deilig. Var bombesikker på at drittlaget kom til å score på Fergie-time.

Jeg har brent meg på dette flere dusin ganger. Jeg sjekker resultatene på nettet og hvis manu ligger ann til å tape poeng så skrur jeg på tv'en. Da er det ekstra irriterende å se svina avgjøre fem min på tilleggstid når dommeren egentlig bare har lagt til tre.... :P

Jinxing? B)

Link to comment
Share on other sites

Men alvorlig talt: Hvorfor i all verden ble det lagt til fire minutter og hvorfor lot dommeren klokken gå ytterligere lengre enn dette også? Nå ble det heldigvis ikke noe ut av minuttene for ManUs del, men er det sånn det skal holde på denne sesongen også?

Link to comment
Share on other sites

Men alvorlig talt: Hvorfor i all verden ble det lagt til fire minutter og hvorfor lot dommeren klokken gå ytterligere lengre enn dette også? Nå ble det heldigvis ikke noe ut av minuttene for ManUs del, men er det sånn det skal holde på denne sesongen også?

 

 

la merke til det selv.. håper virkelig ikke at manu skal få slike goder til stadighet denne sesongen også.. men men, dommerne blir vel litt nervøse for kritikk når de ser rødnesa står på sidelinja klar til å eksplodere når det går mot tap/uavgjort. :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 22 2010, 06:44 PM) 204480[/snapback]

Og der scoret selvfølgelig Manure sin viktigste bidragsyter, nemlig selvmål..

Det er faktisk en god grunn til at United får såpass mange selvmål i sin favør. De slår veldig ofte harde lave innlegg mellom forsvar og keeper samt at de er utrolig dyktige til å legge press på forsvaret til motstanderen. Harde og lave innlegg mellom keeper og forsvar er utrolig vrient og forsvare seg mot. Når forsvareren har angriperen i ryggen så hender det seg at de prøver å klarere for å hindre angriper å nå ballen. Slik klareringer ender rett som det er i eget nett. Synd Arsenal ikke benytter seg av det oftere ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...