Jump to content

Armand Traoré


Richardinho

Recommended Posts

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Traore on the verge of APR loan move

 

What the fuck? Har seriøst Wenger mista hodet totalt?!

 

Dette er nok, og bør være, et totalt useriøst rykte uten noen som helst rot i virkeligheten. Hvis han er frisk bør han starte mot Liverpool. Hvis det stemmer at han lånes ut så tar jeg det for gitt at vi på forhånd har hentet inn en annen venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Dette er nok, og bør være, et totalt useriøst rykte uten noen som helst rot i virkeligheten. Hvis han er frisk bør han starte mot Liverpool. Hvis det stemmer at han lånes ut så tar jeg det for gitt at vi på forhånd har hentet inn en annen venstreback.

 

GoonerTalk er en veldig troverdig kilde som sagt, men som deg klarer jeg ikke å skjønne annet enn at det må bety at en venstreback er på vei inn, men da lurer jeg virkelig på hvem det skal være.

 

Traoré er forøvrig ikke nevnt på injury news eller noe som det, men han pådro seg en lyskeskade eller noe i den duren når han spilte for reservelaget på mandag hvis jeg husker riktig.

 

Er vel en av disse magiske skadene som blir kurert når man kommer til en annen klubb. Som f.eks. Fabregas sin for Barcelona.

 

Syntes det forøvrig hadde vært best å beholdt Traoré og Gibbs i klubben i løpet av sesongen selv om det kom inn et førstevalg på venstrebacken. Gibbs er jo alltid skadet og Traoré er også hyppig på skadestua så tilsammen burde de jo klart å vært 1 brukbar backup i det minste.. <_<

Link to comment
Share on other sites

GoonerTalk er en veldig troverdig kilde

 

 

Jeg oppfatter IKKE goonertalk som en troverdig kilde i det hele tatt. Jamie Sanderson derimot har jeg alltid sett på som rimelig troverdig...

 

Normalt stoler jeg mye på The Guardian, BBC, Skysports, Thisislondon og selvfølgelig Arsenal.com. The fleste fotballblogger ser jeg på som totalt useriøse på rykte fronten, dette inkluderer arseblog, goonertalk, arsenalnewsreview, goal, transfertavern, tribalfotball og hva de nå heter hele sammen.

Link to comment
Share on other sites

Klikket meg inn her for å finne noe nytt om Traore`s såkaldte skade, sa får jeg masse utlåns prat opp i fleisen? Nei, håper det bare er tull..

 

Men med tanke på helgen, er han skadet eller er han ikke? I og med at det ikke står noenting på Arsenal.com regner jeg med at han ikke er det.. Traore kan bli svært viktig mot Liverpool, hans fart vil bli viktig i kamp mot Downing. Også er han en habil venstreback med et godt venstreben, den rake motsetning av Jenkinson. Jenkinson kan sikkert bli bra, men foreløpig har han ikke imponert meg i det hele tatt. Traore eller Jenkinson på venstreback mot Pool kan være forskjellen på seier og tap..

Link to comment
Share on other sites

Da ser det ut som Armand Traore spiller for QPR denne sesongen. Tyder det på at en ny venstreback kommer inn?

 

http://www.footylatest.com/arsenal-defender-to-join-qpr-this-week/23529

Med gibbs skadet, som vanlig, maa det jo komme none inn? Eller tenker Wenger Vermaelen paa back? Da kommer det kanskje en stopper inn? Cahill for 6Mill anyone? :D

Link to comment
Share on other sites

Wenger må jo ha en plan med dette. Løsningen på sikt kan umulig være at Sagna omskoleres til venstreback vel?

Sagna på venstre og Jenkinson på høyre har jo fungert tilfredstillende. Tror derfor ikke Wenger ser for seg innkjøp av en back så lenge tanken er Gibbs som førstevalg. Kan være at tanken er å kjøpe en stopper og la Vermaelen spille back når det er skade på Gibbs

Link to comment
Share on other sites

Vi har kvitta oss med mange spillere i sommer enten på overganger eller lån... trodde egentlig det siste vi trengte var å rydde opp og tynne ut stallen vår!?!? :huh:

 

Vil gjerne at vi spiller med en venstreback på venstrebacken, slik at vi får benyttet Sagna på høyre. det er der han har plassen sin!

Link to comment
Share on other sites

Vi har kvitta oss med mange spillere i sommer enten på overganger eller lån... trodde egentlig det siste vi trengte var å rydde opp og tynne ut stallen vår!?!? :huh:

 

Vil gjerne at vi spiller med en venstreback på venstrebacken, slik at vi får benyttet Sagna på høyre. det er der han har plassen sin!

Vi savner Sagna på høyrebacken når han er på venstre, vi trenger backer som er gode breddeholdere, jeg er som tidligere nevnt ingen fan av Jenkinson(Men er klar over at han kan bli meget god, men atm er han ikke god nok), og Jenkinson sliter med offensiv posisjonering og å være breddeholder, noe som er alfa omega for at vingen foran han kan gå innover i banen.

Link to comment
Share on other sites

Håper jeg slipper å se Traore i Arsenal-drakta noe mere etter dagens "prestasjon".

 

Gi gutten en break. Han har ikke spilt noe særlig den siste måneden og blir kastet inn mot United med et forsvar bestående av Koscielny, Djourou og Jenkinson. Og når han attpåtil har Arshavin foran seg og Djourou er i sitt livs verste form så kan man virkelig ikke dømme han for hardt.

 

Hadde han spilt med Nasri foran seg og et forsvar bestående av Vermaelen, Gallas og Sagna så hadde han nok vært langt langt bedre.

 

Rett og slett urettferdig å dømme en spiller på en enkel kamp hvor alt går galt.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke enkeltspillerne sin feil. Hvor mange ganger må det presiseres? Det er AW som har det overordnede ansvaret for å stille med et godt nok lag. Disse ungguttene er ikke bedre. Og det er her AW og styret må komme på banen å handle inn kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har støttet Wenger i alle år, men hvis han låner ut Traore uten å hente inn en ny venstreback så må det ha rablet for ham.

 

Skjønner absolutt ingenting av hva Wenger driver av med hvis han lar Traoré gå på lån nå. Gibbs er skadet, Jenkinson er altfor ung og trenger minst et par år til (han skulle egentlig vært 3 valg på høyrebacken!) før han i det hele tatt er god nok for førstelaget og når Gibbs da er ute så blir vi tvunget til å dytte ligaens beste høyreback på venstreback hvor han ikke er i nærheten av like god.

 

Wenger sa han ville prøve å kjøpe 3 spillere, en forvarsspiller, midtbanespiller og en spiss. Såfremt han ikke plutselig har fått for seg at venstreback er et problem og har bestemt seg for å hente inn 2 forsvarsspillere (noe jeg tviler på siden denne QPR historien har gått rundt forholdsvis lenge nå) så har jeg på følelsen av at Wenger enten kjøper en midtstopper og satser på Sagna/Vermaelen som backups på venstreback (noe som er helt horribelt mtp. at lagets to eneste kvalitetsspillere i det leddet skal spilles ute av posisjon nærmest 60% av tida når Gibbs ikke er tilgjengelige).

 

Det andre alternativet er at han kjøper inn en venstreback (og det blir nok ikke Baines eller Cissokho som blir hentet inn) og ikke en midtstopper. Altså så har vi fortsatt et midtstopperproblem..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...