Jump to content

Armand Traoré


Richardinho

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply
  • 6 months later...

Hva skal vi med Hatem Ben Arfa, Quaresma eller Van Der Vaart når vi har Armand Traore?!

 

Mark my words: Traore kommer til å ta steget opp neste sesong, og ta over plassen som andrevalg på venstrevingen.

 

Etter å ha sett ham leke seg gjennom 93 minutter i kampen mot Derby på reservelaget i dag, så er jeg helt overbevist om dette. Han fikk prøve seg på vingen, og var helt enorm! Teknikk, hurtighet og pasninger. Alt sitter!

 

Tror Wenger har hatt dette i tankene hele tiden: Slik som med de unge spissene; match dem på vingen så de blir bedre defensivt, til de er klare til å spille fast på spissplass. Her blir venstrevingen brukt som venstreback, og utvikler seg defensivt også her. Her har Arsene gjort et kupp, og nå mener han nok at Armand er klar til å ta steget opp.

 

For svakheten til Traore har hele tiden vært den defensive posisjoneringen, har det ikke? Nå har han nok jobbet en del med det, slik at han ikke er helt blank på det området til han skal begynne på vingen.

 

Nei, nå fikk jeg trua. Nesten så jeg hadde takka nei til Ben Arfa. (Egentlig ikke.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Armand Traoré (born October 8, 1989 in Paris) is a French footballer of Senegalese descent who currently plays as a left-sided full back and winger for the English Premier League side Arsenal. He is also a Muslim . :P

 

 

Javel?! Er han muslim, eller er det bare noen fra Wikipedia som har kødda seg nå?

Link to comment
Share on other sites

Armand Traoré (born October 8, 1989 in Paris) is a French footballer of Senegalese descent who currently plays as a left-sided full back and winger for the English Premier League side Arsenal. He is also a Muslim . ;)

 

 

Javel?! Er han muslim, eller er det bare noen fra Wikipedia som har kødda seg nå?

Hvilken rolle spiller det om han er muslim? Kan ikke se at det har noen som helst relevans, annet enn at han sikkert er måteholden med alkohol og ikke spiser ribbe på julaften :P

Link to comment
Share on other sites

Armand Traoré (born October 8, 1989 in Paris) is a French footballer of Senegalese descent who currently plays as a left-sided full back and winger for the English Premier League side Arsenal. He is also a Muslim . :P

 

 

Javel?! Er han muslim, eller er det bare noen fra Wikipedia som har kødda seg nå?

 

Har det virkelig noen betydning hvilken religion gutten har? Tviler på at det gjør noe med prestasjonene hans ute på banen..

Link to comment
Share on other sites

Synes å ha lest att han er Muslim før hvertfall. Gjør meg ikke noe hvilken religion spillerne våre har. Men så lenge de er muslimer slipper vi at spillerne våre drikker seg drita på byen etter å ha vunnet kamper. Slik våre naboer sliter med. Kolo er jo også Muslim, absolutt ingenting galt med ham :P

Link to comment
Share on other sites

Synes å ha lest att han er Muslim før hvertfall. Gjør meg ikke noe hvilken religion spillerne våre har. Men så lenge de er muslimer slipper vi at spillerne våre drikker seg drita på byen etter å ha vunnet kamper. Slik våre naboer sliter med. Kolo er jo også Muslim, absolutt ingenting galt med ham :D

 

Ja, Traore er muslim. Det er Kolo og Van Persie også

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Synes å ha lest att han er Muslim før hvertfall. Gjør meg ikke noe hvilken religion spillerne våre har. Men så lenge de er muslimer slipper vi at spillerne våre drikker seg drita på byen etter å ha vunnet kamper. Slik våre naboer sliter med. Kolo er jo også Muslim, absolutt ingenting galt med ham :P

 

Ja, Traore er muslim. Det er Kolo og Van Persie også

 

BE

 

Er Van Persie muslim? :D

Link to comment
Share on other sites

Synes å ha lest att han er Muslim før hvertfall. Gjør meg ikke noe hvilken religion spillerne våre har. Men så lenge de er muslimer slipper vi at spillerne våre drikker seg drita på byen etter å ha vunnet kamper. Slik våre naboer sliter med. Kolo er jo også Muslim, absolutt ingenting galt med ham :P

 

Ja, Traore er muslim. Det er Kolo og Van Persie også

 

BE

 

Er Van Persie muslim? :D

Jepp VP er muslim

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Armand Traoré (born October 8, 1989 in Paris) is a French footballer of Senegalese descent who currently plays as a left-sided full back and winger for the English Premier League side Arsenal. He is also a Muslim . :D

 

 

Javel?! Er han muslim, eller er det bare noen fra Wikipedia som har kødda seg nå?

 

hvem bryr seg om han er muslim, zidane er også muslim, selv om han ikke praktiserer religionen noe spesielt. Kolo er også muslim, og du ser hvor han er nå, Arsenals beste midtstopper!! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Armand har kommet meget godt fra denne førsteomgangen mot United, i mine øyne. Er til stadighet et uromoment for Unitedforsvaret med sitt vanvittige rykk og sin hurtighet. Så lenge Kranjcar er skadet tror jeg han vil spille fast, og få veldig mye verdifull erfaring. Traore vil difinitivt komme tilbake fra Pompey styrket.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Var det noen som så hvordan Traore løpte rundt spudz forsvarerne i andre omgangen mellom pompey og spudz? Flerte utrolige rykk og vendinger og ikke minst skudd.. Og ettersom han ikke har landskamper for Frankrike, så kan har bli engelsk statsborger om 2-3 år og da Mr. Capello, som satt på tribunen i går, ja da kan Traore bli sett i den hvite skjorten, istedenfor den blåe...!

 

Traore spilte venstre kant i går og ettersom Rosicky er skadet og begynner å dra på årene skal man ikke se bort i fra at Traore kaprer plassen når han kommer tilbake, samtdig som han kan spille i sin naturlige posisjon venstre back, watch out Clichy!!

Link to comment
Share on other sites

Traore er nok ikke venstreback-materiale lenger, Jazze. Akkurat der har han både Clichy, Silvestre og kanskje Gibbs foran seg på blokka.

 

Som jeg bl.a skrev på forrige side i denne tråden, så fikk Traore prøve seg på vingen på reservelaget mot slutten av forrige sesong, og her har han også blitt brukt denne sesongen i Portsmouth. Dette tror jeg har vært Wengers plan hele tiden, da Armand har virket litt for dårlig defensivt til å bi en veldig god back. Vingen passer ham glimrende, der han kan bruke sine beste evner som er teknikken, hurtigheten og rykket. Faktisk har han et vanvittig bra tilslag på skudd også. Det så vi blandt annet mot Spurs i går, der returen på et knallhardt Traore-skudd ble headet i mål av Crouch. Og mens vi er inne på Spurs, så hadde Traore også en utrolig scoring mot dem for reservelaget forrige sesong.

 

Når det gjelder situasjonen hans i Portsmouth så har den blitt bedre utover i sesongen. I starten vekslet Redknapp på Traore og Jerome Thomas på venstrevingen, men nå har vår mann kjempet seg til fast plass på laget. At Pompeys kanskje beste spiller, Niko Kranjcar snart er tilbake fra skade trenger heller ikke være alt for negativt for Armand, da Pompey har et alvorlig problem på høyrekanten der Kranjcar også kan spille. Derfor tror jeg faktisk vi kan regne Traore som et førstevalg på venstrevingen, selv med alle skadefrie. Det sier egentlig ganske mye - Portsmouth er et meget godt lag, og han er fremdeles veldig ung. Dette liker jeg!

Link to comment
Share on other sites

Leste en dag her at Rednapp har sett det for seg å få kjøpe Traorè etterhvert.

 

Han er et kjempetalent og ser ut til å utvikle seg som en god venstreving så jeg ser ikke helt for meg at Wenger vil gi slipp på han.

Jeg tror det et feilgrep hvis vi selger han.

 

Fingra av fatet, Redknapp! En låneavtale får være nok! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...