Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Han er jækla bra, men personlig ønsker jeg meg noe med mer rutine, mer stabilitet.

 

Gjerne Draxler, men ikke på bekostning av en man VET vil levere fra dag 1. Det kan man ikke forvente av en 93-modell. Og man bør helleri kke gamble på det.

 

Talenter på kant har vi i Ox, Ryo og Gnabry. Få inn noe krutt !

Link to comment
Share on other sites

Skal dog sies at Draxler står med over 100 kamper for førstelaget. Så han begynner å få en god del rutine, men jeg skjønner poenget ditt. Dog er gutten pdd. på et helt annet nivå enn de tre du nevner. Venter vi med å kjøpe han (hvis interessen er reell) så blir han nok fort snappet opp av en annen klubb og som med Reus så kommer han trolig til å bli altfor dyr til å hente til Arsenal hvis han fortsetter i samme retning.

 

Slik jeg ser det kan man gjerne ha en spiller som Draxler i laget sitt hvis han er god nok. Gutten har tatt seg opp et hakk til fra forrige sesong prestasjonsmessig, men han er da avhengig av å spille sammen med rutinerte og gode spillere. La oss si at Draxler blir hentet inn sammen med Jovetic (som jeg ikke har noe tro på) og en forholdsvis rutinert Capoue/Gonalons som alle holder en alder på 24-25 år så tror jeg det kan bli bra. Særlig hvis man kan rokkere og ikke overspille han som vi har gjort med Wilshere og som vi gjorde med Ramsey i fjor.

 

Ønsker aller helst Draxler og en erstatter for Rosicky/Gervinho som er rundt 28-30 år, men det kommer nok neppe til å skje.

Link to comment
Share on other sites

Götze har visst signert for Bayern nå, Guardiola sitt Bayern har potensiale til å bli nesten like bra som hans Barca! Da vil jeg ha overnevnte Draxler, naturlig offensiv midtbanespiller og midtbanespiller.

Edit: Han har to gode skuddbein/pasningsbein og minner mye om Cazorla med gode raske touch.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Hvis Bayern kjøper Götze så sier det alt om mentaliteten til den klubben. De skal virkelig bli verdens beste klubb og viser det i måten de forsterker troppen på. De har allerede knallgode spillere i den posisjonen, men allikevel så ser de alltid etter noen som er enda bedre.

 

I motsetning til Arsenal som alltid ser etter "top-top-top quality", men som aldri finner det noen steder.

 

Fant forøvrig en meget god video av Draxler:

 

http://www.youtube.com/watch?v=wvNh2vjtY4k

 

Fant også en fantastisk video av Jovetic som viser mye av link-up spillet hans. Ah.. min drømmesignering i sommer som atter en gang trolig kommer til å gå til en pengedopet klubb.

 

http://www.youtube.com/watch?v=mzpE7G4lcRE

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

 

Ønsker aller helst Draxler og en erstatter for Rosicky/Gervinho som er rundt 28-30 år, men det kommer nok neppe til å skje.

Jeg trodde også gerv var rundt den alderen helt fram til jeg sjekket wiki for noen dager siden, og ble total sjokkert da det viste deg at han bare er 25..
Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde også gerv var rundt den alderen helt fram til jeg sjekket wiki for noen dager siden, og ble total sjokkert da det viste deg at han bare er 25..

 

Hæ? :P

 

Grunnen til at jeg vil ha en erstatter for Gervinho er fordi jeg ikke syntes han er god nok/stabil nok. Jeg vet utmerket godt at han er født i 87 selv om han ser ut til å være 95 år basert på hårlinjen. :P

 

Dagdrømmer (og nattdrømmer) om en sommer med følgende spillere inn: Begovic, Subotic, Capoue, Draxler og Jovetic. Hadde vært litt av et lag det. Selv om Draxler akkurat poppet inn i drømmene mine da Arsenal ikke har vist interesse for han/blitt linket til han før nå.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

 

Hæ? :P

 

Grunnen til at jeg vil ha en erstatter for Gervinho er fordi jeg ikke syntes han er god nok/stabil nok. Jeg vet utmerket godt at han er født i 87 selv om han ser ut til å være 95 år basert på hårlinjen. :P

 

Dagdrømmer (og nattdrømmer) om en sommer med følgende spillere inn: Begovic, Subotic, Capoue, Draxler og Jovetic. Hadde vært litt av et lag det. Selv om Draxler akkurat poppet inn i drømmene mine da Arsenal ikke har vist interesse for han/blitt linket til han før nå.

 

Jeg oppfattet det slik at du mente at Rosicky/Gerv var rundt 28-30 år, men du refererer selvfølgelig til erstatteren. Sorry! Jeg ble allikevel sjokkert over at Gervinho var så ung, trodde han var MINST 27/28 år gammel :P

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg oppfattet det slik at du mente at Rosicky/Gerv var rundt 28-30 år, men du refererer selvfølgelig til erstatteren. Sorry! Jeg ble allikevel sjokkert over at Gervinho var så ung, trodde han var MINST 27/28 år gammel :P

 

Haha no worries :)

 

Har jo gått uttallige rykter om at mange afrikanske spillere egentlig er langt eldre enn det de utgir seg for å være, så kan jo godt hende Gervinho er i 30-årene for alt vi vet :P

Link to comment
Share on other sites

Wow, denne Draxler var bedre enn jeg trodde.. Og det var ukjent for meg at han har spilt så mye som 100 kamper.

 

Selv om jeg i utgangspunktet ville hatt en eldre spiller, så man fort at det er fantastisk mye kvalitet i den fyren.. såå krysser fingra

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Til sammenligning har f.eks. Götze 114 kamper (10 mer enn Draxler), men er året eldre. Har dog scoret mer og har flere målgivende enn Draxler, men mtp. at Draxler har spilt i et lag som er betydelig dårligere enn Götze så er det nok ikke så rart. Samt at Götze pdd. er en bedre spiller, men Draxler er for alvor på vei til å bli anerkjent som et av de største tyske talentene. Har jo også 4 landskamper for Tyskland nå.

 

Wilshere har forresten 93 kamper totalt for Arsenal (107 hvis man tar med kampene for Bolton) mens Chamberlain har 55 kamper totalt.

 

Jeg ville virkelig likt å se Draxler komme inn. Har lenge kranglet om at vi mangler en skikkelig venstrekant og selv om jeg liker Chamberlain så er han pdd. ikke god nok. Hadde dog likt om han klarte å danke ut Walcott etterhvert.

 

Går også rykter om at vi har åpnet samtaler med Lyon om et kjøp av Maxime Gonalons. Ville vært fornøyd om vi endte opp med han for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

Altså, nå er jeg sikkert dum her, men hvorfor i klokken 11-te er alt på den videoen speilvendt?

Liker dog Draxler da. Han virker som han har litt fysikk samtidig som han tør å avslutte litt, i stedet for å gå inn i målet hver gang. I tillegg har han et kult navn da.

Jeg ser gjerne at han kommer til klubben, men som flere andre har sagt så kan det ikke bare være han som kommer i sommer hvis vi skal spise kirsebær med Manchester...

Link to comment
Share on other sites

Må ikke omtale han for mye her, da ender han aldri opp hos oss :D

 

Kanskje vi henter inn noen halvkjente spillere hvis vi kvaller til CL, blir det ikke CL tror jeg mange ukjente franskmenn eller afrikanere dukker opp :(

 

Haha nei det er nettopp det da. M'Vila, Hazard, Götze etc. ble omtalt rimelig heftig her inne (og på andre forum), men endte ikke opp hos oss. I mine øyne er det litt av moroa også, men aller helst ser jeg at de ender opp hos oss til slutt :P

 

Når det gjelder videoen så er det vel noe kalt mirroring. Det blir brukt for å gå forbi youtube sine automatisk plagiat/copyright filtre. Ikke uvanlig, men er alltid like snålt. :P

Link to comment
Share on other sites

Hvilken som helst av Dortmund-spillerne som i dag entret stadium i Madrid, ville være en forsterkning for oss.

Selv om det raknet litt mot slutten så imponerte Borussia i dag.

(hadde ikke sagt nei til Klopp heller)

Link to comment
Share on other sites

Tråden er for hvilke spillere man ønsker, men legger inn et ønske om en ny person over disse: Jupp Heynckes. Skal gå av med pensjon etter sesongen, men om Kroenke har penger til å brukes burde man forhørt seg om muligheten til å få han over kanalen. Det han har plantet i hodet på dette laget er noe for enhver å beundre, med lagfølelse, oppofrelse for hverandre og vinnermentalitet. Når man ser at han har fått luksusspillere/primadonnaer som Ribery og Robben til å løpe opp og ned langs kanten i samtlige minutter og jobbe sokkene av seg selv om de leder komfortabelt 6-0 mot "selveste" Barcelona - ja, da blir jeg forelsket i fotballen de spiller. Skal også bli spennende å se om Guardiola klarer å bygge dette laget videre til nye høyder eller om de stagnerer den vanvittige utviklingen de har hatt siden tapet mot Chelsea i fjorårets finale.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ønsker en keeper med kvaliteter som Lehmann hadde og fire utespillere med farten til en ung Henry, avslutningsegenskapene til Wright, kreativiteten til Bergkamp, overblikket til Pires, pasningsfoten til Fabregas, duellstyrken til Petit og taklingsstyrken til Vieira. Da har Arsenals speidere en jobb å gjøre :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...